sony uznaje to za norme prosze o opinie

Seba_Fan

New member
Bez reklam
wiesz mialem 2 TV i to co piszesz to kompletna bzdura, ale mi szkoda sil do pisania, jestes dziwny, najlepsze to ze ty nic nie masz, a na tym rubinie wiem ze ci sie dobrze oglada.
 

lzielinski

New member
Ja miałem przypadek taki, iż u mnie jest nieaktywny piksel na środku ekranu. Sklep w odpowiedzi na moją reklamację odpisał iż oddał ten sprzęt do serwisu i serwis sony nie stwierdza wady. Stwierdza iż martwy piksel jest normą w tego typu telewizorach. Sklep opierając się na opinii serwisu nie wymieni sklepu. Padły sformułowania typu iż jest to zgodne z instrukcją i gwarancją. Po konsultacji z federacją konsumentów zadałem kilka pytań do sklepu. np który pn. gwarancji mówi iż to norma. W odpowiedzi dostałem notke ze sklepu iż jest to normalne i zgodne z gwarancją bo tak stwierdził serwis sony. Odpowiedzi na moje pytania brak!!!
 

Ares78

New member
Z jednym pikselem ciężko wymusić naprawę gwarancyjną, standardy są jakie są i dotyczą zarówno telewizorów LCD, monitorów LCD, ekranów laptopów czy nawet aparatów cyfrowych niezależnie od producenta. Z drugiej strony, widzisz ten piksel z odległości z jakiej oglądasz?
 

pepsico4

New member
Proszę uważac na telewizor Sony KDL20B4030 wyniki przeprowadzonych pomiarow elektrycznych wskazały 12 krotnie wieksze zuzycie energi elektrycznej w czasie czuwania. Wyniki wskazaly pobor wielkosci 11 wat a instrukcja i producent gwarantuja w instrukcji obsługi pobor nie wiekszy niż 0,7 wata. Jak widac rozbieznosc jest ogromna oczywiscie Sony milczy w tej sprawie.
Pozdrawiam
 

pepsico4

New member
Zuzycie energi Sony KDL20B4030

senior45 napisał:
rdq-badz rozwazny i nie kupuj Sony.To nie ta firma co kilkanascie lat temu.Daja 5 lat gwarancji ale co ona obejmuje? Z tego co tutaj czytam to raczej nic.Chyba ze nastapi totalna destrukcja telewizora.Nie sugeruj sie obrazem Sony w sklepach.Jest "cukierkowy" i maksymalnie przeslodzony.W domowych warunkach tak nie poogladasz, bo po godzinie eksploduja ci oczy.Nie chce sugerowac zadnych innych marek ale jest kilka z owiele lepszym serwisem i nizsza cena a rownie dobrym jak nie lepszym obrazem.

Zgadzam sie w zupełnosci oto przykład
Proszę uważac na telewizor Sony KDL20B4030 wyniki przeprowadzonych pomiarow elektrycznych wskazały 12 krotnie wieksze zuzycie energi elektrycznej w czasie czuwania. Wyniki wskazaly pobor wielkosci 11 wat a instrukcja i producent gwarantuja w instrukcji obsługi pobor nie wiekszy niż 0,7 wata. Jak widac rozbieznosc jest ogromna oczywiscie Sony milczy w tej sprawie.
Pozdrawiam
 

pepsico4

New member
pepek83 napisał:
witam, txt wyszedł długi ale prosze o przeczytanie:)

miałem podobną sytuacje z produktem sony i jedyne co poskutkowało to awantura w sklepie i rozmowa z dyrektorem czy kierownikiem sklepu. Generalnie zasada jest taka do serwisu zgłaszamy sie w ostateczności, jeżeli sprzęt nie działa tak jak powinien nalezy jechac do skelpu i go wymienić na nowy wynika to z ustawy o ochronie praw konsumenta. Jezeli zaczniemy sie bawic w opinie serwisów itd to bedą nas odsyłać jedni do drugich, ja próbowałem nawet w sony polska i niestety nic sie nie dało zrobic kazdy umywał ręce. Zadzwoniłem z awanturą do sklepu na E:) oddzwonił do mnie kierownik sklepu i niemożliwe stało się możliwe dostałem nowy sprzet ale kosztowało mnie to troche nerwów:)
konkluzja jest taka: cos przestaje działać do 3 mscy od zakupu idziemy do sklepu i wymieniamy na nowe powołując sie na ustawe o ochronie praw konsumenta,
nie oddajemy sprzetu na gwartancje do serwisu bo jak sie okazuje ich zadaniem jest robienie tylko i wyłącznie dokumentacji foto i odsyłaniem zepsutego sprzetu do kilienta.
proponuje atakowac odrazu od samej góry czyli szefa sklapu powołując sie na takie fakty jak: w każdym sprzecie moga wystąpić wady przy składaniu wkońcu to tylko omylny człowiek skreca te zabawki i zawsze moze sie pomylic,
po drugie jest hańbą dla sklepu że tak postępuje z klientem, który darzy zaufaniem i sklep i marke produktu i aha że na zachodzie daliby odrazu nowy i jeszcze przeprosili ze takie fopa w ich sklepie miało msce.
pozdrawiam i życze udanej walki

Zgadzam sie w zupelnosci oto moj przypadek
Proszę uważac na telewizor Sony KDL20B4030 wyniki przeprowadzonych pomiarow elektrycznych wskazały 12 krotnie wieksze zuzycie energi elektrycznej w czasie czuwania. Wyniki wskazaly pobor wielkosci 11 wat a instrukcja i producent gwarantuja w instrukcji obsługi pobor nie wiekszy niż 0,7 wata. Jak widac rozbieznosc jest ogromna oczywiscie Sony milczy w tej sprawie.
Pozdrawiam
 

mr.magoo

New member
a kiedy zmierzyłeś pobór mocy?? Od razu po wyłączeniu?? Bo zawsze po wyłączeniu telewizor przez jakiś czas pobiera większą ilość energii niż po kilkunastu minutach.
 

pepsico4

New member
pepek83 napisał:
witam, txt wyszedł długi ale prosze o przeczytanie:)

miałem podobną sytuacje z produktem sony i jedyne co poskutkowało to awantura w sklepie i rozmowa z dyrektorem czy kierownikiem sklepu. Generalnie zasada jest taka do serwisu zgłaszamy sie w ostateczności, jeżeli sprzęt nie działa tak jak powinien nalezy jechac do skelpu i go wymienić na nowy wynika to z ustawy o ochronie praw konsumenta. Jezeli zaczniemy sie bawic w opinie serwisów itd to bedą nas odsyłać jedni do drugich, ja próbowałem nawet w sony polska i niestety nic sie nie dało zrobic kazdy umywał ręce. Zadzwoniłem z awanturą do sklepu na E:) oddzwonił do mnie kierownik sklepu i niemożliwe stało się możliwe dostałem nowy sprzet ale kosztowało mnie to troche nerwów:)
konkluzja jest taka: cos przestaje działać do 3 mscy od zakupu idziemy do sklepu i wymieniamy na nowe powołując sie na ustawe o ochronie praw konsumenta,
nie oddajemy sprzetu na gwartancje do serwisu bo jak sie okazuje ich zadaniem jest robienie tylko i wyłącznie dokumentacji foto i odsyłaniem zepsutego sprzetu do kilienta.
proponuje atakowac odrazu od samej góry czyli szefa sklapu powołując sie na takie fakty jak: w każdym sprzecie moga wystąpić wady przy składaniu wkońcu to tylko omylny człowiek skreca te zabawki i zawsze moze sie pomylic,
po drugie jest hańbą dla sklepu że tak postępuje z klientem, który darzy zaufaniem i sklep i marke produktu i aha że na zachodzie daliby odrazu nowy i jeszcze przeprosili ze takie fopa w ich sklepie miało msce.
pozdrawiam i życze udanej walki

tak ale sklep twierdzi ze moze wymienic telewizor na nowy tylko wtedy jezeli posiadamy negatywna opinie z serwisu !!
Pozdrawiam
 

fukas

New member
szefowa sklepu mnie olała ,chcialem sie z nia spotkac ale jak to powiedzial pracownik bede mial ciezko :roll: , podałem wiec telefon miała sie skontaktowac ale do dzis echo , od 1 lipca sprawa leży juz w sadzie cywilnym jak bedę cos wiedzial to napisze
 

nales99

New member
Witam po dłuższej przerwie.

Dzisiaj telewizor pojechał do serwisu, ma go ocenić rzeczoznawca sony i orzec czy zgadza się z moimi roszczeniami. Jak tylko sytuacja się wyjaśni na pewno dam znać.

Pozdrawiam
 

nales99

New member
norma :/

Witam,

Tak jak można sie było spodziewać, otrzymałem decyzje odmowną od serwisu. Tak więc tv nie został naprawiony. Po raz kolejny zwróciłem sie do rzecznika i z naszej korespondencji wynika, że konsultant s... mógł mi obiecac nawet gwiazdkę z nieba bez żadnych konsekwencji w przyszłości za niespęłniene swoich słów. Na chwilę obecną piszę odwołanie od decyzji serwisu, oraz list z załącznikiem korespondencji z konsultantem do oddziału s... w Warszawie. Zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie. Na pewno napiszę, jeśli jeszcze to kogoś interesuje :D.

Pozdrawiam
 
Do góry