Sony - problem!!!

_BARI_

New member
Witam,
od niecałego roku posiadam telewizor SONY KDL32W5500....

Od wczorajszego dnia pojawia się na ekranie - na jego całej długości pionowej - cieniutka niebieska linia - bardzo wyraźna - szerokości 1-2mm (milimetrów!)...tak jakby jeden piksel na całej długości pionowej - około 10cm od prawej krawędzi ekranu....

Linia widoczna jest na wszystkich programach - SD, HD - podczas włączenia DVD oraz przełączenia na sygnał naziemny...

Udało mi się 2x tę linię zlikwidować:

1. Poprzez wyłączenie TV z sieci na około 1min - później właczyłem telewizor i wszystko było ok - linia zniknęła - poszedłem spać - TV off....rano włączam telewizor - linia znów jest :confused:

2. Robię więc ustawienia fabryczne - tak dla sprawdzenia - linia znika - jestem happy...oglądam telewizor przez pół dnia - wszystko OK....wyłączam TV ide na ogród - właczam i linia znów jest :-(....znów wyłączam z sieci i znów znika ....

/....i tak w kółko...

Czy ktoś może mi pomóc? Co się dzieje?

Z góry dzięki za jakieś rzetelne informacje,

Mirek.
 

_BARI_

New member
Tyle to ja sam moge wywnioskowac.... ale czego można żądać? Serwis też mnie może robić w kuku bo się nie znam....
 

_BARI_

New member
No nie jest normalne...ale chodziło mi np czy można oczekiwać od SONY wymiany sprzętu... a nie np naprawiania co później będzie się powtarzać...wiadomo jak to jest z naprawami w serwisie...
 

_BARI_

New member
Miałaem podobna linię i przyjechał pan z Sony i wymienił ekran na nowy.

Kolego - możesz powiedzieć dokładnie jak to wygląda? Zgłasza się gdzieś usterkę i przyjeżdżają z Sony - czy trzeba się z tv tarabanić do jakiegoś punktu - bo z tego co ja widzę na stronie SONY to najbliżej mam we Wrocławiu - 80km od domu:/
 

Szymonidius

New member
Trzeba zadzwonić na infolinię Sony Polska zgłosić usterkę i jak TV jest na gwarancji to przyjadą i wymienią w domu za free. U mnie w godzinkę wymienili ekran w domu.
 
Do góry