Sony kd-65xh9505 vs Philips 65PUS9435

pawel_krakow

New member
Cześć,
Stoję przed wyborem TV do salonu - na placu boju pozostali dwaj zawodnicy. Wiem już, ze ma być to 65 cali ale nie wiem, który wybrać. Jak to jest z tymi matrycami 50 Hz w Philipsie? Warto kupować TV na lata z takim odświeżaniem? Nie będzie problemów przy sporcie i nowych konsolach? Do tej pory od wielu lat mam w domu Philipsa i niestety żona nie wyobraża sobie innego TV bez Ambilight.... Ten Sony ma dużo lepsze parametry pod względem wyświetlanego obrazu? Pytam bo jestem w temacie laikiem.... Wiem, ze teraz maja wychodzić konsole PS5, nowy Xbox i pytanie czy nie warto poczekać do przyszłego roku i kupić TV z HDMI 2.1 i koniecznie matryca 100 Hz? Oczywiscie nie wiem wiem czy Philips znów nie wypuści TV o podobnych parametrach jak ma tem rok... Chciałbym żeby nowy TV posłużył mi jak obecny 8-10 lat - przynajmniej z takim zamiarem chciałbym go kupić przy założeniu, ze wcześniej nie padnie. Z góry dziękuje za wszelkie porady :)
 

Petru23

Banned
Soundbara to możesz sobie dowolnego dołożyć. Obrazu, odświeżania nie usprawnisz dodatkowym zewnętrznym urządzeniem.
W ogóle to porównanie trochę z zadka wzięte powiem szczerze. Sony bezdyskusyjnie.

Zapomnij, że nowy sprzęt będzie działał tyle samo, co ten sprzed dekady. Wtedy sprzęty projektowali inżynierowie, teraz księgowi.
Chcesz TV na lata i cieszyć się doskonałym obrazem to kup plazmę Panasa. Żywotność do 100tys h, obraz niedościgniony przez dzisiejsze lcd. Do 1000zl kupisz jakąś V/VT z przelotem do 20tys h.
Mnie dziś uciekła 50g20 za 500zl, 12tys przelotu. Spozilem się 5min doslownie.
Aktualnie jednak tylko ułomny OLED dorównuje starym plazmom.
 
Ostatnia edycja:

KamilaKornet

New member
Soundbara to możesz sobie dowolnego dołożyć. Obrazu, odświeżania nie usprawnisz dodatkowym zewnętrznym urządzeniem.
W ogóle to porównanie trochę z zadka wzięte powiem szczerze.

niekoniecznie niektórzy są niewolnikami ambilight.:)