Cześć, dzień dobry,
telewizor KD-55XH9505 uległ uszkodzeniu, autoryzowany serwis Sony oświadczył, że telewizor nadaje się do wymiany w ramach gwarancji.
I tu zaczyna się właściwa historia. Zaproponowano mi wymianę na XR-55X93J. Po moim sprzeciwie i wymianie paru maili z Centrum Serwisowe MIK i Bartłomiej Kaca, zmieniono propozycję na XR-55X94K. Po moim kolejnym sprzeciwie, sprawę zakończono "Informujemy, że w związku brakiem akceptacji proponowanej wymiany na model XR-55X94K obsługa zlecenia w Serwisie została zakończona" i kazano zwrócić się bezpośrednio do Sony.
Oczywiście tak zrobiłem, i wymieniłem parę maili (znów) z Sony Support Team i Kamil Kowalski. Zaproponowano mi ten sam model, czyli XR-55X94K twierdząc "Informujemy, iż Pański model jest z 2020 roku. Oferowany model odbiornika został wyprodukowany w 2022 oraz jest wyższy, jeżeli chodzi o specyfikacje/dane techniczne". Oczywiście jest to nieprawda, i poprosiłem w takim razie o dane techniczne, które wyraźnie na to wskazują. Otrzymałem to - "Nawiązując do zgłoszenia, ponownie informuje, iż dane techniczne są znacznie lepsze w proponowanym modelu z 2022 roku. Niestety żaden inny model nie może być zaproponowany, jest to nasza ostateczna decyzja." Żadnej sensownej odpowiedzi. Dzwoniłem też oczywiście na infolinię, ale jakakolwiek sensowna rozmowa jest wykluczona.
I teraz pytanie, gdzie mogę się z tym dalej udać? UOKiK? Miał ktoś z Was podobną sytuację?
telewizor KD-55XH9505 uległ uszkodzeniu, autoryzowany serwis Sony oświadczył, że telewizor nadaje się do wymiany w ramach gwarancji.
I tu zaczyna się właściwa historia. Zaproponowano mi wymianę na XR-55X93J. Po moim sprzeciwie i wymianie paru maili z Centrum Serwisowe MIK i Bartłomiej Kaca, zmieniono propozycję na XR-55X94K. Po moim kolejnym sprzeciwie, sprawę zakończono "Informujemy, że w związku brakiem akceptacji proponowanej wymiany na model XR-55X94K obsługa zlecenia w Serwisie została zakończona" i kazano zwrócić się bezpośrednio do Sony.
Oczywiście tak zrobiłem, i wymieniłem parę maili (znów) z Sony Support Team i Kamil Kowalski. Zaproponowano mi ten sam model, czyli XR-55X94K twierdząc "Informujemy, iż Pański model jest z 2020 roku. Oferowany model odbiornika został wyprodukowany w 2022 oraz jest wyższy, jeżeli chodzi o specyfikacje/dane techniczne". Oczywiście jest to nieprawda, i poprosiłem w takim razie o dane techniczne, które wyraźnie na to wskazują. Otrzymałem to - "Nawiązując do zgłoszenia, ponownie informuje, iż dane techniczne są znacznie lepsze w proponowanym modelu z 2022 roku. Niestety żaden inny model nie może być zaproponowany, jest to nasza ostateczna decyzja." Żadnej sensownej odpowiedzi. Dzwoniłem też oczywiście na infolinię, ale jakakolwiek sensowna rozmowa jest wykluczona.
I teraz pytanie, gdzie mogę się z tym dalej udać? UOKiK? Miał ktoś z Was podobną sytuację?