[FONT="]Sony i Microsoft podobno planują umieścić reklamy w grach PlayStation, Xbox
[/FONT]
[FONT="]Czy jesteś gotowy na billboardy w grach lub nagrody w grze za oglądanie reklam? Sony i Microsoft planują umieszczać reklamy w darmowych grach konsolowych, donosi Business Insider.
[/FONT]
[FONT="]W dwóch oddzielnych raportach Business Insider szczegółowo opisuje Sony i Microsoft – dwóch głównych producentów konsol – planuje umożliwić reklamodawcom umieszczanie reklam w darmowych grach na konsole PlayStation i Xbox.[/FONT]
[FONT="] - „Microsoft chce umożliwić reklamodawcom umieszczanie reklam w darmowych grach Xbox i obecnie identyfikuje firmy adtech, które mogą tworzyć zasoby reklamowe w grze i współpracować z agencjami reklamowymi w celu umieszczania reklam, powiedziały dwie osoby zaangażowane w rozmów” – donosi Business Insider. „[/FONT]
[FONT="]Te źródła podały, że te reklamy pojawią się na przykład jako cyfrowo renderowane billboardy w grze wyścigowej”.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]
Już w tym roku
[/FONT][FONT="] Microsoft nie wypowiedział się publicznie w tej sprawie, ale według raportu firma planuje wprowadzić reklamy online do trzeciego kwartału tego roku. Sony może uruchomić swoją inicjatywę do końca 2022 roku.
[/FONT]
[FONT="]- „Nowy wysiłek, który ma zostać uruchomiony do końca 2022 r., Umieściłby reklamy w samych grach PlayStation, które będą sprzedawane za pośrednictwem prywatnego rynku, podały źródła. Celem jest, aby reklamy wyglądały tak, jakby były częścią gry , jak cyfrowe billboardy na stadionach sportowych. Formaty mogą obejmować reklamy dające widzom nagrody za oglądanie reklam i promocje dotyczące elementów w grze, takich jak skórki awatarów”.
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]Chociaż Microsoft nie planuje zmniejszenia sprzedaży reklam, Sony musi jeszcze podjąć decyzję, według nienazwanych źródeł. Obie firmy najwyraźniej próbują zachęcić twórców gier do tworzenia większej liczby darmowych gier konsolowych, w przeciwieństwie do gier premium, w których za pełną grę płaci się z góry.
[/FONT]
[FONT="]— Źródło: Insider biznesowy , flatpanelshd[/FONT]
[FONT="]Czy jesteś gotowy na billboardy w grach lub nagrody w grze za oglądanie reklam? Sony i Microsoft planują umieszczać reklamy w darmowych grach konsolowych, donosi Business Insider.
[/FONT]
[FONT="]W dwóch oddzielnych raportach Business Insider szczegółowo opisuje Sony i Microsoft – dwóch głównych producentów konsol – planuje umożliwić reklamodawcom umieszczanie reklam w darmowych grach na konsole PlayStation i Xbox.[/FONT]
[FONT="] - „Microsoft chce umożliwić reklamodawcom umieszczanie reklam w darmowych grach Xbox i obecnie identyfikuje firmy adtech, które mogą tworzyć zasoby reklamowe w grze i współpracować z agencjami reklamowymi w celu umieszczania reklam, powiedziały dwie osoby zaangażowane w rozmów” – donosi Business Insider. „[/FONT]
[FONT="]Te źródła podały, że te reklamy pojawią się na przykład jako cyfrowo renderowane billboardy w grze wyścigowej”.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]
MICROSOFT OBECNIE POZWALA REKLAMODAWCOM KUPOWAĆ REKLAMY NA PULPICIE NAWIGACYJNYM XBOX. ZDJĘCIE: MICROSOFT
Już w tym roku
[/FONT][FONT="] Microsoft nie wypowiedział się publicznie w tej sprawie, ale według raportu firma planuje wprowadzić reklamy online do trzeciego kwartału tego roku. Sony może uruchomić swoją inicjatywę do końca 2022 roku.
[/FONT]
[FONT="]- „Nowy wysiłek, który ma zostać uruchomiony do końca 2022 r., Umieściłby reklamy w samych grach PlayStation, które będą sprzedawane za pośrednictwem prywatnego rynku, podały źródła. Celem jest, aby reklamy wyglądały tak, jakby były częścią gry , jak cyfrowe billboardy na stadionach sportowych. Formaty mogą obejmować reklamy dające widzom nagrody za oglądanie reklam i promocje dotyczące elementów w grze, takich jak skórki awatarów”.
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]Chociaż Microsoft nie planuje zmniejszenia sprzedaży reklam, Sony musi jeszcze podjąć decyzję, według nienazwanych źródeł. Obie firmy najwyraźniej próbują zachęcić twórców gier do tworzenia większej liczby darmowych gier konsolowych, w przeciwieństwie do gier premium, w których za pełną grę płaci się z góry.
[/FONT]
[FONT="]— Źródło: Insider biznesowy , flatpanelshd[/FONT]