Sony czyli zwiększenie strategii informacyjnej - szkoda, że nie u nas!
W San Diego - Phil Molyneux, szef Sony Electronics w USA powiedział w piątek, że jego firma rozpoczęła wspólnie ze sklepami zmianę struktury sprzedaży celem pobudzenia większej kontroli płynności finansowej i obrotu produktów .
Phil Molyneux
Jako część wysiłku firma eliminuje miejsca pracy w biurach ale zwiększać będzie dział szkolenia sprzedawców, produktowców czyli zwiększać będzie opiekę nad pierwszą linią sprzedaży.
Prezydent Sony USA powiedział, że oczekuje iż zmieni się system Push na Pull co pozwoli zwiększyć dochody firm oraz zyski.
Firmowa strategia - zwana One Sony - została nakreślony przez nowego Prezesa Sony Kazuo Hirai . Główny cel to rentowność sprzedaży telewizorów w 2013 roku.
Na terenie Stanów Zjednoczonych asortyment telewizorów Sony został zmniejszony do 17 modeli, z 30 w ubiegłym roku.
"Tradycyjnie byliśmy tylko związani z biurami zakupu różnych firm, ale zabrakło nas na froncie sklepu. Jednak świat zmienił się, technologia została przeniesiona dalej i teraz musimy skupić się na naszych wysiłkach by wspomóc sklepy wspólnie z naszymi partnerami i być bliżej konsumenta. Chodzi o to żeby skupić się na wartości produktu i wiadomości o wartości produktu. "
Molyneux powiedział, że chociaż szukamy oszczędności "nie będzie to kosztem obniżenia kosztów szkoleń i budowaniu kompetencji".
Molyneux przedstawił nowy wielopłaszczyznowy wysiłek:
Z badań wynika, że za mało wspieramy pierwszy i najważniejszy front, front sklepowy.
Sony zmniejszy też wymagania powierzchni dla sklepów nowego stylu butiku.
"Przy niewielkich zmianach można będzie położyć większy nacisk na właściwą sprzedaż i przedstawienie produktów linii premium zamiast próbować pokryć obrót większą sprzedażą tańszych modeli".
Twice
W San Diego - Phil Molyneux, szef Sony Electronics w USA powiedział w piątek, że jego firma rozpoczęła wspólnie ze sklepami zmianę struktury sprzedaży celem pobudzenia większej kontroli płynności finansowej i obrotu produktów .
Jako część wysiłku firma eliminuje miejsca pracy w biurach ale zwiększać będzie dział szkolenia sprzedawców, produktowców czyli zwiększać będzie opiekę nad pierwszą linią sprzedaży.
Prezydent Sony USA powiedział, że oczekuje iż zmieni się system Push na Pull co pozwoli zwiększyć dochody firm oraz zyski.
Firmowa strategia - zwana One Sony - została nakreślony przez nowego Prezesa Sony Kazuo Hirai . Główny cel to rentowność sprzedaży telewizorów w 2013 roku.
Na terenie Stanów Zjednoczonych asortyment telewizorów Sony został zmniejszony do 17 modeli, z 30 w ubiegłym roku.
"Tradycyjnie byliśmy tylko związani z biurami zakupu różnych firm, ale zabrakło nas na froncie sklepu. Jednak świat zmienił się, technologia została przeniesiona dalej i teraz musimy skupić się na naszych wysiłkach by wspomóc sklepy wspólnie z naszymi partnerami i być bliżej konsumenta. Chodzi o to żeby skupić się na wartości produktu i wiadomości o wartości produktu. "
Molyneux powiedział, że chociaż szukamy oszczędności "nie będzie to kosztem obniżenia kosztów szkoleń i budowaniu kompetencji".
Molyneux przedstawił nowy wielopłaszczyznowy wysiłek:
- Szkolenie sprzedawców w celu zapewnienia kompetencji i elokwencji. Program dotyczy wsparcia wyrafinowanych nowych technologii, produktów i ich korzyści dla konsumentów;
- prezentacji wykorzystania aplikacji przyszłym użytkownikom przez personel sklepowy by pomóc konsumentom wykorzystać i zrozumieć wyjątkową jakość produktów Sony.
- zbierania informacji zwrotnych rynku od osób obsługujących bezpośrednio klientów aby zrozumieć dynamikę zmian i w porę zareagować na to co dzieje się na rynku.
- tworzyć atmosferę wokół produktów, aby lepiej przygotować do odbioru potencjalnych odbiorców.
Z badań wynika, że za mało wspieramy pierwszy i najważniejszy front, front sklepowy.
Sony zmniejszy też wymagania powierzchni dla sklepów nowego stylu butiku.
"Przy niewielkich zmianach można będzie położyć większy nacisk na właściwą sprzedaż i przedstawienie produktów linii premium zamiast próbować pokryć obrót większą sprzedażą tańszych modeli".
Twice
Ostatnia edycja: