Sony Bravia - akcja serwisowa

colin23

New member
Witam

Przed chwilą na TVN24 podano że Sony wzywa użytkowników TV Sony Bravia do uwagi nad swoimi telewizorami. Podobno trafiło się już kilka przypadków topienia się telewizorów. Podobno na stronach sony mają być informacje, jakie to modele. Póki co nic nie umiałem znaleźć. Może ktoś coś wie więcej?
 

mysza199

New member
W sieci znalazlem info
Modele telewizorów, które zostały odwołane to: Bravia KDL-40X5000, KDL-40X5050, KDL-40W5000, KDL-40V5000 i KDL-40V3000.

Tylko co to oznacza ???
Tych telewiorow to nie dotyczy.

Bo na TVNCNBC podali takie modele na pewo

KDL -40X3000 40X3500

Byly tam tez modela D V W ale nie zanotowalem
 

cezary69

New member
Bez reklam
Japoński koncern Sony wzywa do naprawy 1,6 mln telewizorów LCD na całym świecie ze względu na usterkę, która może powodować przegrzewanie, zapalanie i topienie się części.




Firma otrzymała dotychczas 11 tego typu zgłoszeń z Japonii, z których żadne jednak, poza zniszczeniem samych telewizorów, nie spowodowało obrażeń u właścicieli czy innych uszkodzeń - poinformowała w środę agencja Associated Press.

Wadliwa część - transformator używany do podświetlaczy w telewizorach LCD - znajduje się także w modelach sprzedawanych zagranicą. Do tej pory nie otrzymano jednak zgłoszeń o występowaniu podobnych problemów poza Japonią.

Modele telewizorów, które zostały odwołane to: Bravia KDL-40X5000, KDL-40X5050, KDL-40W5000, KDL-40V5000 i KDL-40V3000.
 

cogito1

New member
Więcej informacji z pierwszej ręki można znaleźć na profilu Sony Polska na Facebooku. Żaden TV się jeszcze u nas nie zapalił, nie trafiłem na taką informację. Co ciekawe trudno również spotkać posiadacza telewizora z wymienionej serii..

Pozdrawiam
cogito
 

cogito1

New member
@zsz11, daj proszę znać tutaj, lub nawet na PW albo też na forum Sony informację jak skończy się ta przygoda w Twoim wypadku. Ciekawe, czy będzie potrzebna jakaś ingerencja serwisanta, czy też po prostu sprawdzą dokładnie model i okaże się, że nie ma problemu w Twoim przypadku ;-)

Pozdrawiam
cogito
 

Wojtaszek

New member
Szybka interwencja ze strony sony może zapobiec jakiemuś nieszczęściu. Jak wiadomo lepiej dmuchać na zimne. Dobrze, że istnieje możliwość darmowej ekspertyzy przez serwis owych telewizorów.
 

Zimny_

New member
Witajcie,
dokładnie chodzi o modele:

  • KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660
  • KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500
Z moich informacji jest to bardziej akcja prewencyjna, nie ma co się stresować. Jednak i tak polecam kontakt z serwisem. Serwis w przypadku w/w modeli ma reagować niezwłocznie. Póki co jeśli ktoś się martwi, to najbezpieczniej jest wyłączać telewizor z prądu w czasie nie korzystania z niego.
Niestety informacje przekazywały media nie były sprawdzone i dokładne. Często myliły modele, podając zupełnie inne. Oficjalne i pewne informacje można znaleźć w linkach poniżej:
Telewizory i projektory  |  Portal wsparcia klientów firmy Sony Europe
https://www.forum.sony.pl/viewtopic.php?f=216&t=10723&p=202447#p202447

Pozdrawiam,
Zimny.
 

zsz11

New member
Dzisiaj o 11 zgłosiłem mój tv o 14 pan serwisant był już w moim domu ,zdemontował tylną pokrywę przemierzył najzwyklejszym elektronicznym przyrządem zmierzył oporność uzwojenia dwóch transformatorków w górnej lewej części tv (fachowa nazwa "inwerter")posłużył się przy tym skserowanym zdjęciem z punktami pomiaru i podaną na nim wartością oporności uzwojenia,w moim przypadku pomiar wypadł b.dobrze ,pan serwisant podsumował całą tą operacje weryfikacji odbiorników "wielką niepotrzebną paniką",ale parę tv na ponad 1,6 mln telewizorów może się jednak zapalić a nikt nie chce aby to był jego tv.
Mimo wszystko duży ukłon w stronę firmy SONY oraz sprawnego serwisu .
 

Marrcin89

New member
Panowie nic to nie kosztuje a czuje sie pewny ze nie zaskoczy mnie nieoczekiwane zjawisko podczas ogladania tv Dzisiaj był u mnie Serwis Sony z Sosnowca w ramach akcji serwisowej i tu jestem bardzo milo zaskoczony pan ktory przyjechal kulturalny uczciwy, zalozyl nawet szpitalne obuwie ktore zrobilo na mnie wrazenie sprawdzil telewizorek Zaznaczyl markerem jakis modul mowi ze wszystko ok i zadnych problemow nie bedzie Przy okazji sprawdzil mi poprawnosc dzialania reszty podzespolow
 

slawkor

Member
Bez reklam
U mnie dziś też był serwis. Rozkręcili pomierzyli pokazali który moduł jest za to odpowiedzialny i pożyczyli dobrej eksploatacji. Lepiej sprawdzić niz gasić...
 
Do góry