sony bravia 40v3000 problem z matryca?

krzychkk

New member
Sony Bravia KDL 40v3000 problem z matryca?

Witam. Mam problem z tv sony bravia 40v3000. Przy wlaczaniu nierozgrzanego tv przez ok 2 sekundy prawa połowa ekranu jest mocno zaciemniona po czym wszystko wraca do normy. Czy powinienem sie tym martwić? Czy mam sie liczyc z naprawa w najbliższym czasie?
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Witam. Mam problem z tv sony bravia 40v3000. Przy wlaczaniu nierozgrzanego tv przez ok 2 sekundy prawa połowa ekranu jest mocno zaciemniona po czym wszystko wraca do normy. Czy powinienem sie tym martwić? Czy mam sie liczyc z naprawa w najbliższym czasie?
Niestety tak.
Pada Ci matryca. Ten stan będzie sie pogłębiał. Albo wymiana matrycy, albo nowy TV.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Mam podobna przypadlosc .naprawa nie oplacalna bo to za duzy koszt .a tak na marginesie wiedzy w tych telewizorach lcd 40 byly montowane matryce SAMSUNGA wadliwe w Europie wymieniali za darmo ???? tylko nie w naszym smiesznym kraju gdzie SONY jest jako nazwa a jak ci cos padnie to ci proponuja serwis platny na ich dziadowskie matryce . walczylem z nimi to mnie wyleczyli kupiles gowno to sie martw tak jest i koniec .
 

eM!

New member
Różnie traktuje nas Sony i nie jest regułą, że Polska jest dla nich czymś w rodzaju trzeciego świata ;). Są przypadki rażącego olewania klienta ale i znam sporo przypadków świetnych wymian w ramach gwarancji gdzie gościu zamiast nx700 dostaje hx750 - szok ale tak się stało.
Co do matrycy innej rady jak zgłoszenie do serwisu nie ma (jeśli masz gwarancje możesz liczyć na nowy TV).
Naprawa i gwarancja
Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie więc trzeba po prostu porozmawiać, bo w końcu też w Sonym pracują tylko ludzie :).
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Pracuja ludzie a nie matrony kture nic nie wiedza i jest przykre jak ci babsko pisze ze mnie rozumie i poleca serwis otwarte drzwi a ja jej polecilem ze polece zeby nikt nigdy nie musial sie wkurzac jak wydal 5 tys 4 lata temu i sie wkurzal ze takie jaja to w POLSCE moga sobie robic wiec jest wniosek SONY bylo kiedys a teraz jedno wielkie G.........
 

eM!

New member
Nie mogę się zgodzić na takie "szufladkowanie" że coś jest złe lub dobre. Każdy producent ma swoje lepsze i gorsze działy/oddziały. Mówisz, że na dzień dzisiejszy Sony to g*** a ja podam Ci przykład mega wkurzonego gościa, o którym pisałem wyżej:
https://forum.sony.pl/viewtopic.php?f=223&t=12902&start=0
Uszkodzonego NX700 zamienili mu na nowiutki HX750 - zupełnie inna półka cenowa na korzyść poszkodowanego.
Jak pisałem - każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie i widać, że ktoś nie przyłożył się do Twojego wniosku.
Pisałeś gdzieś jeszcze? Walczyłeś o naprawę na ich koszt? Jak z gwarancją?
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Jak najbardziej umywaja babska rece od roboty tylko meile pisza i jak napisalem otwarte drzwi i tak to w POLSCE wyglada i niech mi jeszcze ktos powie ze jest inaczej to chyba przybyl z innej krainy . A jeden przypadek to mogl byc bo i w serwisie mogli sie dogadac , tez bym zalatwil tylko jest ale tych modeli malo ma osob lcd x 3500 .
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie mogę się zgodzić na takie "szufladkowanie" że coś jest złe lub dobre. Każdy producent ma swoje lepsze i gorsze działy/oddziały. Mówisz, że na dzień dzisiejszy Sony to g*** a ja podam Ci przykład mega wkurzonego gościa, o którym pisałem wyżej:
https://forum.sony.pl/viewtopic.php?f=223&t=12902&start=0
Uszkodzonego NX700 zamienili mu na nowiutki HX750 - zupełnie inna półka cenowa na korzyść poszkodowanego.
Jak pisałem - każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie i widać, że ktoś nie przyłożył się do Twojego wniosku.
Pisałeś gdzieś jeszcze? Walczyłeś o naprawę na ich koszt? Jak z gwarancją?
Niestety też twierdzę, że obecnie Sony to już nie to co kiedyś. Zwłaszcza w Polsce nas olewają.
Co do Twojej wypowiedzi to w gwarancji powinni mieć napisane, że wymienią na TV w zależności od gościa na którego trafisz. Bo sporo jest przykładów gdzie dali za wadliwy TV model sporo słabszy. A jak masz pretensje i się z werdyktem nie zgadzasz to do sądu do Wielkiej Brytanii, bo w Polsce Sony nie ma osobowości prawnej! Taki numer jak Sony Poland przestało istnieć.
 

eM!

New member
Niestety też twierdzę, że obecnie Sony to już nie to co kiedyś. Zwłaszcza w Polsce nas olewają.
Nie mogę się z tym nie zgodzić. Ja widzę to jednak w sposób taki, że Polka na całym świecie jest olewana przez wszystkich - poważnie. Osoby dużo podróżujące potwierdzą moją opinię zapewne.
Czy Sony to to samo Sony sprzed lat? Zdecydowanie nie. Kiedyś po prostu produkowało się aby pokazać swoje możliwości i umiejętności rozwoju. Dzisiaj, w czasach gdzie księgowi rządzą firmami, nie uda się powtórzyć legendarnych TV czy amplitunerów.

Co do Twojej wypowiedzi to w gwarancji powinni mieć napisane, że wymienią na TV w zależności od gościa na którego trafisz. Bo sporo jest przykładów gdzie dali za wadliwy TV model sporo słabszy. A jak masz pretensje i się z werdyktem nie zgadzasz to do sądu do Wielkiej Brytanii, bo w Polsce Sony nie ma osobowości prawnej! Taki numer jak Sony Poland przestało istnieć.

To fakt udowodniony naukowo ale nie w Sony tylko wszędzie. Postaw się na stanowisku (nie usprawiedliwiam tylko patrzę od mojej strony-handlowca) tego gościa, ma zły dzień, złą wypłatę, złą żonę i teściową ;) i każ mu pozytywnie podchodzić do takich przypadków. Dla niego to abstrakcja a dla Ciebie czy dla mnie wnerwienie totalne.
Szkoda tylko tego mi jest że Sony nie ma osobowości prawnej w PL, co zmieniłoby stosunek do odbiorców.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie mogę się z tym nie zgodzić. Ja widzę to jednak w sposób taki, że Polka na całym świecie jest olewana przez wszystkich - poważnie. Osoby dużo podróżujące potwierdzą moją opinię zapewne.
Czy Sony to to samo Sony sprzed lat? Zdecydowanie nie. Kiedyś po prostu produkowało się aby pokazać swoje możliwości i umiejętności rozwoju. Dzisiaj, w czasach gdzie księgowi rządzą firmami, nie uda się powtórzyć legendarnych TV czy amplitunerów.



To fakt udowodniony naukowo ale nie w Sony tylko wszędzie. Postaw się na stanowisku (nie usprawiedliwiam tylko patrzę od mojej strony-handlowca) tego gościa, ma zły dzień, złą wypłatę, złą żonę i teściową ;) i każ mu pozytywnie podchodzić do takich przypadków. Dla niego to abstrakcja a dla Ciebie czy dla mnie wnerwienie totalne.
Szkoda tylko tego mi jest że Sony nie ma osobowości prawnej w PL, co zmieniłoby stosunek do odbiorców.
Ale to chyba tylko Sony zrobiło taki numer. Ja już pytałem czy ktoś zna przykłady innych firm które nas tak ładują i jak na razie cisza. Więc to Chyba tylko Sony wycięło klientom taki numer. Mało tego przeważnie nikt o tym nie wie. Nawet sprzedawcy w Salonach Sony( wiem bo sam sprawdziłem miesiąc temu w Karolince w Opolu) nie wiedzą o tym fakcie i wprowadzają klientów w błąd. A sokro Sony doskonale wie że nie musi się bać odpowiedzialności przed polskimi sądami, to już wiadomo dlaczego może sobie dowolnie łamać warunki gwarancji i wybierać rozwiązanie dla nich najbardziej korzystne.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Zgadza sie i smieszy mnie to co oni wyprawiaja jak ci sie gwarancja skonczy plac albo wywalac za okno robia tak bo bata w Polsce nie ma nanich . Dlatego jak kolega napisal HQ 150 jestesmy skazani na nic zadnej pomocy prawnej .
 
Do góry