Sony 85 9096- brak dźwięku z aplikacji Netflix przez amplituner

oldkas

New member
Dzień dobry wszystkim, . To mój pierwszy post, szukałem odpowiedzi na forum ale nie znalazłem.

Zakupiłem telewizor sony KE 9096, w wersji 85 cali. Nie potrafię sobie poradzić z jego prawidłowym podłączeniem (lub ustawieniem). Sposób podłączenia: tv połączyłem kablem HDMI (nowy, w najnowszym standardzie 2.1) z aplitunerem Denon AVR-x2400. Do Denona kablem HDM wpiąłem dekoder nc+ i inne sprzęty (ps4, CD, itd).



Problem(y):

1. Już na początku ustawiania jest opcja, by pilotem z tv obsługiwać dekoder - (zmieniać kanały, itd. - u mnie nie udało mi się tego zrobić
2. Główny problem: aktualnie z aplikacji z Tv (Netflix, HBO max) brak dźwięku przez aplituner - jest tylko z tv. Mało tego, jak leci tv z dekodera, i wejdę w aplikacje i włączę np Netflix, to dalej w tle słyszę dźwięk z tv. Co pewnie jest wynikiem jakiegoś złego połączenia/ ustawienia.



Proszę Was o pomoc. Nie znam się niestety do końca na tym, a instrukcja z Sony jest w zasadzie ograniczona do tego, jak skręcić podstawki i by nie wsadzać rąk do kontaktu. Z góry dziękuję!
 

zydok0kr

Member
Witaj.
Posiadam taki sam model TV jak Ty. Sparowałem go kablem hdmi z Onkyo RZ1100. Wykorzystałem do tego wyjście ARC w Tv . Nie ustawiam sterowania dekoderem - pilotem Tv. Wolę oryginalnego pilota z dekodera. Tv jest również podłączony do netu. Jak włączam Netflixa to automatycznie dekoder przełącza się na kanał Tv i włącza się dźwięk na nim. Tv z ampli mam połączony kablem magiclink 2.0 , więc może problem Twój tkwi w kablu?
 
Do góry