chrissmarks
New member
Witam, widzę że coraz więcej użytkowników SONY ma ten problem co ja- resetujący się telewizor, u mnie jest podobny problem, ale to już poniżej opiszę:
-telewizor resetował się samoczynnie raz na dwa tygodnie
-niedawno zaczął to robić kilka razy dziennie, szczególnie przy aplikacjach takich jak Youtube i Netflix (ale też przy sygnale antenowym)
-ustawienia fabryczne przywrócone, aktualizacje zrobione, zmiana listwy od prądu, wszystko co mogłem zrobić- nie pomogło
-na telewizor przy zakupie wykupiłem przedłużoną gwarancję full od uszkodzeń itp, do końca której zostały mi dwa miesiące, przy zgłaszaniu problemu zauważyłem, że matryca jest nierówno podświetlona (gorzej niż rok temu np. i jest to zauważalne)
-telewizor pojechał na serwis, skąd został odebrany wczoraj o 9:20, a dzisiaj po 11:00 dostaję SMS, że jest naprawiony? w dobę? zadzwoniłem do serwisu, gdzie stwierdzono wymianę 6 diód, a jak zapytałem o samo wyłączanie się, to stwierdzili, że nie sprawdzali tego, bo to wina tych wypalonych diód... dziwne, bo przecież w internecie aż huczy od samoczynnie resetujących się SONY przede wszystkim modeli z lat 2017/2018...
Doradźcie mi proszę co mam zrobić, boje się, że podłącze, pochodzi kilka dni i znów zaczną się resety, a chciałbym by serwis do tego podszedł jak należy, a oni nawet nie zajęli się tym problemem, czy komuś podczas gwarancji udało się naprawić problem? nie mam zamiaru co chwilę wysyłać telewizora kurierem do Łodzi, bo zaraz minie okres gwarancyjny i zostanę z niczym
-telewizor resetował się samoczynnie raz na dwa tygodnie
-niedawno zaczął to robić kilka razy dziennie, szczególnie przy aplikacjach takich jak Youtube i Netflix (ale też przy sygnale antenowym)
-ustawienia fabryczne przywrócone, aktualizacje zrobione, zmiana listwy od prądu, wszystko co mogłem zrobić- nie pomogło
-na telewizor przy zakupie wykupiłem przedłużoną gwarancję full od uszkodzeń itp, do końca której zostały mi dwa miesiące, przy zgłaszaniu problemu zauważyłem, że matryca jest nierówno podświetlona (gorzej niż rok temu np. i jest to zauważalne)
-telewizor pojechał na serwis, skąd został odebrany wczoraj o 9:20, a dzisiaj po 11:00 dostaję SMS, że jest naprawiony? w dobę? zadzwoniłem do serwisu, gdzie stwierdzono wymianę 6 diód, a jak zapytałem o samo wyłączanie się, to stwierdzili, że nie sprawdzali tego, bo to wina tych wypalonych diód... dziwne, bo przecież w internecie aż huczy od samoczynnie resetujących się SONY przede wszystkim modeli z lat 2017/2018...
Doradźcie mi proszę co mam zrobić, boje się, że podłącze, pochodzi kilka dni i znów zaczną się resety, a chciałbym by serwis do tego podszedł jak należy, a oni nawet nie zajęli się tym problemem, czy komuś podczas gwarancji udało się naprawić problem? nie mam zamiaru co chwilę wysyłać telewizora kurierem do Łodzi, bo zaraz minie okres gwarancyjny i zostanę z niczym