Sony 55xd8505 serwis sony

FoX88

New member
To nie jest normalne, wkur*** mnie postawa SONY co do tego ale technik stwierdzil ze to normalne. Mam doslac wiecej zdjec, najchętniej dalbym mu (technikowi) na pare dni tv do domu i ciekawe co by wtedy stwierdził ;)
c8e0a329283f4f6bea7406f4e6f90d14.jpg


Wysłane z mojego SM-T310 przy użyciu Tapatalka

To faktycznie normalnie nie wygląda..no i wiadomo, że nie chodzi o clouding skoro na jasnym tle jest taki efekt.

Generalnie na dziś dzień to śmieszy mnie dopłacanie do Sony 'dla serwisu' jak to często w wątkach czytam. Od 10 lat to nie ma nic wspólnego z realiami. Co nie zmienia faktu, że np. seria XE w kwestii samego produktu w tym roku już wypada bardzo dobrze.
 

Waldorff

Member
Specjalnych plansz testowych nie trzeba. Wystarczy nawet w Paint zrobić czarny ekran. Na białym już widać, że norma to na pewno nie jest i powinieneś inaczej zareagować, bo chyba zbyt łagodnie sprawę przedstawiłeś.
 

marekdbr

New member
Na odpowiedz zareagowalem odrazu i ostro pocisnalem goscia, kazal mi dolsac wiecej zdjec i zrobilem to ktore wkleilem ostatnio

Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
 

marekdbr

New member
W dniu dzisiejszym tv nie chce sie juz włączyć wcale. 8 razy dioda miga czerwona i nic więcej. Odłączenie od gniazdka nie pomaga :p nieźle ;)
 

marekdbr

New member
Serwisant dzisiaj był, stwierdził, że tv do wymiany i dostanę 55X8505c z androidem + gwarancja 24 miesiące.
 

ypel

New member
Czyli dostaniesz model ze starszej serii niż miałeś. Akurat co do serii X8505 obraz powinien wypaść lepiej niż na xd8505 ;) pytanie tylko jak z systemem. Nie śledziłem czy ma mieć aktualizację do andka 6.0
 

marekdbr

New member
Ja miałem X8505b bez androida i hdr, ale 4k.
Teraz dostane X8505c z androidem i po ostatniej aktualizacji jest też hdr.

Więc nie jest źle :)
 

marekdbr

New member
Wiem, błąd wynika z mojej pomyłki :p ważne jest, że dostane gwarancję 24 miesiące na nowy TV. A gwarancja mojego TV skończyła się 6.05.2017 :p
 

karlamba

New member
Noi super ze sprawa tak sie zakonczyla. A powiedz jeszcze jak to wyglada z reklamacja u SONY - tzn. dzwonisz na serwis sony i oni juz stwierdzaja czy wyslac technika na miejsce do ciebie do domu? Jak to jest?
 
Sprawdź tylko w menu serwisowym jaki "przebieg" ma ten telewizor... bo może być, że parę ładnych godzin przelatał na jakiejś wystawie sklepowej, bo to chyba z 2015r. model ?
 
Do góry