.....
Coz, napisales ze hybryda jest ekologicza. Wiec tylko odpisalem swoim zdaniem.
Nie jezdzilem jeszcze hybryda "ekologiczna" lub "ekonomiczna" stad moje zdanie. Moze sie to pozmienialo.
.....
Coz, napisales ze hybryda jest ekologicza. Wiec tylko odpisalem swoim zdaniem.
Nie jezdzilem jeszcze hybryda "ekologiczna" lub "ekonomiczna" stad moje zdanie. Moze sie to pozmienialo.
Nosisz rajtuzy? :E Binary wyluzuj, bo coś spięty znowu jesteś.Ales mi po rajtuzkach pojechal gimbaza.
Ty czytasz niewyraznie.
Najpierw rozrozniajmy Hybryda od Hybryda Plug IN bo zdaje mi sie ze piszemybo dwoch roznych rzeczach.
Po drugie nie napisalem nic w twoim kierunku odnosnie ekonomii. "napisalem ze JA nie jezdzilem hybryda ktora.... ".
Ty upierasz sie tylko na temat ekologi. W pewnym sensie cie rozumiem szczegolnie w przypadku Hybryd PLUG IN.
Natomias normalna hybryda potrzebuje ladowania z pracy silnika. Mam w nosie ile km przejeciesz na wylaczonym silniku, poniewaz gdy bateria spadnie do minimum silnik musi naladowac baterie.
Srednia tak czy siak w miescie wyjdzie 11l/100km pomimo ze 40km mozesz jechac na wylaczonym silniku.
Dodatkowo na autostradzie mozna przygotowac sie jeszcze na wieksze spalanie.
Jedyne co mozesz zyskac hybryda to wiekszy moment kosztem podobnego spalania.
Komentarze na temat kogos zdolnosci intelektualnych sobie daruj.
BINGO!Jedyne co mozesz zyskac hybryda to wiekszy moment kosztem podobnego spalania.
Tak i czerwona pelerynke. Takze badz czujny, kiedy nastepnym razem wyskoczysz ze snikersem.Nosisz rajtuzy? :E Binary wyluzuj, bo coś spięty znowu jesteś.
Coz, napisales ze hybryda jest ekologicza. Wiec tylko odpisalem swoim zdaniem.
Nie jezdzilem jeszcze hybryda "ekologiczna" lub "ekonomiczna" stad moje zdanie. Moze sie to pozmienialo.
Witam,Nie wiem jak tam z ekologią nie jestem w tym fachowcem, ale kumpla najnowsza ravka w hybrydzie 222 KM po Warszawie spala mu w granicach 5-5,5 l, a kilka razy zszedł poniżej 5tki, dla przykładu moja benzyna 2.0 211 KM praktycznie z napędem stałym na 4x4 9-10 litrów i nie wliczam w to korków takich 100% znaczeniu tego słowa, bo wtedy już jest i 12 litrów, a i więcej bywa... Żony BMK-a 3 318 d po Warszawie 6-7 litrów jak nic potrzebuje.. Wszystko w automacie, oczywiście. Kto co lubi..
Nie wiem jak tam z ekologią nie jestem w tym fachowcem, ale kumpla najnowsza ravka w hybrydzie 222 KM po Warszawie spala mu w granicach 5-5,5 l, a kilka razy zszedł poniżej 5tki, dla przykładu moja benzyna 2.0 211 KM praktycznie z napędem stałym na 4x4 9-10 litrów i nie wliczam w to korków takich 100% znaczeniu tego słowa, bo wtedy już jest i 12 litrów, a i więcej bywa... Żony BMK-a 3 318 d po Warszawie 6-7 litrów jak nic potrzebuje.. Wszystko w automacie, oczywiście. Kto co lubi..
Porownywanie innych marek aut i innych kierowcow nie ma sensu.
Masz tez moge cyknac fote hybrydy. 197km silnik bodajze 2.5 litra.
Trasa do miasta 13km, kilka godzin po miescie - zakupy, i powrot 13km. Kierowca Kobieta po 50, bardzo spokojna jazda, automat. Szalu nie ma, na zwyklej benzynie zrobie to samo.
open 24 hours near me
Dlatego napisalem wczesniej. Mieszasz wkolko pojecia. Masz na mysli PHEV a uzywasz slowa hybryda co w motoryzacji to dwa rozne samochody.
Na temat PHEV mozemy temat zamknac <--- tez wytluscilem abys dojzal i zrozumial.
A teraz zmiana tematu i sprostowanie.
Na temat zwyklej hybrydy moglbym sie klocic i klocic. bo szczerze ciezko mi nawet zauwazyc tego boosta. Tak na spokojnje sobie patrze najnowsze rozwiazania toyoty Ravki 5 generacji. (Lider w swiecie hybryd co nie?)
Hybryda 2.5 litra benzyna
Zwykla benzyna 2.0 litrowy silnik
Przyspieszenie hybryda ma o 1 (Jedna) sekunde lepsza. ALE zauwazmy ze silnik jest wiekszy o pol litra. Chyba gdzies zgubili w toyocie ten boost . Spalania zreszta mozna poszukac na audiocentrum tez podobne - - srednia roznica wg raportow to 1 litr - - aczkolwiek malo to miarodajne bo rozni kierowcy roznie prowadza. Wniosek? chyba jednak te dodatkowe "200kg" psuje cala zabawe.
Zreszta od 10 lat jezdze hybryda i na tej podstawie moge stwierdzic co to Ekonomia i co to Ekologia bo wiem ile to spala i ile tankuje.
Witam,
12,4km/l ~ 8l/100km.
W stosunku do diesla żadna rewelacja, a w pl akcyza 18,6% za silnik ponad 2000cm3.
Przywilejów żadnych, w moim przypadku żadna rewelacja.
Pzdr
Lolo, to moja benzynowa V8 na dwóch turbinach niewiele więcej pali w mieście . Chyba od świateł do świateł startujesz pierwszy, że takie spalanie
Znajomy śmiga nowym priusem i nowym lexusem IS. Oba w hybrydzie. Spalanie średnie w priusie z 4000 km pokazywał mi - 3,9 L/100, lexus z większym silnikiem bo 2,5 L - ok 7 L/100 km
A ja powiem tak, że każdy kupuje takie autko jak mu pasuje i z takim silnikiem jaki uważa, że to jest dla niego najlepsze rozwiązanie i nie ma znaczenia czy do czegoś taka osoba dopłaca , czy też nie, bo to jest decyzja kupującego. Dla mnie wspomniana ravka za 200 tyś na pełnym wypasie w hybrydzie jest dobrą ceną (aczkolwiek chciałoby się taniej) patrząc na konkurencję, co nie zmienia faktu, że jest to fajne auto jak i dobrze wykonane, co świadczy o sprzedawalności choćby w naszym kraju, a o USA nie wspomnę. Choć CH-R nie jest do przebicia, bo ta się sprzedaje jak bułeczki z rana... i mam na myśli nasze podwórko. Dzisiaj o każdym silniku możemy porozmawiać, a za 10-15 lat dizelków nowych w salonach już nie będzie i to jest praktycznie pewne.. Od dwóch czy trzech latach ilość sprzedawanych aut osobowych (nowych) w dizelku spada, a są tacy Producenci, którzy dopłacają do każdego zakupionego nowego auta z takim silnikiem, to znaczy klient dostaje dodatkowy upust. I to też coś pokazuje...
A jest szansa,że za jakiś okres czasu auta z Japonii będą tańsze w końcu, bo UE z Japonią się dogadali odnośnie sprzedaży swoich produktów, więc teraz trzeba poczekać na efekty i czy coś z tego będzie czy też puste słowa.
Nie ma co uzależniać boostu od pojemności silnika. Widziałeś wykres z 2.0 TFSI w odmianie 280KM? Płaski jak z jakiejś Vki.Dobra. Umowmy sie ze to moja wina, bo faktycznie nie podkreslilem jednoznacznie, ze chodzi o PHEV, co bylo dla mnie oczywiste, bo chodzi o racjonalny zasieg EV i darmowe ladowanie, o ktorym byla mowa. Zreszta dzisiaj juz kazdy sensowny samochod to mild hybrid, a ze z kontekstu wynikalo wyraznie, ze chodzi o PHEV, to uznalem sprawe za oczywista. Nie wiem jak w Toyocie ale w c350e boost jest, fakt ze spozniony ale odczuwalny. Depczesz i po pol sek czujesz jakbys mial 3-litrowy silnik pod maska, a nie 2ltr. Podejrzewam ze w dieslu c300de bedzie jeszcze "fajniej". No ale chodzilo o torque bez klekotu.
Lolek uśmierca diesle, a Mazda właśnie ogłosiła, że w 2020 zaprezentuje nowego ropniokaZgadzam sie, Toyota mi najbardziej podchodzi. I za 200 000zl mamy juz naprawde kawal dobrego auta.
A co do odwrotu dizli. Lolku masz dane za 2018 rok chyba bo raporty za 2019 rok mowia juz co innego.
https://www.google.com/amp/s/www.au...i/sprzedaz-aut-z-silnikami-diesla/v327g9s.amp
I wkoncu jak sie wzieli za pomiary dizli EURO 6- TEMP. Dizelek tez potrafi byc "eko".
https://motoryzacja.interia.pl/wiad...t-rownie-ekologiczny-co-elektryki,nId,3089918
Jednym slowem.
Jak ktos cos bardzo chce, to potrafi. Nie chce mi sie wiezyc ze w latach, ktorych dozylismy nie mozna wsadzic takich filtrow ze z wydechu auta bedzie plynac krystalicznie czyste powietrze.
Lolek uśmierca diesle, a Mazda właśnie ogłosiła, że w 2020 zaprezentuje nowego ropnioka
Lolek uśmierca diesle, a Mazda właśnie ogłosiła, że w 2020 zaprezentuje nowego ropnioka