Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

rabit

Active member
Bez reklam
E38 to ostatnia w manualu, natomiast E65 już z uwagi na tunel i konstrukcje z idrivem zupełnie pozbawiona wajchy i dobrze.
Zresztą nie wyobrażam sobie machanie kolbą przy takiej kobyle.
Co do Mustanga, to cóż, nie wiem czy nie korciłaby mnie zabawa lewarkiem, szczególnie, że każdy przydźwięk czy muśnięcie gazu to orgia dla uszu.
Dochodzą jeszcze redukcje... i paf, paf, paf.. sam rozumiesz ;)
Do przemyślenia sprawa.

Qrcze... wejście w zakręt, redukcja do dwójki i piękny drift łajbą. He, he, he. I cóż chcieć więcej. :) Przy tym gul, gul, gul V8. Oczywiście można automatem się bujać po mieście i też pięknie mruczeć. Narobiliście mi smaka, a tu w garażu diesel. :p
 

rabit

Active member
Bez reklam
Ale ja piszę tylko o starszych modelach. Nowe są do przyjemnego przemieszczania się. Jedziesz do Rzymu i nie czujesz przymusu zatrzymywania się, żeby kości rozprostować. Ja mówię o przyjemności wykorzystania "staruszka" w innym celu, niż był wymyślony. W czasach mojej młodości 5.0 czy później 5,4 był V12. :) I tak wolałbym 4.0 lub 4.4 V8. Ot bardziej mi się dźwięk tego silnika podoba. Ale na szczęście każdy ma swoje preferencje, tak samo jak z Onkyo, Marantz, Pioneer... :)
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nigdy nie zrozumiem tych sk... co blokują lewy pas, ale tu na szczęście piękny finał.
Jeden społeczny w Wawce jakiś czas temu chciał zastosować ten sam schemat osobówką, mianowicie widząc, że jadę pustym lewym pasem specjalnie wyjechał z zakorkowanego prawego myśląc, że się zatrzymam, no, ale żle trafił. Nie dość, że stracił 2h, prawie nowe uciułane autko do malowania, to jako bonus mandat od Policji która tym razem spisała się na medal.

[youtube]dsnkMu3Bmgw[/youtube]
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
armanig
Z tymi idiotami z tirów/ciężarówek największe problemy są na A4.
Barany biorą się za wyprzedzanie pod górę i taki manewr trwa 5 minut.
Na szczęście w tym tygodniu widzę sporo zatrzymanych durniów tirowców przez policję i mam nadzieję, że to będą już stałe akcje policji na A4.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Powiem Wam że jedna zaleta jest kawałek podjeżdżać metrem do pracy >>>
dzisiaj z samego rana bardzo podobną fizycznie widziałem dziewczynę do pewnej aktorki, która sobie stała na przeciw mnie :) aż chce się teraz pracować..

 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Armanig, ale rozumiem ze kamerka ci tylek uratowala? Czy w bok auta jemu wjechales?


Powiem Wam że jedna zaleta jest kawałek podjeżdżać metrem do pracy >>>
dzisiaj z samego rana bardzo podobną fizycznie widziałem dziewczynę do pewnej aktorki, która sobie stała na przeciw mnie :) aż chce się teraz pracować..

Az chce sie pracowac??? Serio?

Ja bym powiedzial ze az chce sie zamknac w lazience :) i nie wychodzic ptzez godzine.
 

rabit

Active member
Bez reklam
armanig
Z tymi idiotami z tirów/ciężarówek największe problemy są na A4.
Barany biorą się za wyprzedzanie pod górę i taki manewr trwa 5 minut.
Na szczęście w tym tygodniu widzę sporo zatrzymanych durniów tirowców przez policję i mam nadzieję, że to będą już stałe akcje policji na A4.

Nie wszystkich do jednego garnka! Nie twierdzę że jestem święty i też nie raz wyprzedzałem na A4 zestawem, ale robię to z rozumem i jeżeli ktoś jedzie trochę wolniej to ustawiam tempomat kilometr lub dwa niżej, ew. proszę gościa na CB o przepuszczenie. Najgorsi są Ci, którzy w połowie wyprzedzania zaczynają przyśpieszać. I co w takim wypadku zrobić? Odpuścić w połowie? Wtedy dopiero byś się zirytował, bo po co wyprzedzał, jak nie ma czym. Tylko że Ty tego nie widzisz, że gość ma nasrane w mózgu i chce się "pobawić". Niestety musimy się patrzeć całościowo. Jak jeżdżę osobówką, to też nieraz, zastanawiam się, co za debil jedzie w ciężarówce przede mną? Ale jest też mnóstwo niedzielnych kierowców, którzy poruszają się osobówkami.

Armanig, nie do końca się z Tobą zgodzę. Oczywiście nie powinno się blokować żadnego pasa, i od dłuższego czasu jeżdżę do znaku zakazu wyprzedzania lewym, ew. prawym pasem (zależy do którego pasa jest zwężenie). Ale denerwuje mnie strasznie chamstwo, które wciska się do końca. Przecież po to jest znak zakazu wyprzedzania,żeby w odpowiedniej odległości, można było zmienić pas, najlepiej gdyby to jeszcze było na zasadzie "na zamek", i wjechać gęsiego do zwężki. Niestety, są kierowcy, którzy jadą o mało co po słupkach, żeby tylko wydu... innych. Gdyby tam stała policja, to mają zarobione niezłe pieniążki za wyprzedzania za w/w znakiem. I to bez ruszania się z miejsca. Ot, taka polska rzeczywistość.
 

bubafat

Active member
Bez reklam
[youtube]enL9DkgwWxU[/youtube]

Konkretny toy shop (pod koniec filmiku).
Najfajnieszy chyba rifle bike.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Armanig, nie do końca się z Tobą zgodzę.

Oczywiście, że się zgadzasz.

Oczywiście nie powinno się blokować żadnego pasa

A jednak.

Ale denerwuje mnie strasznie chamstwo, które wciska się do końca. Przecież po to jest znak zakazu wyprzedzania,żeby w odpowiedniej odległości, można było zmienić pas, najlepiej gdyby to jeszcze było na zasadzie "na zamek", i wjechać gęsiego do zwężki.

Nie wiem o jakim wciskaniu Ty piszesz, tudzież buractwie która nijak ma się do litery prawa i przepisów ruchu drogowego, ja tutaj piszę ZUPEŁNIE o czymś innym.
Masz to dokładnie wyjaśnione na filmach poniżej. Nie mieszajmy do tej dyskusji dwóch różnych zachowań na drodze.

Do rzeczy,

Tak to powinno wyglądać i tak jest właśnie (często) w Krakowie:

Bajka:
[youtube]99fXihttuKk[/youtube]

Poniżej dokładnie wytłumaczone o co chodzi.
To powinno być podwieszone na pierwszej stronie i obowiązkowo wpisane jako szkolenie do każdego kursu na PJ

OBOWIĄZKOWO DO OBEJRZENIA, kto nie widział niech się zabiera za oglądanie:


[youtube]z1DsrJblNn8[/youtube]

[youtube]hQWF1olNfCw[/youtube]

Tak wyglądają znaki u sąsiadów:



Tak wyglądają znaki u nas:

 

rabit

Active member
Bez reklam
Armanig, bardzo ważna jest wypowiedź w 8:30 min. w pierwszym filmiku. Nie powiesz mi że w Polsce, jest tak kolorowo. Ile razy widziałem, jak na końcu pasa który się kończył, ktoś wyprzedził jeszcze człowieka który chciał zmienić pas ruchu. A miało być jeden za jeden. Nie daj boże jest to jeszcze ciężarówka, to już przed niego wjadą trzy auta osobowe i znowu musisz wyhamować, bo oni się nie mogą pomieścić. Ale tak jak wcześniej pisałem, JA dojeżdżam do znaku zakazu wyprzedzania. Później staram się zmienić pas. Nie podoba mi się głupie tamowanie ruchu, ale jeżeli ktoś WYPRZEDZA na zakazie, który jest przed większością zwężek, nie tylko łamie ten zakaz, ale i stwarza korek. Bo zamiast PŁYNNIE wjechać w zamek, to musi wyhamować innego uczestnika ruchu. Tak więc NIE dla szeryfów, ale również NIE, dla chamskiego wciskania się na końcu zwężki.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Może inaczej, jest lewy pas - korzystamy z niego. Dokładnie tak jak na pierwszym filmie.
Dlaczego? Bo stojąc w korku na prawym (zostawiając wolny lewy) tworzymy korek za nami który często dochodzi do np. ronda i tam tworzy się następny punk zgrzytu.
Mówiąc wprost, wydłużamy go.
Podsumowując - jeżdzimy na zamek i korzystamy z lewego pasa (od tego jest). Tyle z mojej strony.
Na temat blokowania już napisałem co sądzę o takich kierowcach.

Armanig, ale rozumiem ze kamerka ci tylek uratowala? Czy w bok auta jemu wjechales?

Nie miałem kamery. Miałem obok świadka 120kg żywej masy mięśniowej. Praga Pld, sam rozumiesz ;)
A tak poważnie, sytuacja prosta jak drut. Gość wyjechał z prawego pasa pod lewy centralnie na poruszający się pojazd i tyle.
Dostał w bok.
 
Ostatnia edycja:
Do góry