SimCity: fatalny start - serwery pękają w szwach
Elektroniczne serwery nie były gotowe, aby pomieścić masę graczy na rozpoczęcie nowej wersji przez co zawieszały się gry...... brrrr
Złe doświadczenia z pierwszym kontaktem nowej wersji dla zupełnie nowych graczy SimCity . Będzie to dobra lekcja dla Electronic Arts.
Wszystko wynika z nowego DRM i systemu gry, który wymaga, aby załadować SimCity (jak w wielu innych grach), aby być stale online. Jeżeli połączenie z serwerem zostanie przerwane, zostajesz automatycznie wyrzucony z gry. Sytuacja była irytująca.
Ale to co działo się w ciągu ostatnich dniach to dało się zauważyć że serwery Electronic Arts najwyraźniej nie były przygotowane do takiego obciążenia. Spowodowało to, że wiele osób było mocno sfrustrowanych trudnościami z dostępem do gry.
EA stara się zrobić coś poprzez dodanie innych serwerów co w międzyczasie miało złagodzić sytuację. Co prawda dotyka to mniejszości społeczeństwa, ale Amazon.com na przykład, w odpowiedzi na skargi klientów, przestał sprzedaży online gry w Stanach Zjednoczonych.
Lucy Bradshaw, wiceprezes i dyrektor generalny Maxis - przeprasza swoich użytkowników:
Elektroniczne serwery nie były gotowe, aby pomieścić masę graczy na rozpoczęcie nowej wersji przez co zawieszały się gry...... brrrr
Wszystko wynika z nowego DRM i systemu gry, który wymaga, aby załadować SimCity (jak w wielu innych grach), aby być stale online. Jeżeli połączenie z serwerem zostanie przerwane, zostajesz automatycznie wyrzucony z gry. Sytuacja była irytująca.
Ale to co działo się w ciągu ostatnich dniach to dało się zauważyć że serwery Electronic Arts najwyraźniej nie były przygotowane do takiego obciążenia. Spowodowało to, że wiele osób było mocno sfrustrowanych trudnościami z dostępem do gry.
EA stara się zrobić coś poprzez dodanie innych serwerów co w międzyczasie miało złagodzić sytuację. Co prawda dotyka to mniejszości społeczeństwa, ale Amazon.com na przykład, w odpowiedzi na skargi klientów, przestał sprzedaży online gry w Stanach Zjednoczonych.
Lucy Bradshaw, wiceprezes i dyrektor generalny Maxis - przeprasza swoich użytkowników:
Tysiące graczy na całym świecie doceniają SimCity, a teraz w ciągu zaledwie 24 godzin nasi użytkownicy z powodzeniem wybudowali ponad 700.000 nowych miast.
Niestety niestabilność serwerów i trudności spowodowały frustrację graczy z Europy Ameryki i Azji. W tej chwili naszym priorytetem jest, aby szybko i radykalnie zwiększyć liczbę i stabilność naszych serwerów, aby w bezpośredniej konsekwencji wzrosłą liczba graczy, którzy będą mieli dostęp jednocześnie do gry. Dodaliśmy nowe serwery dziś i nadal będzie dodać kilka innych w czasie weekendu. Obecnie koncentrujemy wszystkie zasoby tego projektu, w celu zapewnienia, żeby każdy gracz mógł w pełni cieszyć się radosnego doświadczenia, że SimCity ma coś extra do zaoferowania.
dday.
Niestety niestabilność serwerów i trudności spowodowały frustrację graczy z Europy Ameryki i Azji. W tej chwili naszym priorytetem jest, aby szybko i radykalnie zwiększyć liczbę i stabilność naszych serwerów, aby w bezpośredniej konsekwencji wzrosłą liczba graczy, którzy będą mieli dostęp jednocześnie do gry. Dodaliśmy nowe serwery dziś i nadal będzie dodać kilka innych w czasie weekendu. Obecnie koncentrujemy wszystkie zasoby tego projektu, w celu zapewnienia, żeby każdy gracz mógł w pełni cieszyć się radosnego doświadczenia, że SimCity ma coś extra do zaoferowania.
dday.
Ostatnia edycja: