SimCity: fatalny start - serwery pękają w szwach

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
SimCity: fatalny start - serwery pękają w szwach

Elektroniczne serwery nie były gotowe, aby pomieścić masę graczy na rozpoczęcie nowej wersji przez co zawieszały się gry...... brrrr

ape_b_95419.jpg
Złe doświadczenia z pierwszym kontaktem nowej wersji dla zupełnie nowych graczy SimCity . Będzie to dobra lekcja dla Electronic Arts.

Wszystko wynika z nowego DRM i systemu gry, który wymaga, aby załadować SimCity (jak w wielu innych grach), aby być stale online. Jeżeli połączenie z serwerem zostanie przerwane, zostajesz automatycznie wyrzucony z gry. Sytuacja była irytująca.
Ale to co działo się w ciągu ostatnich dniach to dało się zauważyć że serwery Electronic Arts najwyraźniej nie były przygotowane do takiego obciążenia. Spowodowało to, że wiele osób było mocno sfrustrowanych trudnościami z dostępem do gry.

EA stara się zrobić coś poprzez dodanie innych serwerów co w międzyczasie miało złagodzić sytuację. Co prawda dotyka to mniejszości społeczeństwa, ale Amazon.com na przykład, w odpowiedzi na skargi klientów, przestał sprzedaży online gry w Stanach Zjednoczonych.

Lucy Bradshaw, wiceprezes i dyrektor generalny Maxis - przeprasza swoich użytkowników:

Tysiące graczy na całym świecie doceniają SimCity, a teraz w ciągu zaledwie 24 godzin nasi użytkownicy z powodzeniem wybudowali ponad 700.000 nowych miast.
Niestety niestabilność serwerów i trudności spowodowały frustrację graczy z Europy Ameryki i Azji. W tej chwili naszym priorytetem jest, aby szybko i radykalnie zwiększyć liczbę i stabilność naszych serwerów, aby w bezpośredniej konsekwencji wzrosłą liczba graczy, którzy będą mieli dostęp jednocześnie do gry. Dodaliśmy nowe serwery dziś i nadal będzie dodać kilka innych w czasie weekendu. Obecnie koncentrujemy wszystkie zasoby tego projektu, w celu zapewnienia, żeby każdy gracz mógł w pełni cieszyć się radosnego doświadczenia, że SimCity ma coś extra do zaoferowania.



dday.
 
Ostatnia edycja:

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Cóż, staje się to normalną praktyką. Sprzedać ile wlezie kopii gry, i póżniej zapewniać odpowiednią infrastrukture, która to uciągnie. Jakby nie wiedzieli, że się to zapcha, ech, coraz to bardziej stajemy się beta-testerami. Byleby "podobne" pomysły nie przyszły do głowy producentom jak np. żywności chociaż i oni pchają swoje Exxx, które skutkuje dla zdrowia po jakiś tam czasie po spożyciu ;-)
 
Ostatnia edycja:

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Niestety (Cy)Gorg muszę się z Tobą zgodzić.
Przecież wystarczyło poczytać o starcie Diablo III.
Było dość podobnie :-(
 

Pingu

New member
Strasznie pokazali swoją pyche. Najgorsze jest to ich kłamstwo, że dotyka to tylko ułamka. Prawda jest taka, że dotyka to każdego czyli 99,99%
 
Do góry