Sieć elektromarketów - Avans

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Kolego Prosper: Myślę że gdybyś nie sugerował średnio raz na trzy posty, że członkowie tego forum to totalni debile ("wystarczy być choć trochę inteligentnym by..." itp.,itd.) to nie było by tu na Ciebie żadnej nagonki. Stary, a może Ty nie jesteś na tyle inteligentny, żeby zrozumieć że mało komu zależy na tym by sprawdzić gdzie dokładnie pracujesz, bo może większość tak jak ja ma Cię zwyczajnie w pupie. (no jak za to słowo dostanę warna to wyjeżdżam do Tybetu). Poza bezproduktywnym zamieszaniem jakie tutaj siejesz, zupełnie nic nie wnosisz do tego forum, a twoje wypowiedzi już nie pierwszy raz każą mi sądzić że jesteś emocjonalnie nierozwiniętym i zakompleksionym człowiekiem - ot takim sklepowym Lepperem czy Kurskim. Obym nie musiał się z Tobą w życiu spotkać bo bywam nerwowy kiedy trafiam na takich ludzi i dostaję wtedy wysypki.
 

yoursin

New member
Postawmy się na miejscu Pani X. Nasza bohaterka chce kupić Lodówkę. Szuka Spodobała jej się ta, znaleziona w Avansie. Szukając informacji w necie na temat ww. sieci, trafi na to forum. Czego się dowie? Odpowiedzcie sobie sami...
Niestety to "przypadłość" polskiego internetu. Offtopy, wycieczki osobiste, "napinka", zazdrość i robienie z siebie kogoś, kim się nie jest.
Teraz zadaję pytanie - wszystkim światłym, inteligentnym... Do czego służy opcja PM? Czy u niektórych ona nie działa?
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Sierżancie, słowo pupa jest delikatniejsze od du..., ale użyte w takim kontekście, w jakim go użyłeś oznacza to samo. Sprawdź zatem rejsy do Tybetu. ;)

Jednak to jest mały pikuś. Piszesz, aby prosper nie obrażał inteligencji innych. Jednak nie oznacza to, że Ty możesz obrażać jego. Naprawdę proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych.

ArtS :)
 

timbot

New member
Bez reklam
ludzie, przestańcie. Tematem miała być sieć avans a wy jak na walce kogutów.
ja uważam, ze jestem dobry w tym co robie (nie chodzi o kino domowe) i gdybysmy rozmawiali w tym temacie tez bym smialo powiedzial, ze czuje się w tym świetny - inni mogliby to zweryfikowac po moich wypowiedziach i sami ocenić, ewentualnie wytknac mi błędy (z marginesem tolerancji, bo ludzką rzeczą jest się mylić :)
a seria wycieczek osobistych na forum publicznym...
a zabierajac głos to uwazam, ze prosper5250 broniąc sie przed zmieszaniem z błotem zachowuje dużo większy pozim kultury niż jego interlokutorzy i tu nalezą mu się słowa uznania, że ma jeszcze siły do udziału w tej bezproduktywnej dyskusji

Moderatorze, moze pora zamknac i ten watek na pare dni?
PS. moze Panowie skoczą na browarek i zakopią topór wojenny w tym czasie?
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Mam nadzieję, że zakopywanie toporka już trwa i nie będę musiał korzystać z możliwości zamknięcia wątku.

ArtS :)
 

setunia

New member
Bez reklam
Co do sieci Avans.
Kiedyś często robiłem tam zakupy: pralka, kamera, subwoofer. Mieli dobre ceny na sprzęt i nawet, jeśli nie mieli towaru na sklepie to sprowadzali dość szybko.
Jednak miałem niemiłą przygodę z naprawą a właściwie brakiem naprawy kamery przez serwis i czasem przebywania w tym serwisie równym 35 dni. Powtarzam - kamera nie została naprawiona, tyle czasu zajęło im stwierdzenie, że gwarancja jest już nieważna, a tymczasem i termin niezgodności minął.
Od tej pory mijam tą sieć a w szczególności sklep w Dąbrowie Górniczej z daleka.
 

setunia

New member
Bez reklam
Naprawa była realizowana za pośrednictwem sklepu. Dla mnie nie tylko jest ważny zakup. Ewentualne postępowanie sklepu w przypadku reklamacji też się liczy i to BARDZO. A właśnie przetrzymywanie kamery ponad miesiąc, zeby zakomunikować mi o nieważności gwarancji rozpaliło moje emocje do białości :twisted:
 
Ostatnia edycja:

setunia

New member
Bez reklam
Sklep.
Wszystkie reklamacje z tego co mi powiedziano wędrowały do magazynu centralnego, z tamtąd dopiero do serwisu i nazad tą samą drogą. W serwisie tylko stwierdzono nieważność gwarancji a już np ze sklepu do magazynu wysyłano sprzęt - ten uszkodzony tylko w piątki, ciekawe zasady, bardzo duża dbałość o klienta. Jeśli droga powrotna była taka sama to w sumie nie ma się czemu dziwić tylko żałować naiwniaka, czyli mnie.
 

koven

New member
Jeśli mnie pamięcnie myli to po braku odp. w ciągu 14 dni. roszczenia uznane są za zasadne. W związku z tym powinieneś był się z nimi kłócić i nakazać im naprawy sprzętu ajak nie to do Chrony Konsumentów ;)
 

boncio1

New member
Koven Ma rację. Ale wiele osób nie zna swoich praw.
Dokładnie jest tak, że w ciągu 14 dni muszą się ustosunkować do roszczenia, czyli dać odpowiedż - naprawimy lub nie. Odmowa musi byc uzasadniona. Sam czas naprawy może być dłuższy, nawet do 30 dni od oddania wadliwego sprzetu. A oddać można na kilka dni przed upływem terminu gwarancji itp.
W chwili oddawania (a taka data jest istotna) gwarancja i zapewne też odpowiedzialność sprzedawcy z tutułu niezgodności obowiązywały. Avans powinien na własny koszt naprawić. Jak było to niedawno, to walcz o swoje, ale podaj konkretne punkty kodeksu. Nie znam terminu przedawnienia, ale nie jest to miesiąc ani 2 napewno.

Natomiast serwis rozumiem, że nie chciał naprawić po gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

setunia

New member
Bez reklam
Znam to wszystko bardzo dobrze. Niestety te przepisy obowiązują w przypadku skorzystania z niezgodności towaru z umową. Ja korzystałem z uprawnień z tytułu gwarancji i to był mój błąd. Chodzi mi tylko o to, że droga sprzętu do serwisu w sieci Avans jest dość długa i pokrętna, więc kupując tam miejcie to na uwadze.
 

boncio1

New member
Dokładnie. Jeśli oddajemy do sklepu, to nie gwarancja, a jeśłi gwarancja, to tylko bezpośrednio do serwisu. Niestety mieszkamy w takim, a nie innym kraju i prokonsumenckiej polityki u nas jeszcze nie ma.
Też kiedyś miałem taką sytuację z komórką i skończyło się tak samo niestety.
 

gringoss

New member
Tak sobie czytam ten wątek i wiem ze sporo czasu minelo, ale muszę sie wtracic i powiedziec ze przepisy oddawanie sprzetu z tytulu niezgodnosci z umową są zawile i praktycznie nigdy tak naprawde nie jest uwzgledniana taka reklamacja (jest to moze 10%).

Co do sklepów Avans to mogę powiedzieć tylko na bazie sklepu w moim miescie gdzie naprawde milo sie kupuje (mila obsluga z duza wiedzą). Nie pamietam zeby cokolwiek mi sie zepsulo tak wiec o serwisie nie wiem nic. I co najwazniejsze niskie ceny. W wiekszosci przypadkow nizsze niz MM czy saturn czy inne sieci. Czasami czasem nizsze niz w necie ( ostatnio kupowalem radyjko alpine - nigdzie w necie nie bylo taniej.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
gringoss napisał:
(...) przepisy oddawanie sprzetu z tytulu niezgodnosci z umową są zawile i praktycznie nigdy tak naprawde nie jest uwzgledniana taka reklamacja (jest to moze 10%).
(...)

Coś na poparcie tej tezy?
Wiem co. Jakieś dowody?

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

rafel1809

Member
W tym roku kupowałem w Avansie w moim mieście m.in. stolik tv - coś w rodzaju wyprzedaży ekspozycji. Ale stolik nówka a cena o ok. 10-20% niższa niż na aukcjach internetowych. Przy każdej wizycie można zasięgnąć języka, nawet jak sie nie kupuje. Spoko obsługa, ceny niektórych rzeczy naprawdę niskie. Są spoko, również z tego powodu, że nie szaleją z reklamą jak niektóre większe sieci rtv
 
Do góry