Sharp polska serwis

trezor4

New member
witam mam takie pytanko moze ktos juz mial podobny przypadek : a zatem dzisiaj oddalem moj LCD 32 wd1e do serwisu sharpa i w karcie gwarancyjnej bylo napisane ze maja 14 dni na naprawe ale w nastepnym pkt. bylo napisane ze jezeli potrzebne jest sprowadzenie czesci to moze potrwac dluzej . w serwisie na wejsciu pan powiedzial ze jezeli trzeba bedzie cos sprowadzac to bewdzie problem i trzeba bedzie czekac . czy wie ktos ile max moge czekac na czesci?? czy nie ma terminui np moge czekac 2 miesiace albo dluzej??
 

timbot

New member
Bez reklam
no wiec, mozesz czekać i czekać, nie ma na to przepisu.....
Oczywiście w razie przedłużania serwis powinnien udowadniać, że sprowadza i podjął wszsystkie kroki jakie mogł....
 

remigiusz

Member
bez przesady, nie można czekać w nieskończoność. Jeśli dobrze pamiętam,w takim przypadku mają dodatkowe 14 dni, a jeśli się nie wywiążą, masz prawo żądać nowego tv.
 

timbot

New member
Bez reklam
niestety, może robić wszystko, o ile sam sie nie ograniczył w karcie gwarancyjnej :)
inaczej jest z niezgodnością towaru z umową, wtedy konsument ma duże prawa, ale jesli chodzi o gwarancje, to bryndza :) tak to juz jest w nowej ustawie o szczególnych warunkach sprzedarzy konsumenckiej
dla ciekawych polecam strone federacji konsumentów
poniżej za stroną federacji konsumentów:

GWARANCJA
Udzielenie gwarancji jest dobrowolne. Gwarant sam decyduje czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jej treść i zakres, np. liczbę napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, adresy serwisów.
Gwarancja - to oświadczenie gwaranta (ten kto udziela gwarancji staje się gwarantem, najczęściej jest to producent, ale może być także importer albo nawet sprzedawca) zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie.
Gwarancja określa:
- obowiązki gwaranta (obowiązkowo - inaczej wcale nie jest gwarancją),
- zakres odpowiedzialności gwaranta,
- uprawnienia kupującego.
Udzielenie gwarancji nie może wiązać się z odrębną opłatą.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, o czym gwarant powinien poinformować konsumenta w oświadczeniu gwarancyjnym.
Gwarancja powinna zostać sformułowana w języku polskim w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd. Jeżeli jednak gwarant uchybi powyższemu wymogowi, gwarancja jest nadal ważna i pozostaje to bez wpływu na uprawnienia kupującego.
Dokument gwarancyjny powinien zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:
- nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
- czas trwania gwarancji,
- terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
Jeśli gwarancji udziela sprzedawca tomusi on dodatkowo:
- wydać dokument gwarancyjny,
- sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze oznaczeń z danymi zawartymi w tym dokumencie
- sprawdzić stan plomb i pozostałych zabezpieczeń, jeżeli rzecz je posiada.
 

trezor4

New member
no dzieki za odpowiedzi poczekamy zobaczymy moze to nic groznego i nie trzeba bedzie nic sprowadzac . bede pisal jak sprawa zostala wyjasniona
 

Mariusz_W

New member
Dobra dobra, ale jest jeszcze coś takiego jak rękojmia. Czyli nikt mi łaski nie robi, że dobrowolnie etc. daje gwarancję, ponieważ rękojmia de facto przez pierwszy rok daje mi dokładnie te same prawa co standardowa gwarancja producenta. Po kolejnych 14 dniach masz prawo domagać się noweg odbiornika.
 

trezor4

New member
witam a wiec sprawa wylgda nasetpujaco po miesciacu to bylo 21 dni roboczych mieli wymiec na nowy tv ale w ostatni dzien przyszla czesc i rzekomo wymienili plyte glowna przywiozlem tv do domu niby bylo ok ale glos dziewczny a na drugi dzien jak wlaczam tv to nie ma obrazu jest tylko dzwiek musze go wylaczyc z sieci na 5 minut zeby wskoczyl obraz jak wylacze i wlocze pilotem to nie ma obrazu. jednym slowem mowili ze po 21 dniach musze naprawic albo dadza mi nowy tv wiec cos tam niby naprawili i zeby nie dawac noego tv oddali mi zepsuty i niby teraz znowu musze oddac tv i czekac nie wiadomo ile???
 

trezor4

New member
witam a wiec sprawa skonczyla sie nastepujaco : oddali mi tv juz dziala zajebiscie jest duza roznica w porownaniu do tv jaki wzialem ze sklepu odraz super i glos super widocznie od poczatku byl wadliwy ale jest problem tv wrocil z serwisu z calym porysownym przednim panelem dookola ekaranu , w seriwie powiedzieli ze to nie mozeliwe :) bo podkladaja folie pod tv jak naprawiaja tylko ze ja wszeldem na zapelecze i zrobilem fotke jak facet robi tv na stole na brudnej wykladziynie wywanowej bez folii ogolnie brud itd . ale co z ta sprawa zrobic jest sens walczyc?? tv jest porysony powiedzial bym nawet bardzo tzn glownie widac pod slonce ale rzuca sie o oczy to skandal tak sie obchodzic z tv za 3000 i to w servisie SHARP uwazajcie na serwis w Jeleniej Gorze fotka mowi sama za siebie jak to wyglda od srodka tam ale co robic?? pomozcie bo zglosilem i maja w pondzielakek zabrac tv ale boje sie go oddac . mylicie ze sprawe mozna wygrac? ja mam tyv pol roku a z tego 2 miesiace byl w servisie
 

trezor4

New member
no wlasnie dzownilem do warszawy i facet kazal mi zrobic fotki i opisac cala sprawe i wyslac to do niego a tv zwrocic do serwisu do jeleniej gory tylko boje sie ze wroci jeszcze bardziej porysowany i znowu bede bez tv a co pozniej po sadach bede chodzil wiesz jak to w polsce bywa ogolnie to boje sie go oddawac do servisu ponownie do jeleniej gory , nie wiadomo ile bede musial czekac na odp a jak wygram to na wymiane panela czy tv nie mam pojecia pomozcie:)
 
Do góry