Sharp FanLabs UEFA EURO 2012™ - coś dla zapalonych kibiców.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sharp FanLabs UEFA EURO 2012™

img_Sharp_fan-labs_logo_446.jpg


Czy jesteście największymi fanami futbolu w Europie?

Podczas UEFA EURO 2012™ Sharp przeprowadza pierwsze na świecie badanie kibiców piłkarskich


Głośny jak Polak? Spokojny jak Niemiec? Nerwowy jak Włoch? – jacy są naprawdę?

Sharp, Oficjalny Partner UEFA EURO 2012™, przeprowadzi unikalny projekt Sharp FanLabs. Eksperyment ten to pierwsze na świecie badanie kibiców piłkarskich, dzięki któremu dowiemy się, jak kibicują przedstawiciele poszczególnych krajów europejskich. To pierwsze tego typu badanie na tak dużą skalę.

Sharp, jako sponsor UEFA EURO 2012T™ podjął się wyjątkowego wyzwania - przeprowadzenia unikalnego, nigdy dotąd nie realizowanego projektu, mającego na celu poznanie kultury kibicowania Europejczyków. W badaniu zastosowane zostaną dwie metodologie gromadzenia danych – badania biometryczne oraz badania ankietowe. Badania biometryczne przeprowadzane będą w laboratoriach, których rolę spełnią specjalnie do tego celu przystosowane ciężarówki Sharp FanLabs truck. Informacje zbierane są także na platformie www.sharpfanlabs.com, na której już dziś można sprawdzić „poziom i jakość” swojego kibicowania.
Odwiedź Sharp FanLabs na Sharp FanLabs i weź udział w największym eksperymencie poświęconym futbolowi i kibicowaniu.

img_Sharp_fan-labs_02_446.jpg


Dołącz do milionów fanów z całej Europy i sprawdź, jakim jesteś kibicem.

Biorąc udział w badaniu, możesz przekonać się, jakim fanem w rzeczywistości jesteś. Czy prawdziwy z Ciebie „Dwunasty zawodnik”, który nie opuszcza swojej drużyny w najtrudniejszych chwilach, czy też jesteś „Blefującym kibicem”, który ogląda mecze dla towarzystwa, w rzeczywistości, nudząc się przy tym niemiłosiernie. A może reprezentujesz zupełnie inny typ? Wejdź na Sharp FanLabs i przekonaj się, który spośród 16 archetypów kibica opisuje Cię najlepiej. Sharp FanLabs daje miłośnikom futbolu znakomitą okazję do zmierzenia poziomu kibicowania i porównania się z innymi kibicami z całej Europy:

FanLab Truck – ciężarówki-laboratoria

img_Sharp_fan-labs_03_446.jpg


img_Sharp_fan-labs_01_208.jpg

Badania biometryczne przeprowadzane będą w laboratoriach, których rolę spełniają specjalnie do tego celu przystosowane ciężarówki Sharp FanLabs truck. Ciężarówki te już podczas meczów eliminacyjnych do UEFA EURO 2012™ wykorzystywano do badań testowych. W styczniu 2012 r. ruszą w trasę po wybranych miastach Europy, by w czerwcu dotrzeć do stref kibica przyszłorocznych mistrzostw UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie.
img_Sharp_fan-labs_05_208.jpg

Metodologia – część 1: Dane biometryczne W ciężarówkach przygotowano miejsca dla 16 kibiców dwóch drużyn, których mecz na żywo oglądać będą na umiejscowionych pomiędzy nimi telewizorach. Dzięki wyposażeniu badanych w specjalne słuchawki, wykrywające impulsy elektryczne w mózgu, gromdzone są dane tj. poziom stresu, koncentracji, szybkość bicia serca, a także aktywność ruchowa kibica, czy głosność dopingu.




Metodologia – Część 2: Aplikacje on-line

Na raport prezentujący wyniki badania kibiców Europy złożą się także informacje zebrane na platformie www.sharpfanlabs.com. Platforma umożliwia uczestnictwo w projekcie każdemu miłośnikowi futbolu i tym samym osobiste zaangażowanie w to wielkie studium zachowań kibiców Europy. Na stronie www.sharpfanlabs.com, która dostępna jest w kilkunastu wersjach językowych, w tym w języku polskim, znajduje się test, zawierający szerg, nie zawsze łatwych pytań. Odpowiedź na nie pozwoli na określenie, jakim fanem jest osoba biorąca udział w teście. Jak wiele, bądź niewiele wie o piłce nożnej, jaki jest jej stosunek do drużyny narodowej własnej, a także innych krajów. Platforma www.sharpfanlabs.com dostępna będzie również w formie aplikacji na smartfony i tablety. - Sharp, firma, która istnieje dzięki ludziom i dla ludzi, chce ich rozumieć jak najlepiej. Dlaczego, nie poznać lepiej fanów piłki nożnej? Pragniemy poznać ich entuzjazm i pasję. Dlatego stworzyliśmy Sharp FanLabs. Badanie to będzie wkładem naszej firmy do kultury europejskiej piłki nożnej. Technologia spotka się ze sportem, nauka z piłką nożną, Sharp z pasją kibicowania. Sharp FanLabs dostarczy nam nigdy dotąd nie odkrytej wiedzy oraz stworzy obraz kibiców z całej Europy. Dowiemy się, jakie są ich nadzieje, podejście do rywalizacji i emocje - powiedział Paul Molyneux, CEO Sharp Electronics Europe.


img_Sharp_fan-labs_04_446.jpg

Odwiedź stronę internetową Sharp FanLabs, zarejestruj się i weź udział w największym projekcie poświęconym kibicom z całej Europy.

[youtube]V35CE1WU270&feature[/youtube]
 
Do góry