Masta_J napisał:Strasznie głośno szczekałeś ale jakoś jak nie było odpowiedzi Sony tak jej nadal nie ma a minęło już ponad dwa tygodnie od Twojej wielkiej obietnicy.
A tak chciałem się schować pod ten dywan
Pozdrawiam,
Witam
DZIS CZYLI 5.06.08R. serwis dostarczyl mi TV naprawiony (tu czytaj uwaznie Masta_J NIEODPŁATNIE !!!!!) tylko dlatego ze nie sluchalem takich pesymistycznych pieniaczy jak ty kolego... M.. ! wiec jesli ktos ma podobne problemy to sluze pomoca!!! i rada bo wiem ze sporo ludzi (mysle ze 90% populacji PL) nie ma pojecia jakie mamy prawo (z przykroscia musze stwierdzic ze ja tez nie wiedzialem.. ale juz WIEM) , jedno jest pewne SONY nie kupie wiecej ale bede kupowal tylko w MEDIAMARKT bo wiem ze to jest tylko i wylacznie ich zasluga (czy dobrowolna czy nie ale .. bardzo szybko dokonali naprawy 2-3 tygodnie jak mówil kolega M..)
pozdro.. aha nie korzystajcie z gwarancji tylko z umowy konsumenckiej pomiedzy klientem a sklepem narka
PS> wiec wskakuj pod ten dywan (i powiem ci tak jak mówi moja córka "zatkało kakao..")
Ostatnia edycja: