Serwis SONY odmawia naprawy PS3 POMOCY!

FremenPL

New member
Masta_J napisał:
Strasznie głośno szczekałeś ale jakoś jak nie było odpowiedzi Sony tak jej nadal nie ma a minęło już ponad dwa tygodnie od Twojej wielkiej obietnicy.

A tak chciałem się schować pod ten dywan :mrgreen:

Pozdrawiam,

Witam
DZIS CZYLI 5.06.08R. serwis dostarczyl mi TV naprawiony (tu czytaj uwaznie Masta_J NIEODPŁATNIE !!!!!) tylko dlatego ze nie sluchalem takich pesymistycznych pieniaczy jak ty kolego... M.. ! wiec jesli ktos ma podobne problemy to sluze pomoca!!! i rada bo wiem ze sporo ludzi (mysle ze 90% populacji PL) nie ma pojecia jakie mamy prawo (z przykroscia musze stwierdzic ze ja tez nie wiedzialem.. ale juz WIEM) , jedno jest pewne SONY nie kupie wiecej ale bede kupowal tylko w MEDIAMARKT bo wiem ze to jest tylko i wylacznie ich zasluga (czy dobrowolna czy nie ale .. bardzo szybko dokonali naprawy 2-3 tygodnie jak mówil kolega M..)
pozdro.. aha nie korzystajcie z gwarancji tylko z umowy konsumenckiej pomiedzy klientem a sklepem narka:D
PS> wiec wskakuj pod ten dywan:grin: (i powiem ci tak jak mówi moja córka "zatkało kakao..")
 
Ostatnia edycja:

klata69

New member
Czytając podobne posty odnosi się wrażenie, że to nie jest wina firm produkujących sprzęt RTV/HIFI, ale tylko i wyłącznie NASZYCH KOCHANYCH RODAKÓW pracujących w tych firmach.

W opisywanym przypadku PS3 ewidentną winę ponosi kierowniczka, która miała nadzieję, że klient spasuje i nie będzie dochodził swoich praw.

W przypadku lampy zapewne jakiś kolejny kierownik Sony (a może to ta sama "kierowniczka"?) miała w głębokim poważaniu klienta i dopiero pomoc MM okazała się skuteczna.... może przestraszyła się, że MM to niemiecka sieć i może jej nabruździć w karierze w Sony Polska ???

Jednym zdaniem: nie dziwię się że ponad milion rodaków dało nogę na zachód....
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
FremenPL napisał:
Witam
DZIS CZYLI 5.06.08R. serwis dostarczyl mi TV naprawiony (tu czytaj uwaznie Masta_J NIEODPŁATNIE !!!!!) tylko dlatego ze nie sluchalem takich pesymistycznych pieniaczy jak ty kolego... M.. !
Wybacz ale to Ty jesteś pieniaczem, wystarczy poczytać ton większości Twoich wypowiedzi...

wiec jesli ktos ma podobne problemy to sluze pomoca!!! i rada bo wiem ze sporo ludzi (mysle ze 90% populacji PL) nie ma pojecia jakie mamy prawo (z przykroscia musze stwierdzic ze ja tez nie wiedzialem.. ale juz WIEM) ,
Już pisałem Ci kiedyś byś nie mierzył wszystkich swoją miarą ogromnej niewiedzy.

jedno jest pewne SONY nie kupie wiecej ale bede kupowal tylko w MEDIAMARKT bo wiem ze to jest tylko i wylacznie ich zasluga (czy dobrowolna czy nie ale .. bardzo szybko dokonali naprawy 2-3 tygodnie jak mówil kolega M..)
pozdro.. aha nie korzystajcie z gwarancji tylko z umowy konsumenckiej pomiedzy klientem a sklepem narka:D
PS> wiec wskakuj pod ten dywan:grin: (i powiem ci tak jak mówi moja córka "zatkało kakao..")
Spoko mogę się schować pod dywan i gratuluję Ci pozytywnego dla Ciebie załatwienia sprawy.
Liczy się efekt końcowy dla Ciebie jako konsumenta czyli, że temat udało Ci się załatwić.

Jednak nadal podtrzymuję swoje zdanie, że z SONY byś tego NIGDY nie załatwił bo by musieli sobie strzelić samobója w skali rynku globalnego.

Pewnie jak w MM zobaczyli takiego pieniacza jak Ty to wymiękli :cool:

Przyznaję się, iż myliłem się w kwestii, że nie załatwisz swojej sprawy na zasadzie niezgodności towaru z umową.

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam,
 

FremenPL

New member
Masta_J napisał:
Wybacz ale to Ty jesteś pieniaczem, wystarczy poczytać ton większości Twoich wypowiedzi...


Już pisałem Ci kiedyś byś nie mierzył wszystkich swoją miarą ogromnej niewiedzy.


Spoko mogę się schować pod dywan i gratuluję Ci pozytywnego dla Ciebie załatwienia sprawy.
Liczy się efekt końcowy dla Ciebie jako konsumenta czyli, że temat udało Ci się załatwić.

Jednak nadal podtrzymuję swoje zdanie, że z SONY byś tego NIGDY nie załatwił bo by musieli sobie strzelić samobója w skali rynku globalnego.

Pewnie jak w MM zobaczyli takiego pieniacza jak Ty to wymiękli :cool:

Przyznaję się, iż myliłem się w kwestii, że nie załatwisz swojej sprawy na zasadzie niezgodności towaru z umową.

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam,
dzieki ze chociaz na koncu zachowales sie jak nalezy z pozostalymi wywodami wcale sie nie zgadzam.. ha ha no coz niektorzy musza to sami przezyc na wlasnej skórze zeby uwierzyc.. ale coz .. nie zycze ci zebys mial podobny przypadek.. moze wtedy bys inaczej.. mowil ja w kazdym badz razie dziekuje i jestem :grin:

ps. co do pieniactwa.... nie jestem nim ale nie lubie sie poddawac!!!! i nie jestem (jak to okreslic??) mietki ha ha, a to ze denerwuja mnie pewne wywody... no coz kazdy jest inny... nie jestem biernym obywatelem.. ktory lyka zaby..lubie walczyc ha ha .. jeszcze raz pozdro
 
Ostatnia edycja:

Holt_

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
Z całym szacunkiem -AS- ,ale chyba Ci się coś pomieszało.
To ,że chcemy taniej i dobrze to nasza "wina"?
To przeciez nasze prawo i motor wszelkiego postępu.

no, czy postępu, to bym akurat chyba nie powiedział.

Motorem postępu było zawsze to, że ktoś chciał coś zrobić lepiej, a nie taniej. Inaczej do dziś jeździłbyś konno.Trawa jest tanśza niż benzyna.
 

RheeTCT

New member
Znowu przeinacza się to co napisałem.A napisałem "tanio i dobrze" ,a to znaczy lepiej niż "lepiej ,a bardzo drogo"-to chyba oczywiste.
I żebyś się zaraz nie przyczepił do "tanio"-wyjaśniam,że mam na myśli rozsądną cenę nie odbiegającą zasadniczo od średniej.Żeby nie było,rzadnych wątpliwości procentowo-do 30-50%.
 
Ostatnia edycja:

Holt_

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
Znowu przeinacza się to co napisałem.A napisałem "tanio i dobrze" ,a to znaczy lepiej niż "lepiej ,a bardzo drogo"-to chyba oczywiste.

po prostu łączenie "tanio" z "postęp" nie wydaje mi się celne.
 

RheeTCT

New member
Może nie wydaje Ci się celne ,bo nie miałeś doczynienia z procesami projektowania.Otóż zapewniam,że szukanie tańszych i jednocześnie nie gorszych rozwiązań jest ogromnym motorem postępu.Często w wyniku takich poszukiwań dochodzi do wynajdywania lepszych technologii.
A co do twojego przykładu z jazdą konną,to gdybyś policzył ile czasu musiałby się paść koń,żeby przejechać np.2000 km to nie wiem ,czy nadal wydawałoby się to takie opłacalne.
 
Ostatnia edycja:

Holt_

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
A co do twojego przykładu z jazdą konną,to gdybyś policzył ile czasu musiałby się paść koń,żeby przejechać np.2000 km to nie wiem ,czy nadal wydawałoby się to takie opłacalne.

nie ma co robić offtopa, ale gdyby tak policzyć koszty rafinerii, szybów wiertniczych i zaniewczyszczeń środowiska.......:)
 

Holt_

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
To kup sobie konia-będzie taniej,czyściej i prościej.

Będzie tylko taniej. I własnie to usiłuję powiedzieć - że z tą taniością jako mootrem postępu w dziejach ludzkości to się dość mocno wygłupiłeś . EOT.
 

RheeTCT

New member
To ty się wygłupiłeś z głupim porównaniem.Jeśli nie rozumiesz ,że postęp dokonuje się również poprzez dążenie do obniżania kosztów,bo ludziom przychodzą do głowy pomysły na nowe nie tylko tańsze ale i lepsze rozwiązania,to trudno.Pozostań w świecie swojej demagogii.
Proponuję zakończyć tę głupawą dyskusję o oczywistościach,które nie dla wszystkich są oczywiste - jak widać.
 
Ostatnia edycja:

Holt_

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
To ty się wygłupiłeś z głupim porównaniem.Jeśli nie rozumiesz ,że postęp dokonuje się również poprzez dążenie do obniżania kosztów,bo ludziom przychodzą do głowy pomysły na nowe nie tylko tańsze ale i lepsze rozwiązania,to trudno.Pozostań w świecie swojej demagogii.

motorem POSTĘPU jest PRZEDE WSZYSTKIM dążenie do ULEPSZENIA czegoś pod względem JAKOŚCI działania, a nie ścięcia kosztów tego działania. Tak było jest i będzie. Myslisz inaczej - śnij dalej i powtarzam, EOT.
 

Ogr

New member
Bez reklam
:( :( :( Mnie dopadło wczoraj w nocy !!!Grałem w COD4 po sieci ,nagle czarny ekran nie dało sie nic zrobic.Musiałem wyłaczyc na głównym tylnym włączniku.Po ponownym włączeniu nie czyta zadnej płyty:( BLU RAY ,DVD,CD nic nie reaguje .Konsola ma 4 miesiace 40GB.Boje sie serwisu:(
Konsole oddac z wszystkimi gratami czy sama?
 

dienekes' shade

New member
Witam.

Współczuję Ogrze. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby powalczyć ze sprzedawcą na podstawie ustawy o szczególych warunkach sprzedaży konsumenckiej (...) - art. 8 w zw. z art. 10 ust. 1. Przemyśl ten wariant. Moja czarna ślicznotka działa bez zarzutu od 6 miesięcy, ale gdyby, odpluć - odpukać, coś się z nią stało, w pierwszej kolejności skontaktowałbym się ze sprzedawcą.

Pozdrawiam i trzymam kciuki :(
 

dienekes' shade

New member
Słusznie, IMO. Właśnie ze względu na jakość polskich serwisów uprawnienia wynikające z gwarancji traktowałbym w charakterze ostatniej deski ratunku. Nawet przy założeniu, że sprzedawca (a zatem "duża" jednostka) wystąpi do tego samego seriwsu, szanse na szybsze załatwienie danej sprawy są większe, a jeśli nie - to nie Ty będziesz borykał się z niedotrzymującym terminów "naprawcą". Wiem, efekt - brak konsoli może będzie wówczas ten sam, ale Ty masz z głowy całą "walkę". Nawiasem mówiąc, jeśli nie dostaniesz zreperowanego sprzętu - zwrot kasy albo nówka sztuka. To nie może być złe :krol:
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Do 6 miesięcy od zakupu, na zasadzie niezgodności towaru z umową, to na sprzedawcy leży obowiązek udowodnienia Tobie, że sprzęt jest sprawny jeśli mu go oddasz.

Kontaktujesz się ze sprzedawcą i mówisz, że domagasz się wymiany na nowy albo zwrotu gotówki :)

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

dienekes' shade

New member
To samo roszczenie przysługuje również w okresie 24 miesięcy, a właściwie dwóch lat ;)
Art. 4 ust. 1, o którym pisze Masta_J zawęża sytuację do niezgodności isniejącej w momencie wydania towaru nabywcy, a także wprowadza domniemanie istnienia tej niezgodności w momencie wydania, o ile niezgodność ta zostanie stwierdzona przed upływem 6 miesięcy.

Co do 6 k.c., to zbytnio bym się tym nie przejmował - sprzęt nie działa, a powinien, termin nie upłynął, sprzedawca nic nie wykombinuje.
 
Do góry