Serwis Sony nie widzi problemu

zxxxz

New member
:-DPo naprawie telewizora w serwisie dostałem telewizor tak złożony że w obudowie są dwie szpary na jakieś 5 cm. Przy odbiorze gdy mi przywieżli nie zauważyłem a gdy zgłosiłem im o tych szparach to odpisali że przy odbiorze nic nie zgłaszałem.

[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/dBFOg2p2EpBJjrOO4iaGQtgZ9cOyBt[/url]
[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/xqibJQwbWTFFRK8U4SCBjBqTGuP3qu[/url]
Telewizor był już dwa raz w naprawie. Pierwszy raz bo miałem pod ekranem przecinki (tzn. owady) po tej naprawie dostałem TV w takim stanie:
[img]
[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/HLWA2D6LzDXb6lBZ2mpVjRTXVN9mJu[/url]
to naprawili, a jest teraz tak jak pokazują dwa pierwsze zdjęcia. Można powiedzieć że ramka jest jakoś za mała, w jednym miejscu ją naciągną to w innym im brakuje.:D:D:D
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Po naprawie telewizora w serwisie dostałem telewizor tak złożony że w obudowie są dwie szpary na jakieś 5 cm. Przy odbiorze gdy mi przywieżli nie zauważyłem a gdy zgłosiłem im o tych szparach to odpisali że przy odbiorze nic nie zgłaszałem.

[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/dBFOg2p2EpBJjrOO4iaGQtgZ9cOyBt[/url]
[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/xqibJQwbWTFFRK8U4SCBjBqTGuP3qu[/url][/QUOTE]


Jeśli był rozpakowany przy Tobie , i podpisałeś papier że odebrałeś i podpisałeś że jest wszystko
cacy i nie zgłaszasz żadnych uwag to Serwis Sony ma rację
 

DrWredman

Active member
Jeśli był rozpakowany przy Tobie , i podpisałeś papier że odebrałeś i podpisałeś że jest wszystko
cacy i nie zgłaszasz żadnych uwag to Serwis Sony ma rację

Zgłoś kolejną usterkę - odklejenie ramki wokół matrycy.
Skoro naprawiają na odwal się to trzeba być upierdliwym do bólu.
 

jaro0508

Member
Przeciez to jakas kpina!- co Sony wyprawia !.Zglosic natychmiast ze to jest ewidentnie odklejone .DrWredman tu ma calkowitą racje .Ewidentnie olali naprawe ,wiec trzeba walczyc o swoje.
 

zxxxz

New member
To po naprawie muszę sprawdzić cały telewizor, tamtą usterkę sprawdziłem i była naprawiona a to wyszło w innym miejscu. Jeszcze napiszę że to telewizor za 9 tyś.
 

barburian

New member
Bez reklam
Czy Polska czy nie Polska to zasada jest jedna sprawdzać wszystko po 15 razy ,czytać umowy i to co się podpisuje, koledzy mają rację zgłosić kolejną usterkę , a potem kolejną i kolejna - a potem żądać zwrotu kasy lub wymiany na nowy
 

accu

New member
Bez reklam
To po naprawie muszę sprawdzić cały telewizor, tamtą usterkę sprawdziłem i była naprawiona a to wyszło w innym miejscu. Jeszcze napiszę że to telewizor za 9 tyś.

Witam uprzejmie,
Sprawdzić telewizor po naprawie powinno się zawsze , czy usterka (i) została(y) naprawiona(e) , tym bardziej , że
taką wadę telewizor już miał . Masz pecha bez dwóch zdań . Proszę zgłosić ponownie telewizor
firmy Sony XE9305 do naprawy .
www.hdtv.com.pl/forum/1415210-post57.html

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Do góry