Wada jest fabryczna i to każdy wie i nie dotyczy 20-40 sztuk tylko wszystkich. Usterka ujawnia się wyłącznie w określonych warunkach np. LCD postawiony w pokoju naprzeciw oddalonej o 2,5 m ściany pomalowanej w jasnym kolorze, (a ha i dodatkowo na tej ścianie wisi duże lustro) jak ma to miejsce u mnie. Kolejna kwestia to oświetlenia - usterka ujawnia się w określonych warunkach oświetleniowych. Nie każdy np. ogląda TV wcześnie rano albo np. obecnie wczesnym popołudniem.
To że jakimś cudem LCD funkcjonuje dobrze u kogoś innego wynika zatem z miejsca w jakim jest on ulokowany, nie oznacza jednak, że jest sprawny. Może się zatem okazać, że jak po 2 latach od kupna przestawią LCD w inne miejsce lub zmieni wystrój wnętrza nagle problem się pojawi. Będzie to już jednak po okresie gwarancji i trzeba będzie bulić słono za naprawę.
Przywieźcie do mnie do mieszkania dowolny nienaprawiany LCD serii P50 i sprawdzimy czy jest ok. Mieszkam przy Puławskiej w W-wie tak więc blisko waszej siedziby.
Skąd o tym wiem, bo tak informowaliście na początku, sprawa jednak okazała się zbyt kosztowna by wyjść z niej z twarzą tj. wycofać go ze sprzedaży a nabitym w butelkę oddać kasę, więc nagle zmieniliście zdanie. Ponadto dziwne, że ten sam element okazał się wadliwy i to od razu na początku eksploatacji w większości opisywanych na forum przypadków.
Jak bym chciał kupić reperowany LCD to kupiłbym używkę za wiele niższą cenę. Natomiast jeśli dla Pana brak możliwości obsługi LCD za pomocą pilota, w dzisiejszych czasach, nie jest problemem a jedynie duperelą (TV można oglądać) to proponuję wyciągać przez 1,5 miesiąca przez 4 godzinny dziennie baterie z pilota i ganiać do TV pieszo. Jasne, że SHARP jest niczemu nie winien bo to ludziska nie mają umeblowanych mieszkań pod specjalne wymogi LCD SHARP albo sobie mieszkanie w jasne kolory pomalowali. Tyle, że gdybym wiedział, że pilot nie działa a funkcja OPC to fikcja, bo trzeba ją wyłączyć, żeby pilot działa to zapewniam Pana, że za te pieniądze jak również każde inne tego LCD bym nie kupił.
Sprawę sami żeście rozdmuchali waszą opieszałością tak więc nie ma co zwalać winny na nas.
Do tej pory oglądałem TV na zwykłym i leciwym telewizorze stał w tym samym miejscu co teraz super nowoczesny i jak się okazało wadliwy fabrycznie LCD SHARP – a jednak z obsługą pilotem żadnych problemów nie było.
Z tego co widzę to zwrot kasy lub wymiana na nowy wolny od wad nie wchodzi w grę. Wobec powyższego pragnę Państwa zapewnić, że był to mój pierwszy i ostatni zakup produktów firmy SHARP (tyle co mogę zrobić w tej sprawie).
To że jakimś cudem LCD funkcjonuje dobrze u kogoś innego wynika zatem z miejsca w jakim jest on ulokowany, nie oznacza jednak, że jest sprawny. Może się zatem okazać, że jak po 2 latach od kupna przestawią LCD w inne miejsce lub zmieni wystrój wnętrza nagle problem się pojawi. Będzie to już jednak po okresie gwarancji i trzeba będzie bulić słono za naprawę.
Przywieźcie do mnie do mieszkania dowolny nienaprawiany LCD serii P50 i sprawdzimy czy jest ok. Mieszkam przy Puławskiej w W-wie tak więc blisko waszej siedziby.
Skąd o tym wiem, bo tak informowaliście na początku, sprawa jednak okazała się zbyt kosztowna by wyjść z niej z twarzą tj. wycofać go ze sprzedaży a nabitym w butelkę oddać kasę, więc nagle zmieniliście zdanie. Ponadto dziwne, że ten sam element okazał się wadliwy i to od razu na początku eksploatacji w większości opisywanych na forum przypadków.
Jak bym chciał kupić reperowany LCD to kupiłbym używkę za wiele niższą cenę. Natomiast jeśli dla Pana brak możliwości obsługi LCD za pomocą pilota, w dzisiejszych czasach, nie jest problemem a jedynie duperelą (TV można oglądać) to proponuję wyciągać przez 1,5 miesiąca przez 4 godzinny dziennie baterie z pilota i ganiać do TV pieszo. Jasne, że SHARP jest niczemu nie winien bo to ludziska nie mają umeblowanych mieszkań pod specjalne wymogi LCD SHARP albo sobie mieszkanie w jasne kolory pomalowali. Tyle, że gdybym wiedział, że pilot nie działa a funkcja OPC to fikcja, bo trzeba ją wyłączyć, żeby pilot działa to zapewniam Pana, że za te pieniądze jak również każde inne tego LCD bym nie kupił.
Sprawę sami żeście rozdmuchali waszą opieszałością tak więc nie ma co zwalać winny na nas.
Do tej pory oglądałem TV na zwykłym i leciwym telewizorze stał w tym samym miejscu co teraz super nowoczesny i jak się okazało wadliwy fabrycznie LCD SHARP – a jednak z obsługą pilotem żadnych problemów nie było.
Z tego co widzę to zwrot kasy lub wymiana na nowy wolny od wad nie wchodzi w grę. Wobec powyższego pragnę Państwa zapewnić, że był to mój pierwszy i ostatni zakup produktów firmy SHARP (tyle co mogę zrobić w tej sprawie).