17 lipca kurier firmy ups odebral ode mnie popsuty monitor crt philips 19", jak na 3 letnia gwarancje door - to - door przystalo. Zawiozl go prosto do firmy zolter w zajmujaca sie serwisem philips polska. Tutaj moje pytanie, bo nie jestem pewien czy nie leca sobie w kulki:
2 sierpnia (!) dostalem informacje, ze z powodu wycofania z produkcji monitorow 19 calowych otrzymam w zamian monitor philips 207P0 22". Do tej pory nie otrzymalem monitora, a gdy do nich dzwonie / pisze ciagle sciemniaja ze dostawa sie opoznila. Ostatnio cos ruszylo i stwierdzili, ze spodziewaja sie monitora pod koniec wrzesnia (wtf!?).
Co moge uczynic w takiej sytuacji? Na dobra sprawe nie jestem zainteresowany wiekszym monitorem (akurat ten jest bardzo dobrej jakosci - w sklepach w cenie 1700 - 2100 zl brutto z VAT, to 500 - 900 zl wiecej niz zaplacilem za tamta 19 stke). Moglbym go oczywiscie sprzedac, ale mam wrazenie, ze z tym bedzie ciezko.
W jaki sposob moglbym ich ponaglic, czy sa odpowiednie przepisy do tego?
Czy moglbym domagac sie gotowki zamiast nowego monitora (przeciez to inny model)?
Oczywiscie mam na mysli sume jaka zaplacilem owczas za monitor 19 calowy (1200 zl).
A moze po prostu wedlug przepisow maja wiecej czasu na tego typu sprawy a ja sie niecierpliwie?
Jak rozegrac ta sytuacje?
pozdrawiam i dzieki za pomoc
2 sierpnia (!) dostalem informacje, ze z powodu wycofania z produkcji monitorow 19 calowych otrzymam w zamian monitor philips 207P0 22". Do tej pory nie otrzymalem monitora, a gdy do nich dzwonie / pisze ciagle sciemniaja ze dostawa sie opoznila. Ostatnio cos ruszylo i stwierdzili, ze spodziewaja sie monitora pod koniec wrzesnia (wtf!?).
Co moge uczynic w takiej sytuacji? Na dobra sprawe nie jestem zainteresowany wiekszym monitorem (akurat ten jest bardzo dobrej jakosci - w sklepach w cenie 1700 - 2100 zl brutto z VAT, to 500 - 900 zl wiecej niz zaplacilem za tamta 19 stke). Moglbym go oczywiscie sprzedac, ale mam wrazenie, ze z tym bedzie ciezko.
W jaki sposob moglbym ich ponaglic, czy sa odpowiednie przepisy do tego?
Czy moglbym domagac sie gotowki zamiast nowego monitora (przeciez to inny model)?
Oczywiscie mam na mysli sume jaka zaplacilem owczas za monitor 19 calowy (1200 zl).
A moze po prostu wedlug przepisow maja wiecej czasu na tego typu sprawy a ja sie niecierpliwie?
Jak rozegrac ta sytuacje?
pozdrawiam i dzieki za pomoc