Serwis LG - nierzetelny czy nieuczciwy (nieuczciwa polityka LG)?

piotr818

New member
Bez reklam
Jak to co firmę i jej autoryzowany serwis!
Nie będę przecież szukał po całym kraju serwisu i liczył, że może w tym kolejnym będzie lepiej.
A w tej chwili to stoi u mnie piękny klocek za 800zł ( nagrywarka HDD LG) i mogę ją sobie pooglądać:-D
Tak przy okazji byłem z tym sprzętem u znajomego w serwisie ( nie był to serwis autoryzowany LG). Trzeba wymienić napęd DVD a to spory koszt. ( a w serwisie LG twierdzili, że to jakieś switche czy coś...)
A jakie są objawy z ciekawości pytam?
 

Zenobiusz

New member
Mój znajomy oddał tv do serwisu firmowego (nie będę robił reklamy ani antyreklamy) i telewizor wrócił z porysowaną ramką (tak jakby położyli go przodem na betonowej podłodze posypanej piaskiem). Oczywiście serwis utrzymuje, że tv przyjęli w takim stanie i koniec rozmowy!
Sąd? I tak nic się nie udowodni.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
piotr818
Objawy są takie, że nie można przegrać materiału z dysku na płytę DVD. Nagrywarka coś tam mieli, hałasuje i niekiedy zaczyna nagrywać i po chwili wywala płytę, niekiedy w ogóle nie zaczyna nagrywać ( oczywiście płyta po "tej operacji" nagrywania do wyrzucenia).
Nie chce też odtwarzać płyt i to oryginalnych jak i tych nagrywanych. Po włożeniu płyty nie jest ona rozpoznana i kieszeń sama się wysuwa. Zresztą wysuwanie kieszeni to powtarza się wielokrotnie...
Pozdrawiam
 

baranskia

Member
Szkoda gadać - a to Polska, właśnie... :(

Mój znajomy oddał tv do serwisu firmowego (nie będę robił reklamy ani antyreklamy) i telewizor wrócił z porysowaną ramką (tak jakby położyli go przodem na betonowej podłodze posypanej piaskiem). Oczywiście serwis utrzymuje, że tv przyjęli w takim stanie i koniec rozmowy!
Sąd? I tak nic się nie udowodni.

To teraz trzeba robić fotki przed oddaniem do serwisu?!
Albo szczegółowy opis wyglądu w protokole z przekazania odbiornika?!
Co widzą moje uszy!?
No, nie chce mi się wierzyć, ale widocznie w naszym pięknym a durnym postsowieckim kraju/ oraz w serwisie LG i pewnie nie tylko :( niestety jednak TRZEBA! :banned:

Mądry Polak po szkodzie - jak mówił Poeta.

Dobrze, że nas ostrzegacie. Przynajmniej inni mogą spróbować się ustrzec takich "przygód".
Współczuję Wam, a zarazem dziękuję za ostrzeżenie.

Pzdrm!
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
No ba to tylko Polska, u nas jeszcze długo klient będzie dobry przy zakupie ( najlepiej gotówkowym). Potem to się chłopie bujaj jak masz problem (niestety przerabiałem to na własnej skórze niejeden raz...)
 

Piotr P

New member
Telewizor LG 55LM 960V

Zakupiony TV LG 55LM960V w 2013 flagowy telewizor LG za
9000 zł od początku miał problemy z internetem. Serwis LG we Wrocławiu wymienił najważniejszą część-płytę główna na....używaną z dwu letniego telewizora 47-mio calowego_Oczywiście problemy z TV jeszcze się nasiliły i odbiornik wrócił do serwisu.
Na moje żądania założenia fabrycznie nowej płyty głównej w telewizorze który jest na gwarancji dostaje od LG wymijajace odpowiedzi. Bardziej ich interesuje skąd wiem, że wstawili zdezelowaną płytę ze starszego telewizora. No cóż jak nie wiedzą jak to sprawdzić, to jak naprawiają telewizory? Ja wiem a jestem tylko amatorem. Podobnie oszukiwanych proszę o kontakt.
Piotr
 
Do góry