Dzięki za Twoje dobre serce....
A tak na poważnie lepiej niech nic się nie psuje!
A tak na poważnie lepiej niech nic się nie psuje!
A jakie są objawy z ciekawości pytam?Jak to co firmę i jej autoryzowany serwis!
Nie będę przecież szukał po całym kraju serwisu i liczył, że może w tym kolejnym będzie lepiej.
A w tej chwili to stoi u mnie piękny klocek za 800zł ( nagrywarka HDD LG) i mogę ją sobie pooglądać
Tak przy okazji byłem z tym sprzętem u znajomego w serwisie ( nie był to serwis autoryzowany LG). Trzeba wymienić napęd DVD a to spory koszt. ( a w serwisie LG twierdzili, że to jakieś switche czy coś...)
Mój znajomy oddał tv do serwisu firmowego (nie będę robił reklamy ani antyreklamy) i telewizor wrócił z porysowaną ramką (tak jakby położyli go przodem na betonowej podłodze posypanej piaskiem). Oczywiście serwis utrzymuje, że tv przyjęli w takim stanie i koniec rozmowy!
Sąd? I tak nic się nie udowodni.