Seria PV70

krukens

New member
cammus napisał:
prosze podajcie sposob na wejscie w menu serwisowe panasonica PV70P.
Przy okazji zapytam posiadaczy o roznice (tylko jakość obrazu) w stosunku do samsunga 42Q91H, nie ma go w zadnym sklepie netowym i zaczynam myslec nad tym panasem

Najlepsze co ci mozemy zaproponowac, to - idz, np. do MM i sam sie przekonaj, popros o ustawienie ich obok siebie i o sygnal z roznych zrodel (SD, HD, DVD), zwroc uwage szczegolnie na ten, ktory bedziesz najczesciej odbieral. O ile dobrze pamietam, porownywalem obydwa modele z korzyscia dla Panasonica, ale nie chce Cie sklamac. W ogole, ze wszystkich modeli (procz wyzszej polki - Pioneer, Toshiba), ktore sobie ogladalem, nic nie wypadlo lepiej od PV70. Bardzo ladnie wyswietla obraz SD, ktory, jak na razie, odbieram. Oczywiscie to moja subiektywna opinia, ale znajdziesz wiele podobnych :)
 

krukens

New member
el.magnifico napisał:
Jesli ja natomiast mam TV z przebiegiem ponad 200h i chodzi jak żyleta (tak jak pisałem, żadnych wad na które cierpi ten model, ani jednej) to co mi więcej do szczęścia potrzebne.

Nigdy nie wiesz, jak bedzie sie zachowywal po 300 godzinie ;)
A tak serio, jesli Ci to nie przeszkadza, to daj sobie siana :)
 

lipo1

New member
Witam.


Mam pytanko, może ktoś z Was wie coś na temat możliwości odbierania sygnału 1080p/24, w instrukcji obsługi jest napisane że takowy sygnał przyjmuje, po ustawieniu w odtwarzaczu tej samej funkcji - 1080p/24,
tv śmiga bez najmniejszego problemu, czy w rzeczy samej obsługuje to 24p ??



Rozdrawiam Radek
 
Ostatnia edycja:

cammus

New member
krukens napisał:
Najlepsze co ci mozemy zaproponowac, to - idz, np. do MM i sam sie przekonaj, popros o ustawienie ich obok siebie i o sygnal z roznych zrodel (SD, HD, DVD), zwroc uwage szczegolnie na ten, ktory bedziesz najczesciej odbieral. O ile dobrze pamietam, porownywalem obydwa modele z korzyscia dla Panasonica, ale nie chce Cie sklamac. W ogole, ze wszystkich modeli (procz wyzszej polki - Pioneer, Toshiba), ktore sobie ogladalem, nic nie wypadlo lepiej od PV70. Bardzo ladnie wyswietla obraz SD, ktory, jak na razie, odbieram. Oczywiscie to moja subiektywna opinia, ale znajdziesz wiele podobnych :)

nie wiem do jakich MM chodzisz ale tam gdzie ja bylem to szczytem uprzejmosci obslugi bylo chyba nie powiedzenie "spieprzaj dziadu" do mnie, generalnie zlewka totalna, oni nie maja czasu itp. itd. przestawianie tv, podlaczanie czegokolwiek do nich - zapomnij, pewnie powiesz ze trzeba isc o odpowiedniej porze jak nie ma duzo klientow - na to ja ze musialbym wziac urlop bo najblizszy MM mam ok. 40-50km i jedynie moge po pracy lub w weekend podjechac wiec odpada, mysle ze jednak wezme pv70p (swoja droga to jest kilka roznych wersji, f, e, p - czym sie roznia?), widzialem w model1, dla mnie najwazniejsze ze wspolpracuje z nbox po hdmi, niedawno bylem bliski wziecia pv7 (w MM bo tani - 3kola) ale nie dziala po hdmi
 

krukens

New member
cammus napisał:
nie wiem do jakich MM chodzisz ale tam gdzie ja bylem to szczytem uprzejmosci obslugi bylo chyba nie powiedzenie "spieprzaj dziadu" do mnie, generalnie zlewka totalna, oni nie maja czasu itp. itd. przestawianie tv, podlaczanie czegokolwiek do nich - zapomnij,

A wez spytaj jednego czy drugiego, gdzie mozesz znalezc ich przelozonego, powinni ruszyc szanowne 4 litery :) , w koncu to ich praca! A jak nie chca, RTV AGD i Avans powinny miec te modele, u mnie w Kaliszu byly, a nie jestesmy metropolia, probuj tam.


cammus napisał:
mysle ze jednak wezme pv70p (swoja droga to jest kilka roznych wersji, f, e, p - czym sie roznia?), widzialem w model1, dla mnie najwazniejsze ze wspolpracuje z nbox po hdmi, niedawno bylem bliski wziecia pv7 (w MM bo tani - 3kola) ale nie dziala po hdmi

Te literki to o ile wiem, telewizory przeznaczone na rozne krajowe rynki i sa gdzie indziej produkowane. P jest na polski. Roznic w danych technicznych nie stwierdzilem, niedawno rzucalem linkami w jakims topicu, w ostatecznosci wklep w google.

Ja wybralem pv70 i jestem bardzo zadowolony. :D Polecam!
 

prohu

New member
el.magnifico napisał:
Nie wiem czy jest sens zwracać. Wiem. Uznacie może, że jestem trochę dziwny ale pomyślcie inaczej. W większości przypadków wady ukryte wychodzą po 100h pracy. Jesli ja natomiast mam TV z przebiegiem ponad 200h i chodzi jak żyleta (tak jak pisałem, żadnych wad na które cierpi ten model, ani jednej) to co mi więcej do szczęścia potrzebne.
Warto dokładnie sprawdzić przy wyświetlaniu na jednolitym tle czy niema jakiś powidoków (wypalone logo, pasy na dole albo po bokach) bo w sklepach często takie TV chodzą non stop po 8h na jednym kanale i nikt się nie przejmuje właściwym "docieraniem" plazmy:???:.

Pozdrawiam
Prohu
 

el.magnifico

New member
Co do wymiany TV - zdecydowałem się go wymienić. Ale po koleii.
Wczoraj oglądałem mecz Real - Olympiacos na TVP2 (która odbiera mi najlepiej ze wszystkich 5ciu dostępnych u mnie stacji) i co mnie zdziwiło to to, że gdy biegł zawodnik Olympiacosu (czerwona koszulka) to na ujęciu kamery z góry widać było zostający za nim cień czerwonej koszulki. Przy zawodnikach Realu (tzn biały kolor) tego efektu nie było. To był poważny bodziec do podjęcia decyzji.
Do tego gdy dzisiaj pojechałem zapytać czy był to nowy TV jeden z pracowników zapytał "nowy to znaczy?". Nowy to chyba od zawsze znaczyło nowy, nieużywany, nieśmigany itd. Upierali się jednak, że wypakowali go w dniu, w którym ja go kupiłem. Poszedłem do kierownika sklepu - ten mówił mi, że TV stoją u nich i działają dosyć długo. Przeliczyłem mu, że 240h dyiaania TV dzielone na 8h dziennie działania w sklepie (co i tak jest niemożliwe) to wychodzi miesiąc działania telewizora, a ja dostałem informację że był on dopiero co przywieziony przed tym jak go kupiłem. To był kolejny powód, żeby podjąć decyzję o wymianie. I pozostaje jeszcze jedna kwestia. Przy mnie wypakowywali plazmę Philipsa. Na obudowie miała ona te naklejki HDReady, rozdzielczość i całą masę innych naklejek, które każdy nowy TV posiada. Uświadomiłem sobie wtedy, że ja takich naklejek na swojej "nowej" plaźmie nigdy nie widziałem. Wdedy to już było przegięcie. Od razu kierownik, prośba o wymianę TV i ostrzejsza aczkolwiek w pełni kulturalna wymiana zdań. Stanęło na tym, że zadzwoni do mnie jak tylko będą mieli nowe TV. Poczekamy, zobaczymy.
Na moim przykładzie widać, że wystarczy trochę opuścić czujność a już potrafią człowiekowi wcisnąć każdy sprzęt. Teraz na miejscu sprawdzę menu serwisowe i pokaże im od razu ile TV ma przebiegu.

PS. Sorry, ale wprowadziłem niektórych w błąd pisząc, że do menu serwisowego wchodzi się poprzez kombinację klawiszy ściszania na TV i trzykrotnego "0" na pilocie. Otóż wciska się na TV przysisk zmiany kanału na niższy (pierwszy przycisk przy "F") i jednocześnie należy trzykrotnie wcisnąć "0" na pilocie. Za wprowadzenie w błąd przepraszam.
 
Ostatnia edycja:

rumcais1

New member
50Hz a 100Hz

Zauważyłem, że przy 50Hz pomimo migotania jest widoczne więcej detali szczególnie w filmach HD - filmy wydają się bardziej wyraźne.
Czy też macie takie odczucia?
Teraz zdecydowanie wybieram 50 Hz jeżeli oglądam właśnie HD lub DVD, przy SDTV przełączam na 100Hz.
 

jjb

New member
@rumcais1

Tez mam takei wrazenie ze nie tylko widac wiecej detali ale takze kolory i kontrast sa jakeis przyjemniejsze. Mimo to nie wybralbym 50Hz bo za bardzo miga.


pozdrawiam
 

el.magnifico

New member
Gość w sklepie po mojej interwencji powiedział, że sam osobiście był w serwisie Panasonica i tam powiedzieli mu, że każdy jeden TV jest włączany na 24h na dobę, żeby "wyeliminować" te modele, które mają ukryte wady, dlatego mam TV z nabitymi 240h pracy, gdyż był on właśnie tak "testowany". Miałem sam zadzwonić do serwisu (sam kierownik sklepu mi to zaproponował), ale dzwoniłem w sobotę więc serwis był nieczynny. Z zachowania kierownika sklepu wywnioskowałem, że ma on tą wiadomość rzeczywiście potwierdzoną przez serwis. Czy Wy drodzy użytkownicy spotkaliście się z taką informacją?
 

hepilord

New member
Z tym sprawdzaniem w serwisie to jakaś sciema. Sam kupiłem taki TV 3 dni temu. Na liczniku jak narazie mam 11 godzin więc takie testowanie napewno nie bylo przeprowadzone. Nie sugeruj się nalepkami na TV. Na moim panasonicu nie bylo zadnych nalepek a jestem pewny, że nikt przede mną nawet nie otwierał kartona.
 

krukens

New member
hepilord napisał:
Na liczniku jak narazie mam 11 godzin więc takie testowanie napewno nie bylo przeprowadzone. Nie sugeruj się nalepkami na TV. Na moim panasonicu nie bylo zadnych nalepek a jestem pewny, że nikt przede mną nawet nie otwierał kartona.

Mam dokładnie takie same doświadczenia.
 

el.magnifico

New member
Czyli wszystkie znaki na Ziemi wskazują na to, że sprzedali mi używany TV. Teraz jestem w kropce. Sam kierownik sklepu odsyła mnie do serwisu, czyli tam mu musieli tak powiedzieć a jeśli tak to nie mam żadnych podstaw "na papierze" do wymiany TV. Każdy mój argument, facet będzie odpierał tym, że TV był testowany już po zejściu z taśmy. Nie wiem jakim sposobem "zmusić" go do wymiany plazmy. Może Wy mi coś podpowiecie bo chyba mój przypadek jest tutaj unikatowy. Proszę o jakieś rady.
 

hepilord

New member
Ciężka sprawa. Według mnie, nawet jeśli istnieje jakaś procedura testowa, licznik jest po jej zakończeniu zerowany. Może u Ciebie zapomnieli to zrobić, chociaż raczej w to wątpie.
 

szwajcar

New member
el.magnifico napisał:
Czyli wszystkie znaki na Ziemi wskazują na to, że sprzedali mi używany TV. Teraz jestem w kropce. Sam kierownik sklepu odsyła mnie do serwisu, czyli tam mu musieli tak powiedzieć a jeśli tak to nie mam żadnych podstaw "na papierze" do wymiany TV. Każdy mój argument, facet będzie odpierał tym, że TV był testowany już po zejściu z taśmy. Nie wiem jakim sposobem "zmusić" go do wymiany plazmy. Może Wy mi coś podpowiecie bo chyba mój przypadek jest tutaj unikatowy. Proszę o jakieś rady.
Sprawdź jeszcze w serwisie, może kierownik sklepu blefuje.
Ja po dwóch tygodniach klepania sprzętu mam 70h na liczniku. 240 to moim zdaniem za dużo.
Zwłaszcza, że na forum są opinie aby przez pierwsze 100h TV docierać na zoom1.
 

el.magnifico

New member
Ogólnie nie mam żadnych problemów z TV jednak mimo wszystko zapłaciłem za nowy telewizor i taki powinienem dostać. Skąd mam pewność w jakich był wcześnij rękach i co było z nim robione przez te 240h. Wolałbym, gdyby od samego początku, od pierwszych przepracowanych minut TV był pod moim okiem bo wtedy wiem co mam. U mnie przez prawie tydzień nabiłem 60h (no co lubię sie czasem rozpędzić :mrgreen: a po drugie ja jeden nie korzystam). Jeszcze jutro z samego rana zadzwonie do serwisu i zapytam, pozatym czekam na maila od Panasonic Polska, może jutro odpiszą. Jeśli z tych dwóch źródeł otrzymam informację, że Panasonic nie przeprowadza żadnego testowania i "docierania" TV przed wysłaniem ich do sklepów to kierownik sklepu usłyszy ode mnie gorzkie słowa.
 

Krzysiek231

New member
Sprawdzenie licznika godzin w Panasonic 42pv7

Jestem krótko po zakupie. Wiem że sprawdza się to z pilota. Podpowiedźcie który przycisk i gdzie on sie znajduje na pilocie Dzięki za info


PS. Jeszcze troche potestuje i napisze swoja recenzję
 

Krzysiek231

New member
sam sobie odpowiem

...a więc tak. Podchodzicie do telewizora wduszacie przycisk głosności i przytrzymujecie wcisnięty, potem z pilota klikacie 3 raz 0 i wejdzie Wam menu serwisowe. Ciekawe czy czas ile grała plazma to time czy counter? może ktoś wie?
 
Do góry