Seria PV70

Golgota

New member
Dru napisał:
dzisiaj dzwoniłem do serwisu w moim mieście. Chciałem trochę podpytać jakby to wyglądało oddanie TV do eliminacji cykania. Niestety serwisant powiedział, że telewizor może u nich przebywać do 28 dni. Wtedy spytałem o to czy przyjeżdżają po plazmę do mnie. Wtedy on gdy usłyszał, że wyrzuciłem pudło, powiedział, że niestety bez pudła to ja muszę dostarczyć go do serwisu na własną rękę. Teraz już na serio się zastanawiam czy oddawać telewizor do serwisu bo nie mam niestety żadnego na którym mógłbym oglądać telewizję w czasie naprawy plazmy. Może cykanie samo zniknie :hmm:

Witaj,
To jakiś dziwny serwis, bo ja jak zgłosiłem swój TV to przyjemna pani zapytała mi się wprost czy mam pudło od niego, a ja od razu, a jak nie mam? To przyjedziemy po sprzęt z naszym.
Oczywiście pudło miałem
Pozdrawiam
 

Robert_em

New member
@Golgota nie ma obowiązku trzymania oryginalnego pudła!
Nikt Cię do tego nie zmusi.
Ale to Ty, czyli kupujący masz obowiązek zabezpieczyć TV w drodze do serwisu - tak stoi w karcie gwarancyjnej!
Jeśli cokolwiek się uszkodzi to nie serwis tylko ty ponosisz koszty!
Wyboru każdy musi dokonać sam.

Pozdrowionka.
 

Adi

New member
Dru napisał:
dzisiaj dzwoniłem do serwisu w moim mieście. Chciałem trochę podpytać jakby to wyglądało oddanie TV do eliminacji cykania. Niestety serwisant powiedział, że telewizor może u nich przebywać do 28 dni. Wtedy spytałem o to czy przyjeżdżają po plazmę do mnie. Wtedy on gdy usłyszał, że wyrzuciłem pudło, powiedział, że niestety bez pudła to ja muszę dostarczyć go do serwisu na własną rękę. Teraz już na serio się zastanawiam czy oddawać telewizor do serwisu bo nie mam niestety żadnego na którym mógłbym oglądać telewizję w czasie naprawy plazmy. Może cykanie samo zniknie :hmm:

Dru, to jakas bzdura!!!
Nie masz obowiązku trzymania kartonu!!!!
Jak ja dzwoniłem do serwisu i pytali się czy mam karton, to odpowieidziałem że nie mam i oczekuje ich dziś po 18.I najlepiej na pokwitowaniu niech Ci zaznaczą, ze TV w stanie bdb, żadnych peknięc i zarysowań!!! Juz kiedys pisałem, ze przyjechali z kartonem po Samsungu 42" :x i aż mi się serce kroiło jak mojego PANASKA do niego wkładali. No i te czekanie 28 dni!!!!A w ostatni dzień kilkanaście nieodebranych połączeń z serwisu :D
Pozdro, Adi
 
Ostatnia edycja:

Golgota

New member
Robert_em napisał:
@Golgota nie ma obowiązku trzymania oryginalnego pudła!
Nikt Cię do tego nie zmusi.
Ale to Ty, czyli kupujący masz obowiązek zabezpieczyć TV w drodze do serwisu - tak stoi w karcie gwarancyjnej!
Jeśli cokolwiek się uszkodzi to nie serwis tylko ty ponosisz koszty!
Wyboru każdy musi dokonać sam.

Pozdrowionka.
A ty czytałeś dokładnie co napisałem
 

Robert_em

New member
@Golgota czytałem.
Chodziło mi o to, że w karcie gwarancyjnej jest napisane, że to klient ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie sprzętu na czas transportu do serwisu. Więc jesli wyrzucisz pudło (do czego masz oczywiście prawo), a serwis wspaniałomyślnie przywiezie jakieś swoje zastępcze (nie ma takiego obowiązku) to jeśli w tym pudle TV się przesunie, podskoczy, słowem uszkodzi w jakikolwiek sposób, to nie serwis ale Ty poniesiesz tego koszty!
To tyle.

Pozdrowionka.
 

alz

Klub HDTV.com.pl
VIP
Robert_em napisał:
@Golgota czytałem.
Chodziło mi o to, że w karcie gwarancyjnej jest napisane, że to klient ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie sprzętu na czas transportu do serwisu. Więc jesli wyrzucisz pudło (do czego masz oczywiście prawo), a serwis wspaniałomyślnie przywiezie jakieś swoje zastępcze (nie ma takiego obowiązku) to jeśli w tym pudle TV się przesunie, podskoczy, słowem uszkodzi w jakikolwiek sposób, to nie serwis ale Ty poniesiesz tego koszty!
To tyle.

Pozdrowionka.
A guzik prawda.
Serwisant w momencie wypisania protokołu odebrania sprzętu przejmuje pełna odpowiedzialność za powierzony sprzęt. Cytowany przepis dotyczy wysyłki sprzętu do serwisu ale w przypadku np. telewizora nie ma tu zastosowania.
Wielu uzytkowników sami sobie utrudniają życie a w wypadku głupich odpowiedzi serwisów lokalnych trzeba poprostu zadryndać do centrali Panasa w Polsce ze skargą na jakość usług świadczoną przez lokalne serwisy. Oni bardziej się boją utraty autoryzacji niż federacji konsumentów.
 
Witam
Zakupiłem 42PV70 pod koniec marca i byłem z niego zadowolony - żadnego cykania, pasków itp., ale niestety do dzisiaj rana. Pojawił się jeden pionowy paseczek i lekko się załamałem :( .
Mam pytanie do tych, którzy stwierdzili to samo i jak dalej postępowali.
Gdzie najlepiej zadzwonić i co powiedzieć ?
Jak długo będę czekał na wymianę lub naprawę ?
Dziękuję za odpowiedzi.
Dodaję, że mieszkam w Głogowie - dolnyśląsk (jeżeli to coś pomoże).
 
Ostatnia edycja:

tobarzo

New member
a czy posiadacze modeli PV 7 mają to samo???

z tego co czytam znane usterki dotyczą serii PV 70, czy jest ktoś kto zaobserwował to samo w PV 7??
wydawać by się mogło, że to te same komponenty, a róznica sprowadza się do ilości wejśc hdmi, czy jednak jest inaczej?
 

robboj

New member
tobarzo napisał:
z tego co czytam znane usterki dotyczą serii PV 70, czy jest ktoś kto zaobserwował to samo w PV 7??
wydawać by się mogło, że to te same komponenty, a róznica sprowadza się do ilości wejśc hdmi, czy jednak jest inaczej?

znajomy ma pv7 i nie zauwazylismy fioletowych wezy i jak na razie nie slyszy cykania
ale problem zielonych krawedzi wystepuje - niewidoczny dla niego
ogolnie z tv jest zadowolony
 

alz

Klub HDTV.com.pl
VIP
piotrh1975 napisał:
Witam
Zakupiłem 42PV70 pod koniec marca i byłem z niego zadowolony - żadnego cykania, pasków itp., ale niestety do dzisiaj rana. Pojawił się jeden pionowy paseczek i lekko się załamałem :(
W moim przypadku na drugi dzień po zabraniu telewizora przez serwisanta była decyzja o wymianie i po 5 dniach kurier dostarczył mi nowy telewizor.
 

loky

New member
tobarzo napisał:
z tego co czytam znane usterki dotyczą serii PV 70, czy jest ktoś kto zaobserwował to samo w PV 7??
wydawać by się mogło, że to te same komponenty, a róznica sprowadza się do ilości wejśc hdmi, czy jednak jest inaczej?
Coś mi czasem w pv7 cyka ale na tyle rzadko że nie wiem czy to elektronika czy coś w obudowie, innych dolegliwości nie stwierdziłem. Ogólnie zadowolony jestem z telewizora.
 

netty

New member
szare pasy

Witajcie,

mam pv7, przy skalowaniu 4:3 mam po bokach szare pasy, czy ktos wie, czy daje sie je jakos zamienic na czarne? :confused:
 

Dru

Moderator
musisz w konfiguracji jasność panelu dać na "wyłączony", chociaż nie poleca się takiego zabiegu ze względu na możliwość pojawienia się powidoków
 

Golgota

New member
Robert_em napisał:
@Golgota nie ma obowiązku trzymania oryginalnego pudła!
Nikt Cię do tego nie zmusi.
Ja tez nie napisałem, że to PUDŁO to obowiązek


Coś mieli dzwonić i narazie cisza!
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

jak30

Member
Mam pytanie, czy ktoś sprawdzał jaka jest różnica w odbieranym obrazie
w PV7 i PV 70(rzeczywista).Ze specyfikacji technicznej wynika,że nie ma.
Planuję zakup plazmy i proszę o odpowiedź.
 

Robert_em

New member
@Golgota ale o co chodzi w Twoich ostatnich postach?

@alz aleś mnie sfrustrował! U mnie serwisant był w zeszły wtorek, cyknął kilka fotek i stwierdził, że wysyła to do centrali Panasonic Polska i będziemy czekać na decyzję: wymiana, czy próba naprawy (podobno może to być wina sterowników do matrycy).
I tak se czekam... Dzisiaj nie wytrzymałem i zadzwoniłem. Powiedzieli, że jeszcze nie ma odpowiedzi i decyzji.
A mam już drugi paseczek, zaraz obok tamtego wrrrr!
 

jjb

New member
@jak30

Proponuje dokladnie porownac specyfikacje. Od razu zauwazysz mniejsza ilosc odcieni szarosci oraz mniejszy kontrast w porownaniu do modelu PV70.


podzrawiam
 
Ostatnia edycja:

jjb

New member
@jak30

Proponuje dokladnie porownac specyfikacje. Od razu zauwazysz mniejsza ilosc odcieni szarosci oraz mniejszy kontrast w porownaniu do modelu PV70.


pozdrawiam
 
Do góry