Seria PV60

Grzegorz6060

New member
Panasa 42 PV60 mam od 9 września, kupiłem go między innymi dzięki wypowiedziom z tego forum, i nie żałuje. Jestem z niego zadowolony nie mam zwisów ani brzęczenia. Miałem kupować lcd ale dzięki tym wypowiedziom i przede wszystkim DNC kupiłem Panasa. Chcę jednak dodać łyżkę dziegciu do tego miodu. Chodzi o serwis i to ten główny. Po zakupie n tv dekoder nie współpracował przez hdmi, zadzwoniłem do głównego serwisu gdzie zostałem poinformowany że telewizor może nie współpracować z hdmi i Panasonik nigdzie nie twierdził że będzie będzie współpracował ze wszystkimi dekoderami, czyli odbierał hdtv, on jest tylko hdtv redy. Na szczęście okazało się że to wina uszkodzonego kabelka, po wymianie wszystko było dobrze, ale musiałem do tego dojść sam. Drugi zgrzyt był przy zakupie kina domowego, chciałem wiedzieć czy kino ma wejście optyczne. Pan od kina w serwisie nie wiedział czy ma, dopiero rozmowa z marketingiem i przejrzeniu przez pana z marketingu instrukcji wyjaśniła sprawę. Podsumowując uważam że tv jest dobry, ale serwis to beznadzieja pełna niekompetencja. Jeszcze jedna uwaga jeśli wspomnąć tym panom o forum i uwagach tu piszących, to sie panowie bardzo bulwersują i twierdzą że tu się pisze bzdury, a ja uważam że wiele by się nauczyli z tego forum.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
a czy Tobie Grzegorzu tak trudni bylo poszukac w necie specyfikacji technicznej danego modelu kona domowego, czy posiada ono wejscie optyczne? panowie w serwisie są od usterek, napraw, na rynku jest wiele modeli urzadzeń, wiec nie dziw sie, że i on musial sięgnąć do instrukcji.
 

Mabri

New member
Powiem szczerze - jeszcze nie spotkałem serwisu z którego byłbym w 100% zadowolony. Mam do czynienia z serwisami różnych firm (jestem w swoim zakładzie pracy odpowiedzialny za sprzęt elektroniczno-komputerowy) i ile mnie to nerwów kosztuje, to wiem tylko ja.
Problemy o których tu wspominacie, to i tak jeszcze tzw. mały pikuś :)
 

Grzegorz6060

New member
Wszystko sie zgadza, ale czy główny serwis nie powinien być od usówania usterek i porad? Jeśli panowie z serwisu nie wiedzą to jak my laicy mamy wiedzieć. Przecierz oni tam pracują i biorą kasę, ajeśli nie znają sprzętu to jak go naprawiaą???? Chyba drosophilia tam pracuje. A w necie w jednej instrukcji pisali że jest a w drugiej że nie chciałem to sprawdzić. Podtrzymuje swoje zdanie. http://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_evil.gif :evil:
 

Smartek

New member
Wiec tak:
1. polecam lekture instrukcji/specyfikacji sprzetow w internecie, a nie idziecie na latwizne
2. polecam lekture slownika ortograficznego

Ja czekam, az 'n' bedzie w sprzedazy w moim miescie i zdam relacje :).
 

Grigorij

New member
Panasonic TH-42PV60EH - czy ktoś ogląda na max kontrast i nie ma powidoków?

Pytam, bo gdybym się w końcu zdecydował na ten TV to nie mógłbym go oglądać "na pół gwizdka", interesuje mnie kontrast na maxa (kontrast, nie jasność!!!).:D
Odnośnie docierania: czy można go dotrzeć ekspresowo w ten sposób, że zostawimy go na białym obrazie albo "ze śniegiem", z kontrastem i jasnością na maxa np. na 24 godziny a potem się już nie męczymy bo jest dotarty?;)
 

jar.cin

New member
Zgadzam się ze Smartkiem, a szczególnie odnośnie bliższej przyjaźni ze słownikiem ortograficznym.

Ludzie, nie twierdzę, że jestem nieomylny i nie pomełniam błędów bo czasami, szczególnie przy szybkim pisaniu, zdarzyć się mogą jakieś literówki i jest to całkiem normalna sprawa.

No ale, jeśli ktoś wali błędy ortograficzne na każdym kroku albo używa takiego stylu, który sprawia, że za cholerę nie mogę zrozumieć, o co danemu gościowi chodzi, to jest już porażka.

Moja rada: czytać to, co się napisało i samemu spróbować to rozszyfrować odpowiadając sobie na pytanie, czy ma to sens i czy czegoś nie trzeba ubrać w inne słowa lub inaczej sformułować.

Pozdrawiam, Marcin.
 

kredek

New member
Prośba serwisu do osób mających zwisy lub/i piszczenie: ZGŁASZAJCIE SIĘ DO SERWISÓW! Poniżej tłumaczę dlaczego.
Nie chodzi o to, żeby im oddawać TV - chodzi o to, żeby formalnie zgłosić. Bo jestem po rozmowie ze swoim serwisem, a ten po rozmowie z Warszawą.
Ja też dzisiaj rozmawiałem z Warszawą i wprost mi powiedzieli, że "z jednym klientem do producenta zapytania słać NIE BĘDĄ".
Warszawa krótko mówiąc nie tylko klienta, ale serwis również "spuszcza na drzewo", uzasadniając, że - primo - winne są świetlówki lub/i halogeny (zakłócają pracę portu podczerwieni) i co ważniejsze, że nie mają innych takich zgłoszeń! Oprócz mojego oczywiście.
A strony amerykańskie ich NIE INTERESUJĄ i dopóki nie będzie więcej zgłoszeń, to problemem NIE ZAMIERZAJĄ SIĘ ZAJMOWAĆ! A serwis ma wysłać TV do W-wy, oni go włączą parę razy i czy problem wystąpi czy nie - odeślą z powrotem.:evil: :evil: :evil: Bo to tylko jeden klient.:evil: :evil: :evil:
Punkty serwisowe są tutaj:
http://www.panasonic.com.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=310&cat=Audio-Wideo+i+AGD
I nie narzekać tylko działać - narzekanie nam nic nie pomoże. Tym bardziej, że to bardzo dobra plazma i faktycznie nie ma w tej cenie lepszego wyboru.
U mnie jest tak, że serwis wręcz PROSI, żeby zgłaszać, bo W-wa ich zlewa.
Aha! Malkonentom z góry dziękuję za komentarze (możecie je zostawić dla siebie). W poście chodzi o to, żeby problem usunąć, a skoro wątek tylko o usterkach został skasowany a drugi zamknięty - to piszę tutaj.
Serwis w pierwszej kolejności robi tylko reset serwisowy (parę przyciśnięć na pilocie, klawiaturze), nie bierze TV do siebie - ale formalnie trzeba to zgłosić i coś działać.
 
Ostatnia edycja:

kamcyk26

New member
Czy to ze telewizor wydaje przy wyswietlaniu jasnych obrazow jakies dzwieki (nie do konca mozna to nazwac piskiem) slyszalne tylko przy bardzo cichym poziomie glosnosci to usterka? Czy inne plazmy maja tak samo?
 

kredek

New member
kamcyk26 napisał:
Czy to ze telewizor wydaje przy wyswietlaniu jasnych obrazow jakies dzwieki (nie do konca mozna to nazwac piskiem) slyszalne tylko przy bardzo cichym poziomie glosnosci to usterka? Czy inne plazmy maja tak samo?

Z tego co tutaj można wyczytać, to niektórzy mają te dźwięki bardzo głośne i uporczywe. Wtedy to JEST usterką.
U amerykańców tę usterkę oraz zwisy usuwa nowy firmware.
 

kamcyk26

New member
A jak jest w innych plazmach ? (nie da sie tego sprawdzic w sklepie bo jest za glosno) Tzn czy slychac prace elektroniki (rozne natezenie dzwieku w zaleznosci od wyswietlanego obrazu) ?
 

stereoman

New member
taka ciekawostka off topic
ten temat idzie jak burza z mnogościąstron i odwiedzin
ciekawe,że na AVForums też ta plazma/ich wersja to PX,bo ma tuner satelitarny/
ma najwięcej odsłon i stron wśród plazm-wersja 42''
facet założył temat w marcu i zyskał sobie bezgraniczną wdzięczność userów
skąd my to znamy:D:D:D
warto tam zajrzeć,bo gościu wrzucił trochę fotek/str 1 i 2/ modelu PX-niczym się nie różni od naszych PV

pzdr

zapomniałem wkleić
http://www.avforums.com/forums/search.php?searchid=5668133
 
Ostatnia edycja:

kiler303

New member
dvd

kiki napisał:
witam
należy uzupełnić informację . W różnych pokazach przewagę osiągają różne telewizory. Okazuje sie że różny sygnał daje różny wynik końcowy.I jeszcze trudno określić wrażliwość każdego człowieka na odległość . Dlatego wybór lepiej cedować tylko na siebie samego.
Oraz Sharp P 55 - wystepuje w zupełnie innej klasie cenowej. Więc nie stanowi zagrożenia dla plazmy .

witaj... kupiłem panasonica 42PV60, chce dokupic dvd do tego a zostało mi tylko 1600 zł...co bys mi doradził w tej kasie??? zeby to super działało. pozdrawiam
 

kredek

New member
stereoman napisał:
taka ciekawostka off topic
ten temat idzie jak burza z mnogościąstron i odwiedzin
ciekawe,że na AVForums też ta plazma/ich wersja to PX,bo ma tuner satelitarny/
ma najwięcej odsłon i stron wśród plazm-wersja 42''
facet założył temat w marcu i zyskał sobie bezgraniczną wdzięczność userów
skąd my to znamy:D:D:D
warto tam zajrzeć,bo gościu wrzucił trochę fotek/str 1 i 2/ modelu PX-niczym się nie różni od naszych PV

Różni się, różni - nie tylko tunerem: ma na przykład slot na kartę SD, co w jego akurat wypadku w przypadku zwisów ma znaczenie takie, że można sobie ściągnąć i samemu wgrać nowy firmware.:D
 

dany

New member
Ja jestem jeszcze przed kupnem, ale już na dniach dosłownie, profilaktycznie wysłałem maila do panasonic.pl kiedy zamierzają sprzedawać TV z nową wersją firmware, niestety na razie bez odpowiedzi, może być niestety tak że olewają zarówno klientów którzy kupili jak i tych którzy kupić zamierzają ... zobaczymy
 

Kemp

New member
kiler303 napisał:
witaj... kupiłem panasonica 42PV60, chce dokupic dvd do tego a zostało mi tylko 1600 zł...co bys mi doradził w tej kasie??? zeby to super działało. pozdrawiam
Polecam do kompletu nagrywarkę Panasonic DMR-EH65.
 

Grzegorz6060

New member
jar.cin napisał:
Zgadzam się ze Smartkiem, a szczególnie odnośnie bliższej przyjaźni ze słownikiem ortograficznym.

Ludzie, nie twierdzę, że jestem nieomylny i nie pomełniam błędów bo czasami, szczególnie przy szybkim pisaniu, zdarzyć się mogą jakieś literówki i jest to całkiem normalna sprawa.

No ale, jeśli ktoś wali błędy ortograficzne na każdym kroku albo używa takiego stylu, który sprawia, że za cholerę nie mogę zrozumieć, o co danemu gościowi chodzi, to jest już porażka.

Moja rada: czytać to, co się napisało i samemu spróbować to rozszyfrować odpowiadając sobie na pytanie, czy ma to sens i czy czegoś nie trzeba ubrać w inne słowa lub inaczej sformułować.

Pozdrawiam, Marcin.[/quot Jestem dyslektykiem i co z tego że popełniam błędy, tu chodzi o meritum sprawy, czyli o pomoc serwisu. No chyba że forum to matura. To przepraszam magistrów.
 

Smartek

New member
Grzegorz6060 napisał:
Jestem dyslektykiem i co z tego że popełniam błędy, tu chodzi o meritum sprawy, czyli o pomoc serwisu. No chyba że forum to matura. To przepraszam magistrów.
A ja mysle, ze to wynika z lenistwa i najlepiej wtedy tlumaczyc sie "dyslekcja" :).
Nie mozna myslec w ten sposob - "co z tego, ze popelniam bledy", jestes Polakiem i poslugujesz sie jezykiem polskim, wiec go szanuj.

Sa tez slowniki sprawdzajace pisownie (np. Firefox2), wiec nie wiem czym problem? => wniosek prosty - lenistwo.

Ale wracajmy do tematu.
Pzdr.
 
Do góry