Seria LM..... kolejne aktualizacje softu

dajaha

New member
Witam.
Ja na swoim LM660 ostatnio zauważyłem, że tv ma chęć odtwarzać pliki RMVB. Wcześniej ich w ogóle nie widział, a teraz je ładuje, ale strasznie się tną. Może dlatego, że odtwarzam je z NASa po dlna.

A to ciekawostka, telewizorki tej serii, którym poprzez usb na dowolnym nośniku zapakujesz plik z rozszerzeniem rmvb nawet go nie wyświetlają w folderach, pliki te po prostu są dla nich "niewidzialne".
Na pewno jest tak u mnie, sprawdzałem.
 

sh4rkyq

New member
LM 670 - YouTube długo się uruchamia, wczytanie filmu również sprawia trudności, a przez telefon to już graniczy z cudem. Internet 60/6 żadnych z nim problemów. Telewizor przywrócony do ustawień fabrycznych i tak nie pomaga. Ma ktoś z tym problemy? Jak to rozwiązać?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
 

jaculekk1

New member
Mam to samo :(
Dziś pogadałem sobie na LIVE CHAT z konsultantem LG:

Konsultant LG: Witamy, Ja. Jak możemy Ci pomóc?
Ja: Witam, od jakiegoś czasu mam problem z usługą YOU TUBE. Bardzo powoli się uruchamia i filmy nie startują. napis "wczytywanie" i nic się nie dzieje :(
Konsultant LG: Poproszę model telewizora
Ja: 37LM620S
Konsultant LG: Korzysta Pan z Wifi czy poprzez kabel LAN?
Ja: Lan z routera
Ja: inne usługi działają płynnie
Konsultant LG: Może być problem z serwerem You Tube
Konsultant LG: Czy inicjalizował Pan aplikacje Premium?
Ja: tak, po przywróceniu ustawień fabrycznych
Ja: tylko YOU TUBE tak wolno działa
Konsultant LG: Sprawsdzał Pan dostępność aktualziacji?
Ja: ostatnio telewizor znalazł wersję 04.52.07, zainstalowałem, przywróciłem ustawienia fabryczne ale i tak to nic nie zmieniło
Konsultant LG: Raczej jest to problem z samym serwerem YouTube.
Konsultant LG: Sprawdzę jeszcze aktualizacje
Ja: przez wbudowaną przeglądarkę serwis YOU TUBE działa znacznie szybciej
Konsultant LG: Rozumiem. W takim razie ja zgłoszę to do naszych techników
Ja: Dziękuję i czekam niecierpliwie na rozpatrzenie mojego problemu
Konsultant LG: Dziękuje bardzo za rozmowę. W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do ponownego kontaktu. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:30


Ciekawe, czy ta rozmowa miała jakiś sens...
 

dajaha

New member
Mam to samo :(
Dziś pogadałem sobie na LIVE CHAT z konsultantem LG:

Konsultant LG: Witamy, Ja. Jak możemy Ci pomóc?
Ja: Witam, od jakiegoś czasu mam problem z usługą YOU TUBE. Bardzo powoli się uruchamia i filmy nie startują. napis "wczytywanie" i nic się nie dzieje :(
Konsultant LG: Poproszę model telewizora
Ja: 37LM620S
Konsultant LG: Korzysta Pan z Wifi czy poprzez kabel LAN?
Ja: Lan z routera
Ja: inne usługi działają płynnie
Konsultant LG: Może być problem z serwerem You Tube
Konsultant LG: Czy inicjalizował Pan aplikacje Premium?
Ja: tak, po przywróceniu ustawień fabrycznych
Ja: tylko YOU TUBE tak wolno działa
Konsultant LG: Sprawsdzał Pan dostępność aktualziacji?
Ja: ostatnio telewizor znalazł wersję 04.52.07, zainstalowałem, przywróciłem ustawienia fabryczne ale i tak to nic nie zmieniło
Konsultant LG: Raczej jest to problem z samym serwerem YouTube.
Konsultant LG: Sprawdzę jeszcze aktualizacje
Ja: przez wbudowaną przeglądarkę serwis YOU TUBE działa znacznie szybciej
Konsultant LG: Rozumiem. W takim razie ja zgłoszę to do naszych techników
Ja: Dziękuję i czekam niecierpliwie na rozpatrzenie mojego problemu
Konsultant LG: Dziękuje bardzo za rozmowę. W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do ponownego kontaktu. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:30


Ciekawe, czy ta rozmowa miała jakiś sens...

Oczywiście że ma (o ile konsultant zgłosi to do techników) im więcej takich zgłoszeń to większa szansa że coś poprawią.
 

szymonet

New member
Czy tez tak macie w tej aplikacji youtube ze uruchamia filmy w gorszej jakości? jak kupiłem tv to odtwarzał w full hd, a ot jakiegoś czasu pikseloza :(
 

wdas

New member
U mnie 55lm670s problem z Youtube. Wolno się włącza i wszystko się wolno ładuje. Przez tel też się nie da pracować

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

Wujgregor

Member
Na moim 47Lm660s problemu z YouTube nie ma.Filmiki ładują się normalnie bez ścinki i w jakości HD na łączu 10Mb.Filmiki wysyłane poprzez telefon tez ładują sie dobrze.
Po aktualizacji nie robiłem nawet resetu do ustawień fabrycznych bo wszystko gra i buczy.
Pozdrawiam
Aha wszystko połączone przez WiFi.


Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk 4
 

ziga88

New member
Problem z youtube chyba leży w sprzęcie TV. Aplikacja sie zmieniła "na ładniejsza", a sprzęt dalej stary i nie wyrabia. Juz wczesniej ledwo działał wiec mysle ze żaden update nie pomoże. Znajomy kupił serie LA z dwoma rdzeniami i jest o niebo lepiej, ale do płynności znanych z smartfonów jeszcze dużo brakuje.
Używa ktoś CAM z NC+? nie działa mi wybór ścieżki dźwiękowej. Na telewizji naziemnej działa dobrze. Nie wiem czy problem leży po stronie lg czy CAM, pewnie jak zglosze, to i tu i tu mnie odpałują
Ma ktoś wieści czy istnieje jakakolwiek opcja uruchomienia miracast w naszych LA?
 

bosta

New member
Ja natomiast mam problem z siecią po wifi. Loguję się i po chwili już wylogowany ponownie nie mogę się zalogować (nie widzi punktów dostępowych) muszę wyłączyć i włączyć telewizor aby się zalogować ale po chwili już wylogowany. Dawniej tego nie było.
 

maiku

New member
W tym momencie ten telewizor (42lm670) nie nadaje się do użytku aplikacji internetowych, więc nie jest już taki 'smart' jak go kupowałem. Nie działa youtube (czasem działa, póki się nie zatnie), zacinająca się i wyłączająca ipla i vod onet też nie jest lepsze od youtube. Przeglądarka internetowa też jakoś wolniej chodzi od którejś aktualizacji. Nie wiem co mnie skusiło do zakupu LG, kiedyś polecałem go znajomym, teraz bym im tego nie zrobił. I do tego znany temat chyba każdemu - brak tvn playera, na temat który był już poruszany tyle razy LG ma jedną odpowiedź - nie ma i nie będzie. Już nawet nie mówią, że będzie, tak jak to miało miejsce w 2012 roku. Mam już dość mówienia o wiecznym resetowaniu telewizora i inicjowaniu opcji premium, które i tak nic nie daje. Czy macie podobne odczucia, czy ja jestem jedyny? Czytając już długi czas ten temat na forum, pytając znajomych, którzy użytkują te serie LG, wszyscy mają podobne problemy.. Jak dla mnie LG z każdą aktualizacją robi krok do tyłu - ale wiadomo o co chodzi - by zmieniać jak najczęściej telewizory. Ja zapewne to zrobię, ale nie będzie to już LG. Pozdrawiam
 

andreas2012

New member
W tym momencie ten telewizor (42lm670) nie nadaje się do użytku aplikacji internetowych, więc nie jest już taki 'smart' jak go kupowałem. Nie działa youtube (czasem działa, póki się nie zatnie), zacinająca się i wyłączająca ipla i vod onet też nie jest lepsze od youtube. Przeglądarka internetowa też jakoś wolniej chodzi od którejś aktualizacji. Nie wiem co mnie skusiło do zakupu LG, kiedyś polecałem go znajomym, teraz bym im tego nie zrobił. I do tego znany temat chyba każdemu - brak tvn playera, na temat który był już poruszany tyle razy LG ma jedną odpowiedź - nie ma i nie będzie. Już nawet nie mówią, że będzie, tak jak to miało miejsce w 2012 roku. Mam już dość mówienia o wiecznym resetowaniu telewizora i inicjowaniu opcji premium, które i tak nic nie daje. Czy macie podobne odczucia, czy ja jestem jedyny? Czytając już długi czas ten temat na forum, pytając znajomych, którzy użytkują te serie LG, wszyscy mają podobne problemy.. Jak dla mnie LG z każdą aktualizacją robi krok do tyłu - ale wiadomo o co chodzi - by zmieniać jak najczęściej telewizory. Ja zapewne to zrobię, ale nie będzie to już LG. Pozdrawiam


no mysle ze nie robia specjalnie coraz gorszych aktualizacji bo sami by sobie w stope szczelali przecież jakby ktoś kupowal nowy bo ten go denerwuje to jeśli ma chociaż trochę rozumu to wybral by wtedy inna marke a jak jest inteligentny to by poszukal poczytal popytal i kupil dobry tv zwracając uwagę na możliwie najlepsza jakość w swojej cenie, wiec LG to raczej jest to produkt naszej ery dużo tanio byle jak, i tak po prostu wychodzi im ta misja
 

Marcin333

New member
Witam,
Mój model to 37LM620S-ZE (soft 04.52.07) i od kilku wersji mam problemy z Youtube i innymi aplikacjami online - zacinają się strasznie, nie idzie normalnie oglądać. Ponadto filmy z zewnętrznego nośnika, nawet w najniższej rozdzielczości po ok 10 minutach zaczynają się na kilka sekund zacinać.

Zdecydowałem się napisać do LG na czacie serwisowym i dowiedziałem się że mój internet 25Mb / 2 Mb to w rzeczywistości tylko 4Mb bo tak pokazuje aplikacja ipla podczas testu łącza w telewizorze (żeby ją uruchomić trzeba nacisnąć przycisk play w głównym menu ipla 7 razy). Jest jeszcze jeden test w ustawieniach aplikacji HBO Go ale nigdy nie udało mi się go wykonać.

Dowiedziałem się też, że to, że wszystkie inne testy online, łącznie z uruchamianymi z przeglądarki tego samego telewizora, pomimo że pokazują ponad 26 Mb/s to "Testy zewnętrzne nie są dla LG miarodajne" i potrzeba mieć ponad 5Mb/s na ich testach.

Kolejną usterką którą zgłosiłem jest brak możliwości zmiany ścieżki audio w plikach MKV - odpowiedź LG:
"Decyzją producenta, w tej serii telewizorów, funkcja ta została usunięta. Ze swojej strony skieruję Pana sugestie, do odpowiedniego działu, odnośnie niedogodności". Podobnie usunięto vTunner.

Polecam bojkotować firmę LG za brak poszanowania dla klienta. Może jeśli sprzedaż im spadnie to jakiś spec od marketingu zada pytanie dlaczego?
 

Marcin333

New member
Racja, 6 razy wystarczy :)

Najlepsze było tłumaczenie tej różnicy:
"Konsultant LG: Podejrzewam, że Pana komputer łączy się z siecią niezależnie od prędkości internetu. Jak napisałam powyżej: aplikacje Premium mają konkretne wymagania dotyczące sieci."


Zapomniałem napisać że podobnie jak inni użytkownicy, mam problem z nierównym podświetleniem matrycy, szczególnie w rogach. Wcześniej miałem LG 32LW5500 i nie było tego problemu, ale pewnie był tam inny typ matrycy. Ponadto na tym starszym modelu nie było żadnych przycięć na żadnych filmach. Wymienili mi go po tym jak spaliła się płyta główna...
 
Do góry