Seria LM..... kolejne aktualizacje softu

Grinch

New member
Jeśli chodzi o buczenie to na 99% będziesz miał odrzuconą reklamację. Przerabiałem to. Jako drugi TV mam LCD LG 37LD465. Od razu po zakupie wkurzało mnie strasznie irytujące buczenie dochodzące z tyłu obudowy. Na ściszonym tv w nocy było to naprawdę denerwujące. Oddałem tv do serwisu, po trzech dniach wrócił do mnie z powrotem z informacją, że buczenie dochodzące z tv mieści się w normie producenta heh. Żal... :x
Bo takie rzeczy się reklamuje nie w serwisie ale w sklepie- czyli nie gwarancja a ustawa.
 

tomek1106

New member
Ja też miałem buczenie w LG 32LS570S, od razu od zakupu tego nie było, normalnie cicho działał, potem zaktualizowałem oprogramowanie do jakieś tam nowszej wersji i zaczęło się buczenie dziwne TV, ale po jakimś czasie użytkowania, tak około po 30 min po włączeniu TV, a potem wyszła kolejna aktualizacja, która ten kłopot usunęła, i teraz co nowsze aktualizacje nie dają efektu ubocznego, więc najlepiej radziłbym zaktualizować na początek oprogramowanie, to może kłopot będzie z głowy :)
PS. Najnowsza aktualizacja dla twojego TV to chyba 03.03.34, tak mi się zdaje to samo co w moim drugim LG 32LE4500
 

stanptr

New member
Ja akurat mam najnowsze oprogramowanie więc tutaj to sprawy nie rozwiązuje. Grinch radzisz podjechać do sklepu? Ale co im powiedzieć aby mnie nie odprawili z kwitkiem?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

Grinch

New member
Nie reklamowałem w sklepie, tylko zgłaszałem bezpośrednio do LG ;-)
Dlatego mówię, reklamowanie na gwarancji szczególnie LG sobie bym podarował. Ustawa daje więcej możliwości i jest bardziej restrykcyjna dla sprzedawcy.

@stanptr
Mówisz o pasach? Jeśli uważasz, że to wada to reklamuj. Mówię ja jestem za reklamowaniem wszystkiego u sprzedawcy czyli na podst ustawy, no chyba, że warunki gwarancji są jakieś super extra ;) co w przypadku LG nie jest.
 

losiek20

New member
Sklep przecież wysyła tak samo do serwisu, nie naprawi, tym bardziej nie wymieni mu TV na nową sztukę, bez opinii serwisu ;]
 

Grinch

New member
Tego co robi sklep nie wiesz. Może wysyła, a może nie.
Reklamując w sklepie masz wybór naprawa albo nowy TV, na gwarancji już takiego wyboru nie masz (mogą naprawiać sprzęt w nieskończoność).
Oddając TV do sklepu to sklep musi tobie udowodnić, że to co jest ewidentnie wadą dla Ciebie, dla sklepu nie jest. W przypadku bad pixeli masz normę (ogólno dostępną) która jasno określa co jest wadą matrycy, a co nie. W przypadku cloudingu czy bandingu takich norm nie ma - norm na podstawie których ty sam możesz sprawdzić, że w konkretnych modelach telewizorów występuje taka wada i w pewnych wartościach jest dopuszczalna, a w pewnych nie. Zatem sklep opierając opinię na serwisie jest z góry skazany na przegraną.
Opinia serwisu LG w przypadku reklamacji na podstawie gwarancji jest ostateczna (to oni dają gwarancję i mogą ją uznać wg tego co sobie wymyślą) w przypadku reklamacji z ustawy nie.
Taki przykład. Kupujesz telefon który sam rozłącza rozmowę po 15min. Dla Ciebie to wada, dla producenta nie, może uznać że to taka charakterystyka tej technologii. Ty kupujesz telefon po to by rozmawiać bez ograniczeń (bo nikt Ci o ograniczeniu 15min) nie powiedział. Zatem rozłączanei telefonu jest wadą produktu, którą możesz reklamować.
 
Ostatnia edycja:

losiek20

New member
Tego co robi sklep nie wiesz. Może wysyła, a może nie.
Reklamując w sklepie masz wybór naprawa albo nowy TV, na gwarancji już takiego wyboru nie masz (mogą naprawiać sprzęt w nieskończoność).
Oddając TV do sklepu to sklep musi tobie udowodnić, że to co jest ewidentnie wadą dla Ciebie, dla sklepu nie jest. W przypadku bad pixeli masz normę (ogólno dostępną) która jasno określa co jest wadą matrycy, a co nie. W przypadku cloudingu czy bandingu takich norm nie ma - norm na podstawie których ty sam możesz sprawdzić, że w konkretnych modelach telewizorów występuje taka wada i w pewnych wartościach jest dopuszczalna, a w pewnych nie. Zatem sklep opierając opinię na serwisie jest z góry skazany na przegraną.
Opinia serwisu LG w przypadku reklamacji na podstawie gwarancji jest ostateczna (to oni dają gwarancję i mogą ją uznać wg tego co sobie wymyślą) w przypadku reklamacji z ustawy nie.
Taki przykład. Kupujesz telefon który sam rozłącza rozmowę po 15min. Dla Ciebie to wada, dla producenta nie, może uznać że to taka charakterystyka tej technologii. Ty kupujesz telefon po to by rozmawiać bez ograniczeń (bo nikt Ci o ograniczeniu 15min) nie powiedział. Zatem rozłączanei telefonu jest wadą produktu, którą możesz reklamować.

Telewizor to nie czajnik za 100zł, gdzie w sklepie wymieniają od razu na nową sztukę czasami nawet bez sprawdzenia. Jestem ciekaw co mu powiedzą w sklepie, gdy będzie reklamował ten TV na "buczenie". Pewnie dostanie informację, że telewizor jest w pełni sprawny i spełnia wszelkie normy producenta, czyli emitowany poziom hałasu, który jest dokuczliwy dla klienta mieści się w normie zadeklarowanej przez LG.
 

Grinch

New member
W sklepie nikt nic nigdy nie wymienia na poczekaniu. Pisałem o wymianie na nowy, którą możesz żądać przy reklamacji w sklepie. Takiego żądania sklep odrzucić nie może w przypadku uznania reklamacji.

Pewnie skończy się tak jak napisałeś, iż mieści się w granicach normy. Pytanie tylko jakiej normy :). Jeśli serwis się upiera pewnie zostają sąd. Jeśli buczenie jest znaczące jak w innych egzemplarzach to jest to wada. W sądzie sklep skazany jest na porażkę, bo nie kupuje się buczącego TV. Buczeć może odkurzacz :)

Chodzi m głównie o to by reklamować sprzęt z ustawy a nie gwarancji - chyba, że jej warunki są lepsze niż ustawy.
 

losiek20

New member
W sklepie nikt nic nigdy nie wymienia na poczekaniu. Pisałem o wymianie na nowy, którą możesz żądać przy reklamacji w sklepie. Takiego żądania sklep odrzucić nie może w przypadku uznania reklamacji.

Pewnie skończy się tak jak napisałeś, iż mieści się w granicach normy. Pytanie tylko jakiej normy :). Jeśli serwis się upiera pewnie zostają sąd. Jeśli buczenie jest znaczące jak w innych egzemplarzach to jest to wada. W sądzie sklep skazany jest na porażkę, bo nie kupuje się buczącego TV. Buczeć może odkurzacz :)

Chodzi m głównie o to by reklamować sprzęt z ustawy a nie gwarancji - chyba, że jej warunki są lepsze niż ustawy.


No niestety jak poczytałem na niektórych forach opinie ludzi, to niskobudżetowe telewizory LG mają taką przypadłość tzw. " buczenia" i dziady z LG niestety to olewają i mówią, że tak ma być heh.
 

merlyn1

New member
buczenie

od pewnego czasu mój LG też zaczął buczeć. najpierw od czsu do czasu, a teraz non-stop. wk..wiłem się, bo miałem wizję związaną z długotrwałą reklamacją, problemami itd. no ale obsłuchałem dziada z każdej strony. i tu nastąpił szok i zdziwienie, gdy okazało się, że buczenie wydobywa się z twardziela podłączonego do tv. położyłem go na miękkiej szmatce i chyba mu się to spodobało, bo buczenie minęło. musiałem przeprosić mój tv, biedakowi nawrzucałem przekleństw już na parę lat do przodu :lol:
 
Ostatnia edycja:

Kamol_

New member
wszedłem na to forum w poszukiwaniu informacji na temat tego jak działa HBO GO bo posiadam konto w tym serwisie i chciałbym z niego korzystać przy pomocy telewizora. Jeśli macie jakieś doświadczenia w tym zakresie to bardzo proszę o info - w zasadzie telewizory LG to jedyna szansa na oglądania HBO GO na dużym ekranie.

Po przeczytaniu kilkudziesięciu stron tego wątku chyba boję się zakupić taki telewizor od LG :(

Widząc jak chaos panuje przy aktualizacjach i jak przypadkowe jest działania jego funkcji to chyba szkoda własnego czasu i pieniędzy na sprzęt od LG.

Osobom poszukującym dostępu do serwisu TVN Player, Ipla, TVP VOD proponuję raczej takie urządzonko

xbmc-set-top-box-weeb-tv-1080-apple-tv-za-granica-i3022305300

Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.[/url]

Jeśli ktoś mógłby mi napisać jak przy obecnym firmwarze działa HBO GO to bardzo proszę.
 
Do góry