Seria LA - aktualizacje softu

edi730

New member
w 2013 na targach CES były pokazane dwa modele z serii GA posiadające system Google TV. Pojawiły się w sprzedaży, ale nie na naszym kontynencie. Nawet miały aktualizację do Android 4.2.2 Jelly Bean. Teraz to już pozamiatane bo LG pakuje w swoje nowo zakupione od HP dziecko WeebOS. No chyba że się przejedzie na nim jak Nokia na Symbianie to przetrą oczy ;) i coś się zmieni. Co moim zdaniem jest bardzo prawdopodobne...
 
Ostatnia edycja:

DoktorekTG

New member
Dostałem odpowiedź od LG lecz nic w sumie nie wnoszącą

Szanowny Panie,


dziękujemy za kontakt z naszym działem.

W nawiązaniu do nadesłanej wiadomości uprzejmie informujemy, iż:

1. aktualizacja oprogramowania ma na celu usprawnienie działania sprzętu. Nie są jednak specyfikowane dokładne zmiany wprowadzane przez aktualizacje. Pana prośba o udostępnienie informacji na temat zmian wprowadzanych przez aktualizację na stronie została przekazana do odpowiedniego działu naszej firmy.

2. Sprawa dotycząca komunikatu została przekazana do odpowiedniego działu naszej firmy. W najbliższym czasie skontaktujemy się z Panem celem dalszych wyjaśnień.

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
 

harry.wesoly

New member
A ja uważam, żę nie ma się co sugerować odpowiedziami polskich konsultantów lg. Sam swego czasu zadałem pytanie dotyczące tvn playera i wówczas konsultant stwierdził, iż kategorycznie playera nie będzie a się pojawił także oni nie mają bladego pojęcia a już wogóle spraw technicznych
 

rayo

New member
Witam

Wykonałem aktu do najnowszego softu(LA42660S-ZA) i oto moje spostrzeżenia:

1. Panel smart TV działa szybciej, nie zastanawia się przy komendach wróć, aplikacje włączają się szybciej.:-D
2. W menu doszła nowa opcja - dokumentacja prawna - to samo co zatwierdzamy przy wykonywaniu aktualizacji.:twisted:
3. ..... i to wszystko :) ze zmian po aktu.:roll:

PS: YouTube przy filmie 720p lub 1080p jak lagował na początku filmu tak laguje(buforuje film, dźwięk idzie), no i po aktu z automatu mnie z YouTube wylogował. Mam łącze 10 Mbit - chyba jest to maksymalne minimum dla Smart TV.... ktoś tak kiedyś powiedziała:niewiem:

Pozdrawiam:grin:
 

wojtek690

New member
witam
Właśnie wykonałem aktualizację w moim LG690S i doszła tzn wróciła stara sprawa o kontrolowanie nas przez LG.
W zeszłym roku robili to bez zgody , a teraz musisz się zgodzić bo inaczej nic poza zwykłym oglądaniem tv nie będzie działać.
Nawet wybieranie głosowe jest uwarunkowane zgodą na ewidentną kontrolę przez LG.
Co wy o tym myślicie .....
Jak bym wiedział o tym przed kupnem tv to bym się mocno zastanowił.
pozdrawiam Wojtek
 

edi730

New member
To że mają wgląd w to z czego korzystam na Smart TV to w dupie mogę przeżyć, ale załamałem się tym że maja wgląd w to co podłączam za pomocą USB. I wiedzą co mam na dysku czy pendraku itd... Ciekawe jak z ich zabezpieczeniami i ewentualnym wypływem treści do sieci?
 

wojtek690

New member
Wkurzyłem się i zrezygnowałem z tych wspaniałych usług.
Będę je włączał na czas kiedy będę potrzebował, ale myślę że to i tak nic nie da .
To tylko takie desperackie posunięcie.
Tylko dlaczego np. używanie skype, które jest darmowym oprogramowaniem jest obłożone wyrażeniem zgody.
pozdrawiam Wojtek
 

piotreek88

New member
Wejdź w ustawienia routera i znajdź aktywne sesje, odpal tv i zobacz co doszło nowego, odczytaj adresy ip lub nazwy z którymi łączy się tv i zablokuj je na firewallu w routerze.
 

pajretX

New member
Witam,
po ostatniej aktualizacji (04.24.08) przestał mi działać youtube i inne aplikacje z "premium".
W przypadku youtube na dole w rogu kreci sie "Ładowanie" i tyle.. mozna czekac i czekac i nic sie nie dzieje...
Ktos z Was mial cos takiego?

Pzdr!
 

silent22

Member
Witam,
po ostatniej aktualizacji (04.24.08) przestał mi działać youtube i inne aplikacje z "premium".
W przypadku youtube na dole w rogu kreci sie "Ładowanie" i tyle.. mozna czekac i czekac i nic sie nie dzieje...
Ktos z Was mial cos takiego?

Pzdr!

Witam
Mam to samo, zaradziłeś coś na to?
 

kiniecki

New member
Mi też nie działa, pokazuje się logo You tuba a później nastaje ciemność... Do tego pojawiły się problemy z media modułem UPC... Przestaje się dekodowac musze wyłączyć i włączyć tv żeby na jakiś czas było ok...

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
 

dj_marian

New member
Cześć, a ja mam pytanie czy po resecie do ustawień fabrycznych telewizor sam zainstaluje wcześniej pobrane aplikacje?
 
Do góry