Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

kabak

New member
Czy działają Wam już wszystkie aplikacje smartTV? Wczoraj wieczorem zacząłem instalować kolejne aplikacje, instalują się ale nie są widoczne bezpośrednio na ekranie głównym smartHuba. Musze wchodzić do Samsung Apps i stamtąd je uruchamiać.
 

jeln

New member
U mnie wszystko działa. Wie ktoś czy da się wyłączyć dźwięki w smart tv bo trochę mnie wkurzają.

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

omar777

New member
Witam
mam pytanie : Czy da sie po WIFI przejąc pulpit laptopa? Po kablu to nie problem , nie chodzi mi o udostępnianie pojedynczego katalogu , czy pliku tylko o przejęcie ekranu
 

bacon

New member
Przymierzam się do zakupu modułu CI+ UPC i mam pytania do bardziej doświadczonych:
1. Czy przy zamówieniu modułu zabierają dekoder?
2. Czy da się jednocześnie korzystać z dekodera i modułu na tym samym TV? Poprzez moduł nie ma ponoć UPC na żądanie a przez dekoder jest. Czy da się nadal korzystać z dekodera przełączając np źródło sygnału?
3. Czy działa prawidłowo funkcja timeshift i nagrywanie (z dekodera nie działały)?

pzdr
 

kabak

New member
Przymierzam się do zakupu modułu CI+ UPC i mam pytania do bardziej doświadczonych:
1. Czy przy zamówieniu modułu zabierają dekoder?
2. Czy da się jednocześnie korzystać z dekodera i modułu na tym samym TV? Poprzez moduł nie ma ponoć UPC na żądanie a przez dekoder jest. Czy da się nadal korzystać z dekodera przełączając np źródło sygnału?
3. Czy działa prawidłowo funkcja timeshift i nagrywanie (z dekodera nie działały)?
pzdr

1. nie wiem ale podejrzewam, że zabierają.
2. przełączanie źródła sygnału powinno działać - nie ma technicznych przeciwskazań
3. nagrywanie zadziała, ponieważ korzystasz z wbudowanego dekodera
 

n3cRo

New member
Przymierzam się do zakupu modułu CI+ UPC i mam pytania do bardziej doświadczonych:
1. Czy przy zamówieniu modułu zabierają dekoder?
2. Czy da się jednocześnie korzystać z dekodera i modułu na tym samym TV? Poprzez moduł nie ma ponoć UPC na żądanie a przez dekoder jest. Czy da się nadal korzystać z dekodera przełączając np źródło sygnału?
3. Czy działa prawidłowo funkcja timeshift i nagrywanie (z dekodera nie działały)?

pzdr

ad 1 musisz sie zapytac UPC
ad 2 mozesz korzystac z 5 dekoderow i modulu CI
ad 3 wszystko chodzi jak nalezy
 

n3cRo

New member
Dziś przestało działać nagrywanie na każdej stacji. Ale widać że to wina UPC. Pisze że na każdej stacji nie można nagrywać przez prawa autorskie. Przypuszczam że to wina aktualizacji Softu Modułu CI przez UPC. Ponieważ dziś przy włączeniu TV karta sciagała nowy soft i przestało działać nagrywanie. Timeshift działa prawidłowo

PS po rozmowie z konsultantem UPC. UPC zablokowało możliwość nagrywania.
 
Ostatnia edycja:

sm.sylwester

New member
Witam mam pytanie, mam podłączony moduł cam+ z cyfry, dwa dni temu nagle totalny brak sygnału a w historii sygnału mam błąd 146, czy ktoś wie co on oznacza?
 

n3cRo

New member
Tymczasowo czy ot tak całkiem zablokowali nagrywanie?

Rozmawiałem z jakimś gosciem z UPC z działu technicznego powiedział "Zostało to celowo zablokowane i nie zostanie odblokowane, jeśli chce Pan nagrywać proszę zamówić sobie nasz dekoder z nagrywarka " Więc jestem w czarnej dupie gdybym wiedział nie zamówiłbym
 

slawex1983

New member
Co za bzdura. Aż się scyzoryk w kieszeni otwiera. Jakie prawa autorskie? Przecież nagrany materiał idzie odtworzyć tylko i wyłącznie na tym odbiorniku na którym został zarejestrowany. Nie ma możliwości obejrzenia na jakimkolwiek innym sprzęcie wliczając w to inny tv tego samego typu oraz nawet komputer. Nagranie jest szyfrowane. Sprawa nadaje się do rzecznika praw obywatelskich.
 

rafcio_1988

New member
Rozmawiałem z jakimś gosciem z UPC z działu technicznego powiedział "Zostało to celowo zablokowane i nie zostanie odblokowane, jeśli chce Pan nagrywać proszę zamówić sobie nasz dekoder z nagrywarka " Więc jestem w czarnej dupie gdybym wiedział nie zamówiłbym

czy na tej podstawie mozna rozwiazac umowe?

cytat ze strony upc.pl:

"Najczęstsze pytania

Czy korzystając z UPC MediaModuł CI+ mogę nagrywać programy?

Tak, o ile są spełnione następujące warunki:
Telewizor obsługuje taką funkcję
Do telewizora podłączony jest prawidłowo sformatowany dysk
Nadawca umożliwia nagrywanie danego programu"
 

bacon

New member
To jest jakiś absurd. A już byłem bliski zamawiania modułu w ciągu dnia ale pomyślałem, że jeszcze się zastanowię. A wieczorem niespodzianka. Niech sobie go wsadzą w d...

edit:
Zainteresowany problemem przeprowadziłem rozmowę z konsultantką UPC:

Konsultantka UPC
Witam serdecznie. W czym mogę pomóc?

Rafał
witam
czy to prawda ze zostało zablokowanie nagrywanie poprzez moduł CI+?

Konsultantka UPC
Nie. Posiadając moduł CI+ może Pan nagrywać programy, o ile są spełnione następujące warunki:
Telewizor obsługuje taką funkcję
Do telewizora podłączony jest prawidłowo sformatowany dysk
Nadawca umożliwia nagrywanie danego programu

Rafał
To jak rozumieć informacje z tego forum? hdtv.com.p…owiec-222.html#post890465
strona 222

Konsultantka UPC
Rozumiem, chwileczkę.
"7. Abonent może kopiować Programy w całości lub ich części
wyłącznie dla własnego użytku osobistego, jeżeli nie łączy się
z tym osiąganie korzyści majątkowych. Abonent Usługi Telewizji
Cyfrowej nie ma prawa do kopiowania Programów w całości lub
ich części za pomocą innych niż Dekoder urządzeń."

Jest to punkt regulaminu. To, że wcześniej była taka możliwość, było swego rodzaju luką w usłudze. Jednak w regulaminie nigdy nie było takiej możliwości.

Rafał
czyli nie można nagrywać poprzez moduł?
mimo ze to jest wyłącznie na swój użytek, nagranego programu nigdzie nie można odtworzyć, jedynie na tv na którym został nagrany

Konsultantka UPC
Nie.
Nie można nagrywać przez moduł./

Rafał
czyli oferujecie produkt wybrakowany, nie spełniający jednej z głównych funkcji
skoro tv oferuje nagrywanie tylko poprzez moduł a wy właśnie w tym module blokujecie nagrywanie
to absurd

Konsultantka UPC
Mamy dekodery z nagrywarką i za ich pomocą można nagrywać programy.
Karta CI+ nie jest dostępna w pakietach z nagrywarką.
A na prywatnych nagrywarkach nagrywania zabrania regulamin. Co do nagrywania w pakietach z kartą CI+ bez nagrywarki:

Rafał
no to rozumiem
wiec macie beznadziejny regulamin

Konsultantka UPC
może Pan to robić przy spełnieniu ww. warunków.

Rafał
czas go zmienić
wszystkie platformy które oferują moduł nie wpadły na pomyśl blokowania nagrywania
to dziwne i nienormalne
regulamin nie jest dostosowany do wprowadzonej usługi modułu CI+
chciałem zamówić ale na szczęście doinformowałem sie i wiem ze tego nie kupie, nie wiem po co wprowadzacie cos co odrzuci od was klientów

Konsultantka UPC
Rozumiem, czy ma Pan jeszcze jakieś pytania?

Rafał
prośbę
żeby przekazać zapis naszej rozmowy komuś kto jest odpowiedzialny za wprowadzenie tej usługi modułu na rynek

Konsultantka UPC
Dobrze, w takim razie, skoro nie ma Pan więcej pytań, dziękuję za rozmowę i życzę miłego wieczoru.
 
Ostatnia edycja:

n3cRo

New member
Pieknie i tak UPC traktuje klientów skonczy mi się umowa przechodzę na Cyfrową naziemną która jest za free i można sobie nagrywać :]
 

pawko89

New member
Rzeczywiście... polecieli w kulki pięknie... Też byłem bliski zamawiania telewizji cyfrowej z UPC jak tylko się dowiedziałem, że o dziwo wprowadzili takie moduły, tym bardziej, że na obu TV mam taką możliwość zainstalowania modułu. Dlatego żadne dekodery nie wchodzą w grę, ale przy takich cyrkach jakie odwala UPC to muszę jednak zdecydować się na TELPOL. Tam moduły CI oferowane są od dawna i bez żadnych ograniczeń. I muszę jeszcze poczekać, aż skończy mi się umowa na neta bo za 30mb/s w UPC płacę 70zeta a u konkurencji za tę samą usługę zapłacę 40... Więc mam już ich totalnie w du..!!
 

jenny23

New member
Było o tym w tym wątku, ale chciałam się jeszcze upewnić:
Nie ma problemu z polskimi czcionkami w napisach do filmów z pendriva/dysku?
Czy napisy nie rozjeżdżają się z filmem?
Jak z wielkością napisów i regulacją (chodzi mi o 40") nie są za małe?
 
Do góry