Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

dareka

New member
[QUOTE
Dla ciebie może bezsensu, ale my myślimy przyszłościowo, po co kupować 2.0 a za 6 miesięcy 3.0? Nie pomyślałeś? Poza tv mamy jeszcze komputery...

Kolego jestem informatykiem od 25 lat, wiec mysle badziej przyszlosciowo i lubie nowinki. Jednak po co kupowac 3.0 i uzywac go na 2.0 bo zaloze sie ze 90 procent ludzi ma laptopy z 2.0. Nie pomyslales? Poza tym Jak ktos kupuje pena do tv to nie bedzie go ciagle przekladal do kompa skoro i tak dane sa inaczej zapisywane nie do odtworzenia w kompie.
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby szybkie pamieci 3.0 ktore maja rownie szybki transfer 2.0 nie dzialaly na tv. Problem lezy po stronie uzytkownika.

A smart hub dziala bezblednie. Moze niektorych tv nie lubia, tak jak komputery :)
Dane są zapisywane inaczej gdy go wykorzystujemy jako nagrywarkę, inaczej jako odtwarzacz - to co innego - jako informatyk od 25 lat powinieneś o tym wiedzieć.
A błędy smart tv potwierdził samsung - więc nie pisz o problemach użytkownika. (rozmowa nagrana - mogę udostępnić). Pozdrawiam.
PS.
Z 25 letnim stażem informatycznym można poprawnie zacytować wypowiedź - nieprawdaż?
 

Neo2087

New member
dareka dziękuję za odpowiedź, jak znajdę chwile wolnego czasu przetestuje inne pendrivy. Bo mój nie działa za cholerę - dzisiaj specjalnie sformatowałem go jeszcze raz nie używając opcji szybkie formatowanie, myślałem że to może będzie miało jakiś wpływ ale nic z tego :/ mam model SanDisk Cruzer 8GB - już dosyć wiekowy, do tej pory się sprawdzał.

Co do opcji SMART TV - u mnie w menu dzisiaj po południu wszystko wyświetlało się po chińsku - same te ich dziwne znaczki. Teraz wróciło do normy i jest w naszym pięknym języku, żadnych aplikacji mi nie pokasowało.

Jeżeli chodzi o napisy - program Subtitle Edit 3.2.8 bardzo mi pomógł. Zamienia w bardzo prosty i szybki sposób napisy .txt w .srt. Z formatem .srt nigdy nie miałem problemów na moim TV.
 
Ostatnia edycja:

dareka

New member
Co do opcji SMART TV - u mnie w menu dzisiaj po południu wszystko wyświetlało się po chińsku - same te ich dziwne znaczki. Teraz wróciło do normy i jest w naszym pięknym języku, żadnych aplikacji mi nie pokasowało.
Niestety u mnie dalej fatalnie. Spora część widgetów zginęła. Co jakieś 45 minut aktualizacja smart. Po woli tracę cierpliwość, poczekam do jutra.
PS
Pendrive do nagrywania podłącz do usb HDD, raz zadziała raz nie czasami tak bywa. Pamiętaj że reset tv to wyłączenie wtyczki z zasilania na około 30 sekund - czasami pomaga.
SanDisk Cruzer 8GB - podobno są wolne, niestety nie testowałem - odradzono mi.
 
Ostatnia edycja:

dareka

New member
Wróciło wszystko, widgety także powróciły - wszystko ok! Na razie. Poczekam do jutra.

~mare37 - słaby z Ciebie informatyk
PS.
35 lat temu uruchomiłem zagłuszacz fal FM - który działał z powodzeniem i śp. wujo gdy żył to i tak nie wiedział by co mu zagłuszało odbiór "wiadomej" stacji.
Ale to było za siedmioma górami....



Życzę słodkich snów.
 
Ostatnia edycja:

robcook

New member
Witam
Chciałem zapytać jak z awaryjnością tego modelu? warto inwestować w polisę do 5lat gwarancji? Oczywiście warunki polisy znam. Chodzi mi wyłącznie o awaryjność sprzętu..Pozdrawiam
 

dareka

New member
Witam
Chciałem zapytać jak z awaryjnością tego modelu? warto inwestować w polisę do 5lat gwarancji? Oczywiście warunki polisy znam. Chodzi mi wyłącznie o awaryjność sprzętu..Pozdrawiam
Nie przesadzasz? Jak można powiedzieć o awaryjności modelu który wszedł do produkcji w 2012 roku czyli niecałe 12 miesięcy temu? Wiesz co będzie za 5 lat?

W moim modelu z przed 5 lat praktycznie nie ma matrycy - a był to Philips.
 
Ostatnia edycja:

slawex1983

New member
Nie przesadzasz? Jak można powiedzieć o awaryjności modelu który wszedł do produkcji w 2012 roku czyli niecałe 12 miesięcy temu? Wiesz co będzie za 5 lat?

W moim modelu z przed 5 lat praktycznie nie ma matrycy - a był to Philips.
Można, można. I to zaraz po wyjęciu z pudełka.
Widocznie mało uważnie przejrzałeś ten wątek. Kilka osób skarży się na nagrzewanie ramki. Ktoś tam znowu narzeka na pionowe pasy - gorzej podświetlane obszary matrycy. Nie jestem w stanie stwierdzić jak wiele nowych egzemplarzy ma wady ale myślę, że każdemu producentowi zdarzają się wadliwe modele.
PS.
Co znaczy, że praktycznie nie ma matrycy? Słabo podświetla? Blade kolory?
 

emarcinz

New member
Koledzy może ktoś podpowie, a może ktoś korzysta czy moduł DiabloCAM 2 WiFi Twin będzie współpracował prawidłowo w naszym TV z kartami C+ i SmartHD?
 
Ostatnia edycja:

robcook

New member
Nie przesadzasz? Jak można powiedzieć o awaryjności modelu który wszedł do produkcji w 2012 roku czyli niecałe 12 miesięcy temu? Wiesz co będzie za 5 lat?

No właśnie model jest już na rynku prawie rok, wiec wiadomo czy ktoś kożystał juz z gwarancji. Zwłaszcza że można oczywiście odnieść jeszcze do całej serii ES, czy do awaryjności w ogóle TV LED do 5 lat po kupnie.(jeszcze nigdy nie miałem lcd, led , czy plazmy)Jak zachowuje się np. wypalanie pikseli wg. normy?

Pozdrawiam
 

bomba504

New member
u mnie smart tv działa bez problemu, w poniedziałek zrobiłem reset smart tv i zrobiło się gorzej bo wyrzucał błędu, zrobił jeszcze raz reset i do tej pory jest OK
 

valdi80

New member
u mnie smart tv działa bez problemu, w poniedziałek zrobiłem reset smart tv i zrobiło się gorzej bo wyrzucał błędu, zrobił jeszcze raz reset i do tej pory jest OK

a jak się robi ten reset? Bo ja wyłączyłem tv wyciągając wtyczkę z gniazdka, ale nic się nie stało. Już nie rozumiem, o co biega z tym Smartem, u jednych jest, u innych nie.
 

mamba4

New member
Ma ktos z was jakis tablet Samsung ? Chodzi mi oto czy przez allshare mozna np ogladac filmik na youtube na tablecie i przeslac go na telewizor ? tak jak przez airplay ?
 

akwidzynski

New member
Bez reklam
Witam
Ja mam tablet i TV Samsunga, ale niestety nie znalezłem sposobu aby odtwarzac material z youtube na tv.
Obraz, wideo, muzyka, idą super odtwarzać na TV.
Rozwiazałem to troszkę inaczej, a mianowicie ściagam material z YT za pomoca YTD i pozniej odtwarzam na TV.
Pozdrawiam
 

Za_q

New member
u mnie smart tv działa bez problemu, w poniedziałek zrobiłem reset smart tv i zrobiło się gorzej bo wyrzucał błędu, zrobił jeszcze raz reset i do tej pory jest OK

Potwierdzam - po resecie wszystko wróciło do normy, smart zaktualizował się i aplikacje są na miejscu. Bez resetu nie dało się nic zrobić.

valdi80 - pewnie już znalazłeś tą opcję, ale jeśli nie to reset znajdziesz w ustawieniach smart tv.
 
Ostatnia edycja:

Sluper

New member
Witam, mam pytanko oglądałem oficjalną stronkę samsunga i zauważyłem odnośnik do Smart Interaction przy specyfkiacji. Czy może była jakaś aktualizacja i ten tv ma tą usługę? Proszę o wyprowadzenie z błędu.
UE40ES6800S - PRZEGLĄD | SAMSUNG

Dodatkowo mam pytanko bo mam możliwość kupna nowego tv Samsung 40ES6710 za kwotę 2499zł bo jest przecena na niego.
Czy warto dołożyć te 400zł do Samsunga S6800? Czy może nie mam się co zastanawiać wg was i brać model ES6710?
Przepraszam, że być może zaśmiecam temat, ale chciałbym uzyskać odpowiedzi na te pytania. Pozdrawiam
 

jeln

New member
es6800 można w sklepach internetowych kupić za ok 2700 a nawet taniej, więc można dołożyć te ok 200zl. Chociaż to pułapka bo ja też najpierw miałem taki dylemat jak Ty, a teraz zastanawiam się czy dołożyć ok 800 zł i kupić ue40es7000, chociaż nie wiem czy to już nie przesada.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry