Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

Piotrek12

New member
Ja również próbowałem zainstalować tą wersję softa ale zgodnie z moimi obawami TV nie widzi "aktualizacji".
...potwierdzam, ani online ani z usb nie można wgrać softu, może przez menu serwisowe się da ?
ja nie będę ryzykował :D ; soft 1042 jest zbabolony, przy oglądaniu tvn player co chwila wyskakuje że brak połączenia z siecią, a program normalnie leci, połączenie kablem ( wcześniej miałem wifi i myślałem że to przez zanikli sygnału ) i na do datek włącza się wygaszacz z logiem samsunga - tak co około kilka minut, czasami przy wyjściu z smarta są problemy, niby wychodzi, ale grafika smarta na ekranie zostaje, trzeba znowu włączyć i wyłączyć i wtedy jest ok, tv gubi ustawienia z siecią po wifi;
tyle zauważyłem ;D, może jeszcze o czymś zapomniałem......
 

perkins

New member
Kolego, generalnie tak jest z wyjściami, że nie nadają się one do samodzielnego zasilania głośników. Może udałoby Ci się podłączyć jakiś mały speaker rodem ze starego komputera ale jest to dość ryzykowne ponieważ możesz uszkodzić sobie mostek na którym te wyjścia się znajdują.
Sugeruję jakiś malutki wzmacniacz, do niego podłączasz sygnał z TV a dalej gdzie to sobie rozłożysz...twoja inwencja twórcza...

ask-

Ok - wzmacniacz bedzie sie wlaczal po zapaleniu swiatla w lazience- wiec jeszcze lepiej bo nie bedzie gral jak nikogo tam nie bedzie.

Ale glówne pytanie: z jakiego wyjscia pobrac sygnał?
czy głośność we wszystkich wyjsciach za lezy od nastawienia pilotem?
czy moze w ktorymś jest stały poziom?>
Słuchawkowe raczej wygasi mi dzwiek w glosnikach głównych.
 

asked

New member
Tylko słuchawkowe bedzie zależne od TV. Wyjścia (głośność) audio do innych urządzeń sa zależne tylko od wzmacniacza do którego sa podpięte.
Ale można w tych telewizorach sterować rownież wzmacniaczem poprzez ir-connector.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

dareka

New member
Niestety, ale mnie też nie udało się wgrać softu 1036. Czyli na info linii Samsunga panowie kłamią. Informuję, że powyższą rozmowę z konsultantem mam nagraną. Panowie z SAMSUNGA wstydźcie się że konsultanci udzielają błędne informację - a może na wasze polecenie??? Chyba będę wszystkim odradzał zakup TV Samsunga, bo jak widać za bardzo obrośliście w piórka i woda sodowa zaczyna wam uderzać do głowy. Następne tv na pewno już nie będzie samsunga.
 

dareka

New member
A co ile wymieniasz TV?
Bo ja nie widzę sensu częściej niż raz na 10-12 lat chyba, że się zepsuje.


--
TapaTalked from my i9100

Nie pisałem o wymianie, lecz o kupnie następnego. Uważasz że dziś jeden telewizor wystarcza? A mając jednej marki tv to jest raczej wygoda. Ciekawy jestem czy po 5 latach użytkowania obecnego tv, dalej będziesz twierdził to samo. Obawiam się że zmienisz zdanie.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Widocznie jakas wesola nadinterpretacja osoby z ktora rozmawiales :) przeciez kazdy z nas wie ze nie da sie wgrac nawet nowego softu o nizszym nr...

wysłane z mojego ATARI 65XE z magnetofonem XC-12
 

DonAndress

New member
Uważasz że dziś jeden telewizor wystarcza?
No mnie wystarcza :)
Ciekawy jestem czy po 5 latach użytkowania obecnego tv, dalej będziesz twierdził to samo. Obawiam się że zmienisz zdanie.
Ale dlaczego mam zmienić?
Zagięte ekrany do mnie nie przemawiają, internet i tak mam z kompa na tv, bo to po prostu jest wygodniejsze, wielkość jest idealna do mojego pomieszczenia, głosowo sterować raczej nie będę, a gestami będę sterował kompa za pomocą kinekta, jak znajdę jakąś fajną aplikację do tego.
Czym może mnie zaskoczyć nowa technologia?




--
TapaTalked from my i9100
 

dareka

New member
Widocznie jakas wesola nadinterpretacja osoby z ktora rozmawiales :) przeciez kazdy z nas wie ze nie da sie wgrac nawet nowego softu o nizszym nr...

wysłane z mojego ATARI 65XE z magnetofonem XC-12

Z tego wynika, że jednak nie każdy o tym wie ( nie zaliczam się do nich) - a w szczególności konsultanci (chociaż twierdzą że mają tak napisane).

No mnie wystarcza :smile: Ale dlaczego mam zmienić?
Zagięte ekrany do mnie nie przemawiają, internet i tak mam z kompa na tv, bo to po prostu jest wygodniejsze, wielkość jest idealna do mojego pomieszczenia, głosowo sterować raczej nie będę, a gestami będę sterował kompa za pomocą kinekta, jak znajdę jakąś fajną aplikację do tego.
Czym może mnie zaskoczyć nowa technologia?
Wybacz, ale żona ma swoje telenowele, a ja lubię inne programy.
Jeszcze nie dawno takie głosy były od posiadaczy tv kineskopowych, okazało się że jednak nowa technologia (lcd, tv cyfrowa, czy liczba kanałów) jest nie unikniona.

Życie nauczyło mnie jednego - nigdy nie mów nigdy.
 
Ostatnia edycja:

dzanas69

New member
Jak wiadomo, kompetencja konsultantów na infolinii jest różna, więc opisze swój problem tutaj: na sofcie 1042 mój tv gubi ustawienia sieci, tj. za każdorazowym włączeniem i odpaleniem smart huba muszę na nowo konfigurować sieć, wpisywać hasło bo zabezpieczona, po tym procesie działa jak trzeba ( na wcześniejszych softach tego nie było). Na w/w infolini uzyskałem info, że najlepiej będzie jak zresetuję router:)shock:). Czy wy też macie takie problemy, czy reset routera rozwiąże problem, czy trzeba się z tym pogodzić, czy to może jakaś usterka tv, co o tym sadzicie?
 

tdx

New member
Bez reklam
w samsungu odwieczny problem to tryb mieszany hasła...
Zmień hasło na np numeryczne i zobacz czy pomoże...
 

tdx

New member
Bez reklam
wpa powinien działać spróbuj zatem zmieć szyfrowanie...
ogólnie wyeliminuj ten czynnik czyli na moment zostaw otwartą i sprawdź czy TV wstanie... jak nie nie ma co kombinować
 

Piotrek12

New member
Jak wiadomo, kompetencja konsultantów na infolinii jest różna, więc opisze swój problem tutaj: na sofcie 1042 mój tv gubi ustawienia sieci, tj. za każdorazowym włączeniem i odpaleniem smart huba muszę na nowo konfigurować sieć, wpisywać hasło bo zabezpieczona, po tym procesie działa jak trzeba ( na wcześniejszych softach tego nie było). Na w/w infolini uzyskałem info, że najlepiej będzie jak zresetuję router:)shock:). Czy wy też macie takie problemy, czy reset routera rozwiąże problem, czy trzeba się z tym pogodzić, czy to może jakaś usterka tv, co o tym sadzicie?

... na wifi ( soft 1042 ) tez musiałem za każdym razem konfigurować, na kablu już nie muszę, w/g mnie reset to powinien sobie zrobić konsultant na info lini
 

robcook

New member
Jak wiadomo, kompetencja konsultantów na infolinii jest różna, więc opisze swój problem tutaj: na sofcie 1042 mój tv gubi ustawienia sieci, tj. za każdorazowym włączeniem i odpaleniem smart huba muszę na nowo konfigurować sieć, wpisywać hasło bo zabezpieczona, po tym procesie działa jak trzeba ( na wcześniejszych softach tego nie było). Na w/w infolini uzyskałem info, że najlepiej będzie jak zresetuję router:)shock:). Czy wy też macie takie problemy, czy reset routera rozwiąże problem, czy trzeba się z tym pogodzić, czy to może jakaś usterka tv, co o tym sadzicie?

Ja u siebie zaobserwowałem identyczny problem. Po zmianie softu na 1042 gubi ustawienia sieci na WIFI. I oczywiście nie mogę zaktualizować softu do niższego.
Pozdrawiam
 

robcook

New member
posiadam soft 1042 i jestem po rozmowie na chat roomie:


"Posiada Pan najnowszą wersje oprogramowania, aktualizacja czy powrót do starszej wersji nie jest możliwa"
"...proszę zmienić hasło do 8 znaków.
Proszę też sprawdzić czy tryb uwierzytelniania:WPA2PSK oraz szyfrowanie: AES.

10:49 amJeśli powyższe wymagania zostaną spełnione a problem będzie dalej występował to konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności.

Wobec powyższego, zgodnie z warunkami gwarancji w celu zgłoszenia naprawy zapraszam do kontaktu naszą infolinią pod numerem : 801172678 lub 22 6079333 wewnętrzny 2 - dział RTV.
W trakcie rejestrowania naprawy gwarancyjnej Konsultant poprosi o podanie niezbędnych informacji takich jak:

-kod modelu (model code) urządzania;
–numer fabryczny (S/N - 15 znaków) znajdujących się z na tabliczce znamionowej urządzenia, która umieszczona jest z tyłu produktu;
-data zakupu, która znajduje się na fakturze lub paragonie zakupu;
-potwierdzenie posiadania podbitej i opieczętowanej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej (możliwe jest też posiadanie naklejki jako substytutu pieczątki).

Przed rozmową poproszę o ich przygotowanie, co usprawni rejestrację zgłoszenia oraz potwierdzi uprawnienia gwarancyjne."

Dajcie znać czy zmiana ustawien u was dała pozytywne rezultaty.
 
Do góry