Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

dareka

New member
Co do plamek, to u mnie też pojawiły się jakiś czas temu - w prawym górnym rogu i nieco niżej. Jest ich kilka i też widoczne są głównie na jasnym tle (TV 32").
Ogólnie matryce kiepskiej jakości.
U mnie tego nie widać w czasie oglądania tv. Ale po przeprowadzeniu testu według: Kalibracja telewizora krok po kroku - RTV - Telewizory - Trochetechniki.pl okazało się przy kalibracji biel-czerń, jest widoczna plamka w miejscu gdzie stacje tv nadają swoje znaczki. I z prawej strony ramka bardzo się nagrzewa, co może też ma wpływ na to.W czasie oglądania programów tego nie widać. Niestety nie jestem w stanie po obecnych oznaczeniach określić typu matrycy, może ktoś to rozszyfruje:
Version No: 03
PANEL REV.00
BN96-22239R
JS120324D1
Obraz ogólnie bd (nie narzekam -dekoder UPC, chociaż na cyfra+ wydaj mi się ostrzejszy)- wersja oprogramowania 1042.0. Explore 3D - połączenie po wi-fi z małymi problemami , połączenie po kablu bezproblemowe.
Smart TV z dnia na dzień coraz gorszy - jak ktoś wspomniał -zawiesza się przy wyłączaniu i potrafi zawiesić odbiornik, pomaga tylko wyjęcie wtyczki z prądu.. Coraz więcej widgetów -reklamowanych jako free - po instalacji okazuje się że niestety płatne, a coraz mniej funkcjonalna przeglądarka (kilka razy zgłaszałem na infolinii Samsunga - w modelu 6800 o flash player 11 trzeba zapomnieć).

PS
W moim przypadku Banding test wypadł pozytywnie (nie licząc wspomnianej wcześniej jaśniejszej plamki z prawej strony.
 
Ostatnia edycja:

pawko89

New member
U mnie tego nie widać w czasie oglądania tv. Ale po przeprowadzeniu testu według: Kalibracja telewizora krok po kroku - RTV - Telewizory - Trochetechniki.pl okazało się przy kalibracji biel-czerń, jest widoczna plamka w miejscu gdzie stacje tv nadają swoje znaczki. I z prawej strony ramka bardzo się nagrzewa, co może też ma wpływ na to.W czasie oglądania programów tego nie widać. Niestety nie jestem w stanie po obecnych oznaczeniach określić typu matrycy, może ktoś to rozszyfruje:
Version No: 03
PANEL REV.00
BN96-22239R
JS120324D1
Obraz ogólnie bd (nie narzekam -dekoder UPC, chociaż na cyfra+ wydaj mi się ostrzejszy)- wersja oprogramowania 1042.0. Explore 3D - połączenie po wi-fi z małymi problemami , połączenie po kablu bezproblemowe.
Smart TV z dnia na dzień coraz gorszy - jak ktoś wspomniał -zawiesza się przy wyłączaniu i potrafi zawiesić odbiornik, pomaga tylko wyjęcie wtyczki z prądu.. Coraz więcej widgetów -reklamowanych jako free - po instalacji okazuje się że niestety płatne, a coraz mniej funkcjonalna przeglądarka (kilka razy zgłaszałem na infolinii Samsunga - w modelu 6800 o flash player 11 trzeba zapomnieć).

PS
W moim przypadku Banding test wypadł pozytywnie (nie licząc wspomnianej wcześniej jaśniejszej plamki z prawej strony.

To z tego co widzę problem z plamkami nie dotyczy tylko mnie... tylko teraz pytanie czy owe plamki są podstawą do reklamacji telewizora? I u mnie tak jak pisałem wyżej prócz tych plamek, występuje ten ciemniejszy pas na całej wysokości telewizora. Szkoda, że Samsung zapomina o swoich poprzednich klientach, pokazuje to właśnie nawet tym, że nie bedzie wsparcia dla flash player 11. No ale cóż tak wyglada marketing XXI wieku.
 

patarek

Member
Jest to podstawa do reklamacji. Sam taką przeprowadzałem. Dostałem nową matrycę. Jednak po roku znowu się te pasy pojawiły. I znowu będę składał reklamację.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
 

kecyrf

Member
moduł cam ci+ w upc

mam pytanko czy ktoś z uzytkowników es6800 ma moduł CAM CI+ w UPC? mam pytanie jak się spisuje, gdyż na stronie UPC go nie ma w wykazie. A dla TV których nie ma w wykazie UPC nie gwarantuje że wszystko będzie ok.
 

pawko89

New member
mam pytanko czy ktoś z uzytkowników es6800 ma moduł CAM CI+ w UPC? mam pytanie jak się spisuje, gdyż na stronie UPC go nie ma w wykazie. A dla TV których nie ma w wykazie UPC nie gwarantuje że wszystko będzie ok.

Ja korzystam z modułu CAM ale od innego dostawcy. Ogólnie działa bez zarzutu, czasami przy zmianie kanału pojawia sie informacja że kanał jest zakodowany ale po chwili znika. Nie wiem jak jest w UPC ale u mojego dostawcy można w każdej chwili przejść z modułów CAM na dekoder więc zaryzykowałbym na Twoim miejscu i wziąłbym ten moduł. Moim zdaniem powinno działać.
 

pawko89

New member
Jest to podstawa do reklamacji. Sam taką przeprowadzałem. Dostałem nową matrycę. Jednak po roku znowu się te pasy pojawiły. I znowu będę składał reklamację.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

Czyli Samsung nie wyciąga wniosków z popełnionych błędów... tak jak w tym przypadku, dostałeś nową matryce i po jakimś czasie znów pojawiają się artefakty. Nie wiem co to za gówniane matryce dają do tych tv, ale zaczynam pomału zmieniać zdanie o firmie Samsung. Trochę mnie zaniepokoiłeś tym, że po jakimś czasie znów dzieją sie te same cyrki. No ale trudno, nie zostało mi nic innego jak po prostu wezwać ekipę serwisową i niech coś z tym paściem robią. Jak długo nie miałeś pudła w domu w czasie naprawy?
 

kuczu

New member
Wrócę jeszcze do problemu Smart TV i słabo działających aplikacji. Pogrzebałem w necie i znalazłem dla mnie rozwiązanie. Zainstalowałem program Inssider. Potem w routerze ustawiłem na sztywno nr kanału, który nie powtarzał się z innymi dostępnymi u mnie w domu sieciami wifi. Następnie w TV wpisałem na sztywno w ustawieniach DNS sieci: 8.8.8.8.
I wszystkie kłopoty się skończyły a aplikacje śmigają aż miło.
pozdrawiam
 

perkins

New member
planuje zainstalowac dodatkowy głośnik zewnetrzny (np do łazienki).
- Z jakiego wyjścia najlepiej pobrac sygnał Audio?
- Czy będę potrzebował dodatkowego wzmacniacza?
 

Piotrek12

New member
juedrd.jpg


o co tu chodzi, była wersja 1042 a teraz 1036 ?
ktoś już to instalował?
 

asked

New member
mam pytanko czy ktoś z uzytkowników es6800 ma moduł CAM CI+ w UPC? mam pytanie jak się spisuje, gdyż na stronie UPC go nie ma w wykazie. A dla TV których nie ma w wykazie UPC nie gwarantuje że wszystko będzie ok.

Kolego mam TV z tej samej serii 6640/6770 i mam moduł. Działa wyśmienicie.
Jeśli jesteś z Warszawy i masz już UPC możemy się spotkać przy jakimś weekendzie, weźmiemy mój modół i sprawdzimy czy u Ciebie działa.
 

asked

New member
planuje zainstalowac dodatkowy głośnik zewnetrzny (np do łazienki).
- Z jakiego wyjścia najlepiej pobrac sygnał Audio?
- Czy będę potrzebował dodatkowego wzmacniacza?

Kolego, generalnie tak jest z wyjściami, że nie nadają się one do samodzielnego zasilania głośników. Może udałoby Ci się podłączyć jakiś mały speaker rodem ze starego komputera ale jest to dość ryzykowne ponieważ możesz uszkodzić sobie mostek na którym te wyjścia się znajdują.
Sugeruję jakiś malutki wzmacniacz, do niego podłączasz sygnał z TV a dalej gdzie to sobie rozłożysz...twoja inwencja twórcza...

ask-
 

kecyrf

Member
zniknęły aplikacje w smart tv

Dzisiaj włączam smart tv a tu wszystkie aplikacje wyczyszczone, nawet ta samsunga gdzie się pobierało inne. Czy ktoś miał taki problem i o co tu chodzi?
 

dareka

New member
juedrd.jpg


o co tu chodzi, była wersja 1042 a teraz 1036 ?
ktoś już to instalował?


Odpowiedź z infolinii: W związku że wielu użytkowników narzekało na działanie softu 1042, samsung postanowił wrócić do wersji 1036. Nie powinno być problemów z wgraniem (???) starszego softu.
Powrót do tego softu to indywidualna sprawa użytkownika.
Jeżeli jesteś nie zadowolony z działania 1042, możesz ponownie zainstalować soft 1036. Według zapewnień przedstawiciela Samsunga jest to możliwe.
 

dzanas69

New member
ja próbowałem, ale tv nie widzi aktualizacji wstecz, a mi na czacie napisali że jest to pomyłka i mają ja wyprostować- nie wiem o co chodzi
 
Do góry