Samsung UE60J6240

HoDe

New member
tv za 3k a ten ma wymagania jakby wydal 10, trzeba bylo kupic sobie 40cali w tej cenie to moze bylo by lepiej. pozatym tutaj jest wiekszy rozmiar wiec nie mozesz ogladac tego tv z 1 czy 2 metrow, jak staniesz dalej to tez widzisz te dziwne rzeczy? wgl po co Ci te testy? wlacz film i wtedy zobacz czy obraz Ci pasuje. Ja u siebie nie robilem testow bo to szukanie dziury w calym, jak ogladam yt netflix czy filmy z dysku to wszystko ladnie swieci, nie mam sie czego czepic.

No właśnie trochę zszedłem na ziemię, odpaliłem kablówkę, mecze w HD, teledyski, filmy i jak na telewizor w tym rozmiarze i cenie, jest ok. Nie ma rewelacji, ale tak jak pisałes, nie jest to telewizor za 5000/6000 bo to chyba minimalna cena, żeby dostać coś w tym rozmiarze i o lepszych parametrach. Oczekiwałem dużo, bo to wynikało z komentarzy, większość ludzi jarała się jakby to był telewizor za 10 w cenie 3. Ostatecznie zostaje u mnie, dzięki za pomoc.
 

HoDe

New member
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem, że chodzi Panu o zakłócenia obrazu przy uruchomionej funkcji Auto Motion Plus.

Opcja ta może działać w różny sposób w zależności od jakości i sposobu kodowania materiału dostarczonego do odbiornika, aby funkcja działała poprawnie i spełniała swoje zadanie w pełni, jakość obrazu musi być wysoka. W sytuacji, gdy dostarczany jest sygnał w gorszej jakości funkcja Auto Motion Plus będzie powielała błędy sygnału dodatkowo je zwielokrotniając. Oznacza to, że w sytuacji, gdy są zakłócenia w trakcie użytkowania tej opcji należy ją wyłączyć.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Odpowiedź od samsunga
 
Ostatnia edycja:

xR32x

New member
ja mialem limit do 4000 zl ale nic nie bylo, no nic nie swiecilo lepiej by bylo warto dokladac, panas czy sony przepasci nie bylo, a za 1000zl to konsole mozna juz sobie dokupic. Bo wydac 4 kola na nawet 4k ale 50Hz to kupowanie na sile cyferek. Dopiero seria ks robi roznice, ale 5000zl i tylko 2 lata gwarancji odstrasza, nie mowiac juz o ramkach i pikselach, albo oled za ponad 5kola. Wyszedlem z zalozenia ze lepiej wydac 2900 a najwyzej za 5 lat zmienic na cos nowszego jesli bedzie technologicznie przepasc :) A druga sprawa ze nie tak latwo o dobry material FHD, taki pelny pelny FHD. Ja jestem bardzo zadowolony :)
 

afti

New member
Z racji, iż jestem nowym użytkownikiem tego forum witam Wszystkich serdecznie.
Od stycznia 2017 jestem posiadaczem telewizora modelu UE60J6240
Obiektywnie pisząc zadowolony z wyboru, jednakże kilkanaście dni temu zauważyłem na matrycy regularne przebarwienia.
Widoczne na jasnych tłach, zwłaszcza białym.
Zgłaszając sprawę do serwisu Samsung dowiedziałem się iż pod matrycę dostał się kurz, czyszczenie zostanie dokonane w ramach gwarancji.
No cóż trzy miesiące i kurz ???,telewizor wisi na ścianie w salonie.....;)
 

Attachments

  • CAM00059.jpg
    CAM00059.jpg
    255,8 KB · Wyś: 126
  • CAM00054.jpg
    CAM00054.jpg
    935,9 KB · Wyś: 77

Paw3los

New member
Zgłaszając sprawę do serwisu Samsung dowiedziałem się iż pod matrycę dostał się kurz, czyszczenie zostanie dokonane w ramach gwarancji.
No cóż trzy miesiące i kurz ???,telewizor wisi na ścianie w salonie.....;)

Czy naprawa jest w serwisie, czy w domu? Pytałeś się może, czy jest limit zgłoszeń na kurz? Może być tak, że wyczyszczą i za trzy miesiące znów się zakurzy.

Pytam, ponieważ mam ten model i dowiaduję się o coraz większej ilości wad, jakie mogą mnie dopaść.
Zaczęło się od ściśnięcia panela przez zbyt mocne dokręcenie obudowy. Poza tym po zerwaniu folii z ramek zobaczyłem poprzecierany plastik. Nie razi mnie to bardzo, ale niesmak pozostał. Dochodzi do tego lekki efekt DSE.
 

afti

New member
Czyszczenie matrycy ma być wykonane u mnie w domu, o ile serwis rzeczywiście stwierdzi kurz. Jeśli chodzi o fakt, iż efekt kurzu miałby powracać, to powtarzająca się usterka skłoni mnie do oddania telewizora w ramach rękojmi. Zobaczymy co stwierdzi serwisant.... bo mi to nie wygląda na kurz.
 

boxster

Member
@afti
Dla mnie to te plamy wyglądają jakoś zbyt regularnie jak na kurz.
Daj znać co to było i jak przebiegła cała procedura reklamacyjna.
 

A|X|E|L

Active member
Bez reklam
Z racji, iż jestem nowym użytkownikiem tego forum witam Wszystkich serdecznie.
Od stycznia 2017 jestem posiadaczem telewizora modelu UE60J6240
Obiektywnie pisząc zadowolony z wyboru, jednakże kilkanaście dni temu zauważyłem na matrycy regularne przebarwienia.
Widoczne na jasnych tłach, zwłaszcza białym.
Zgłaszając sprawę do serwisu Samsung dowiedziałem się iż pod matrycę dostał się kurz, czyszczenie zostanie dokonane w ramach gwarancji.
No cóż trzy miesiące i kurz ???,telewizor wisi na ścianie w salonie.....;)
To nie kurz tylko miejsca podświetlenia matrycy.
Pomoże zmniejszenie podświetlenia albo wymiana matrycy.
 

timonek

Member
Bez reklam
Ja dalej nie rozumiem jak kurz mialby sie dostawac pod matryce i to u kliena w domu uzytkujac przeciez chyba ekran jest fabrycznie szcelny jak ju to w fabryce moglo by sie cos dostac ale zeby robili to w takich zlych warunkach ze kurzy im sie tam podczas produkcju masakra.
 

sodalit1990

New member
Z racji, iż jestem nowym użytkownikiem tego forum witam Wszystkich serdecznie.
Od stycznia 2017 jestem posiadaczem telewizora modelu UE60J6240
Obiektywnie pisząc zadowolony z wyboru, jednakże kilkanaście dni temu zauważyłem na matrycy regularne przebarwienia.
Widoczne na jasnych tłach, zwłaszcza białym.
Zgłaszając sprawę do serwisu Samsung dowiedziałem się iż pod matrycę dostał się kurz, czyszczenie zostanie dokonane w ramach gwarancji.
No cóż trzy miesiące i kurz ???,telewizor wisi na ścianie w salonie.....;)

Jest bardzo dużo negatywnych przykładów na forum które dotyczą samsunga. Mogłeś kupić telewizor innej marki.Człowiek uczy się na błędach.
 

boxster

Member
Afti trafił na gorszy egz. i tyle, to samo mogło się przytrafić przy innej marce. Jak na razie jest pierwszą osobą której coś w tym konkretnym modelu wyskoczyło.
U Samsung-a masz największą szansę na negatywny komentarz z prostego względu, bo tych TV w PL sprzedaje się najwięcej.
Ja 7 lat temu zakupiłem plazmę Panasonic-a i po ~3 tyg. umarły mi wszystkie porty hdmi... pech.
 
Dokładnie jak pisze boxster ,nie ma co pisać że lepiej kupić coś innej marki bo nie trafisz wadliwej sztuki . Użytkownikowi Strażak ( sławny wątek kupiłem) padła matryca w sony po kilku tygodniach, ja oddałem Philipsa po 7 dniach tak miał kiepską matrycę (choć podejrzewam że cała seria jest kiepska, testowałem trzy sztuki ) .
Więc wszystkim producentom zdarzają się wpadki nie ma co generalizować.
Przy produkcji masowej zawsze istnieje ryzyko wadliwej sztuki lub serii.
Podam trochę inny przykład, dostałem ostatnio maila od BSH że cała seria suszarek z pewnego okresu produkcyjnego może spowodować pożar dodatkowo jeszcze kilka serii płyt gazowych i kuchni wolnostojących może mieć wadliwe przyłącza gazu ( ogłoszono dobrowolne akcje serwisowe).
 

afti

New member
Kontynuując temat dzisiaj otrzymałem odpowiedź od centrali Samsung Polska.
Cytat:

"Szanowny Panie.
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Rozumiem Pana, lecz w celu pełnej weryfikacji Pana zgłoszenia proszę o dosłanie zdjęć z testu diagnostycznego:
Menu-->Pomoc techniczna-->Diagnostyka-->Test obrazu.
Po otrzymaniu tych danych sprawa zostanie w pełni zweryfikowana.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania."

Po przeczytaniu ów meilla nie czekając długo zadzwoniłem do centrali Samsunga, pytając czym i jak mam zrobić zdjęcia z testu diagnostyki jak obraz tam wyświetlany trwa 5 sekund????Nie mam statywu,odpowiedniego aparatu itp, przekazuję Panu z centrali Samsung, iż zdjęcia w moim wykonaniu nie mogą oddać w pełni widocznych plam, od tego jest autoryzowany serwis ,który może stwierdzić zasadność zgłoszenia usterki.
Dodałem jeszcze, iż zaprzyjaźniony autoryzowany serwis-moją tajemnica który :) na podstawie moich tych samych zdjęć które otrzymał Samsung Polska stwierdził ewidentnie uszkodzenie matrycy, a nie jak na początku zgłoszenia sugerowano kurz, co do tego ja też miałem wątpliwości.
Po przedstawieniu argumentów Pan z centrali Samsung przyjął zgłoszenie do naprawy gwarancyjnej, wstępnie ustalił przyjazd serwisu na wtorek.
Prawdopodobnie będzie wymieniana matryca...zobaczymy?
 

Paw3los

New member
Mam już dosyć tego TV. Wczoraj zauważyłem, że obraz rwie co jakiś czas. Tak, jakby TV nie wyrabiał z jego obróbką. Dzieje się tak na "upłynniaczu" standard i nawet w trybie użytkownika, kiedy suwak ustawię na 1. Testowałem na NC+ (Jakość i siła sygnału 88) oraz na materiałach wysokiej jakości z YouTube, puszczanych przez Xbox`a - żeby wykluczyć słabą aplikację w TV. Macie podobnie?
 

HoDe

New member
Mam już dosyć tego TV. Wczoraj zauważyłem, że obraz rwie co jakiś czas. Tak, jakby TV nie wyrabiał z jego obróbką. Dzieje się tak na "upłynniaczu" standard i nawet w trybie użytkownika, kiedy suwak ustawię na 1. Testowałem na NC+ (Jakość i siła sygnału 88) oraz na materiałach wysokiej jakości z YouTube, puszczanych przez Xbox`a - żeby wykluczyć słabą aplikację w TV. Macie podobnie?


https://www.youtube.com/watch?v=PJDJwjyWHpg

czy to wystarczy za odpowiedź? :)

Zawsze możesz dołożyć drugie tyle i kupić coś mniejszego z lepszym obrazem ;)
 

kerad77

New member
Powiedzcie mi tylko czy po najnowszej aktualizacji działa na przeglądarce cda? Już co prawda pytałem czy ktoś coś zauważył co wniosla, ale wolę się upewnić na 100%, czy nadal działa?

wysłane przez tapatalk
 
Do góry