Witam wszystkich
Mam pewien problem: Od niedawna posiadam TV Samsung UE55MU6172. Jest on podłączony do WIFI - zasięg bardzo dobry, wifi jest na 4 urządzeniach (1x laptop, 1x telefon + tv) oraz do komputera stacjonarnego po kablu. Na wszystkich urządzeniach oprócz tv wifi działa idealnie. Od samego początku coś złego się dzieje np. z NETFLIXEM. TV jest podłączony z wifi, jednak po odpaleniu aplikacji, próbie zalogowania ,cały czas pokazuje mi się ekran ładowania aplikacji. I dzieje się dziwna rzecz. Mianowicie rozłącza mi wifi w całym mieszkaniu. Nawet w podłączonej przez kabel stacjonarce wysypuje sie internet. Dzieje się to tylko i wyłącznie gdy uruchamiam internet na TV i netflixa. Normalnie mogę mieć podłączone laptopy, telefony i wifi działa jak należy. Wcześniej tymczasowo rozwiązałem sprawę poprzez reset ustawień smarthub. Przez ponad miesiąc wszystko działało jak trzeba, jednak problem powrócił.. Wczoraj również próbowałem zrobić reset ustawień smarthub, jednak nie przyniosło to żadnego efektu.. Dodam też, że gdy udostępnie internet na telefonie poprzez sieć LTE to internet w tv i netflix śmiga jak należy. Miał ktoś taki problem? Powiem szczerze, że rozkładam ręce. Dodam, że mam router TP-LINK i na pewno nie jest to wina słabego zasięgu, bo gdy netflix działał to filmy w 4k śmigały bez zająknięcia. Co zrobiłem, żeby rozwiązać problem: Aktualizacja firmware przez usb w TV i routerze, ustawienie DNS od google na TV, zmiana kanału wifi na routerze, restart smarthub. Router to TP-LINK TL-WR841N. Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Mam pewien problem: Od niedawna posiadam TV Samsung UE55MU6172. Jest on podłączony do WIFI - zasięg bardzo dobry, wifi jest na 4 urządzeniach (1x laptop, 1x telefon + tv) oraz do komputera stacjonarnego po kablu. Na wszystkich urządzeniach oprócz tv wifi działa idealnie. Od samego początku coś złego się dzieje np. z NETFLIXEM. TV jest podłączony z wifi, jednak po odpaleniu aplikacji, próbie zalogowania ,cały czas pokazuje mi się ekran ładowania aplikacji. I dzieje się dziwna rzecz. Mianowicie rozłącza mi wifi w całym mieszkaniu. Nawet w podłączonej przez kabel stacjonarce wysypuje sie internet. Dzieje się to tylko i wyłącznie gdy uruchamiam internet na TV i netflixa. Normalnie mogę mieć podłączone laptopy, telefony i wifi działa jak należy. Wcześniej tymczasowo rozwiązałem sprawę poprzez reset ustawień smarthub. Przez ponad miesiąc wszystko działało jak trzeba, jednak problem powrócił.. Wczoraj również próbowałem zrobić reset ustawień smarthub, jednak nie przyniosło to żadnego efektu.. Dodam też, że gdy udostępnie internet na telefonie poprzez sieć LTE to internet w tv i netflix śmiga jak należy. Miał ktoś taki problem? Powiem szczerze, że rozkładam ręce. Dodam, że mam router TP-LINK i na pewno nie jest to wina słabego zasięgu, bo gdy netflix działał to filmy w 4k śmigały bez zająknięcia. Co zrobiłem, żeby rozwiązać problem: Aktualizacja firmware przez usb w TV i routerze, ustawienie DNS od google na TV, zmiana kanału wifi na routerze, restart smarthub. Router to TP-LINK TL-WR841N. Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.