Samsung ue50hu6900

mafik1

New member
Kupiłem ten telewizor w wersji 50 calowej, ale mam z nim kilka problemów, a jest to mój pierwszy telewizor samsung i pierwszy "smart" dlatego mam pytanie czy to normalka w tych telewizorach.

1. Co jakiś czas rozłącza się wi-fi. Przykładowo wczoraj w ciągu kilku godzin jakieś 3 razy. Oglądam TVN Player i nagle obraz się zacina, wchodzę w menu i przy sprawdzaniu sieci widać, że utracił połączenie i dopiero po wyborze sieci na nowo wracał do normy (może po pewnym czasie sam by się połączył)

2. Telewizor nie zawsze chodzi płynnie, czasem po wejsciu w Smart Hub łapie bardzo widoczne "lagi".

3. A teraz najbardziej denerwujący problem, a mianowicie USB, bywa tak, że nie wykrywa pendrive i muszę np. 2 razy wyłączyć i włączyć TV by załapał. USB 3.0, pendrive Sony też w 3.0 i kabel przedłużający 3.0, ale testowałem też bezpośrednio do wejscia USB.

Raz też nie było dźwięku w menu (np. jak strzałkami na pilocie chodziłem po smart hub).

Telewizor mam 2 dni i póki co znalazłem tyle problemów. Da się je jakoś naprawić?

Mam też prośbę o podanie przydatnych aplikacji Smart TV, najlepszych VoD itp. oraz jeśli to możliwe to ustawień kalibracji tak jak w tym teście:
com/page/articles.html/_/testy/telewizory-lcd/samsung/test-samsung-hu6900-tanie-ultra-hd-4k-od-sam-r1002

I ostatnie pytanie:

Jak najlepiej podłączyć TV do PC i wszystko ustawić by mieć: TV w 4k, monitor w FULL HD, ale móc używać obu jednocześnie, by ktoś mógł na TV oglądać to co ja robię przed monitorem na PC. Ewentualnie może być ta sama rozdzielczość na obu wyświetlaczach (TV, Monitor). Głównie chodzi tu o ustawienia jakie zrobić w PC, by nie było problemów z rozmieszczeniem ikon itd.
 

mafik1

New member
Bardzo proszę o pomoc.

Od napisania posta do teraz telewizor dalej tracił połączenie z internetem co jakiś czas oraz wczytywał USB z opóźnieniem, np. minutę po włączeniu telewizora jak chodziłem po Smart Hub to dopiero wyskakiwało do wyboru co ma pokazać z USB i po wyłączeniu tego okna po chwili znów wyskakiwalo i tak kilka razy.
 

mofo77

New member
... a już przymierzałem się do zakupu tego telewizora. Po przeczytaniu tego, co powyżej napisał Kolega, mam spore wątpliwości.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Gubienie wi-fi nie musi być winą telewizora, często zapomina się że jakość modułu wifi w tv nie będzie tak dobra jak w telefonie/laptopie. Jeśli do routera masz 10-15 metrów to rozłączenia się jest niestety możliwe.
Reszta kwestii wygląda na babole w oprogramowaniu, próbowałeś aktualizować? Ostatnio coraz częściej producencji wypuszczają sprzęt w fazie beta do testów dla klienta :/
 

mafik1

New member
A więc tak: Do Routera telewizor ma jakieś 50cm, więc łapie zasięg najlepiej jak to możliwe. Płynnie nie chodzi raczej przez to, że cały czas mam podłączony pendrive pod USB i przy włączeniu TV go wczytuje co spowalnia sam telewizor.

Teraz to co najbardziej mnie denerwuje to fakt, że za telewizor dałem 3999zł po próbach targowania się z kierownikiem w Saturnie, po czym w tydzień telewizor staniał do 3499zł, dlatego zastanawiam się nad oddaniem go, bo nie minęło jeszcze 10 dni od zakupu. Co o tym sądzicie? Czy ktoś z Was oddawał już sprzęt i na co zwraca się uwagę, bo ściągnąłem taśmy na ramkach i odpakowałem piloty/ śruby, ale zestaw jest kompletny i nie posiada rys itp.
 

bhn92

New member
Bez reklam
ja przed h6400 jak kupilem sonego ktorego oddalem to mialem tasmy naklejone bo pierw testowalem wszystko qrcze zeby wiedziec co i jak i oddalem w mm , qrcze zawsze mozesz probowac oddac moze sie zgodza ale nawet jesli sie nie zgodza to zacznij byc pewny siebie itp. popros kierownika ze chcesz wyjsc ze sklepu z pieniedzmi jakie dales za tv, kiedys tak zrobilem ladne pare lat temu co paniusia nie chciala przyjac po paru dniach ale nalegalem na kierownika, zadzwonila i nawet kierownik nie przyszedl tylko przyjela tv.
Nie mozna z nimi byc ciepła kluchą.
 

darus75

Member
Oddawałem 46F7000 do MM i nie było problemu. TV też był już bez naklejek i piloty były "używane" przeze mnie przez tydzień. Przyszedł człowiek z działu RTV, obejrzał go pod kątem całości matrycy i ewentualnych rys i przyjął. Dzwoniłem wcześniej na infolinię do MM i usłyszałem, że takie mają prawo - do 10 dni zakupiony towar można oddać bez podania przyczyny...
 
Do góry