Samsung UE46F6640

Mardus

New member
Witam od niedawna jestem posiadaczem wymienionego w tytule TV, niestety mam pewien problem mianowicie nie potrafię korzystać z facebooka na tym TV po wejściu w aplikacje wyświetla się komunikat ,,usługa jest niedostępna z powodu zakłóceń w jej pracy lub sieci'' nadmienię jednak ze dzieje się tak tylko w przypadku najechaniu na ''serwis informacyjny'' czyli tak jak by głównej osi czasu. Wejście w resztę opcji jak znajomi czy swoje własne zdjęcia nie sprawia mi problemu podobnie jeśli chodzi o resztę aplikacji jak Ipla itd. wszystko gra. konto na samsungu stworzyłem i z synchronizowałem z Fejsem tak jak to powinno wyglądać. Aplikacja jak i oprogramowanie w TV są aktualne sporo googlałem ale 'wujek' nic nie znalazł. Do internetu jestem podpięty bezprzewodowo. Wiem ze problem błahostka ale jestem pedantyczny i zakładam ze skoro zapłaciłem to dla czego miało by nie działać ? ;) Wiec pytanie do Was...czy ktoś się z takim problemem spotkał lub wie jak go rozwiązać ? z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam.
 

tdx

New member
Bez reklam
sprawdź soft 1116 powinieneś mieć jeśli masz 1116 to pewnie trzeba pobawić się routerem, bo to najczęstsza przyczyna problemów "z powodu zakłóceń w jej pracy lub sieci''
 

Piwek80

Member
U mnie na F6400 jest podobnie z facebookiem, więc to chyba coś nie tak z samą aplikacją lub softem. Wszystkie inne aplikacje działają prawidłowo.
 

mietos

New member
panowie fachowcy od hdtv pomóżcie. żona pozwoliła mi kupic telewizor do sypialni tylko pod warunkiem sprawnie działającego facebooka. a tu klops. ratunkuuuu
 

nor3k

New member
Dziękuje. Wlasnie sie zrobiła. Dopiero w domu:). Czy samsung pisze cos nt. zmian/poprawek w niej wersji czy samemu trzeba szukać?


...
 

nor3k

New member
Co Facebooka mam to samo co przedmówcy. Zarówno na sofcie 1116 jak i 1117. Dodam ze nie mam żadnego problemu z netem. Inne rzeczy śmigają. Obejrzałem juz 6 z 52 premier promocyjnych bez problemu. Dlna non stop n nas'a. Wszystko po wifi


...
 
Ostatnia edycja:

mietos

New member
Żenada. Odpowiedz samsunga żenująco lakoniczna. gość który odpisywał na moje zapytanie chyba średnio je analizował.
Czyli lipa nie dowiem się chyba dlaczego niektórzy z Nas tak mają.
 

ohlers

New member
Przywitam się, bo to mój pierwszy post, ale czytając o problemach z fb, pragnę zauważyć, iż wczoraj wieczorem wogóle zniknął smart hub. I ani jednego komunikatu, ani pocałuj mnie w d...ę, ani nic. I tak zresetowałem usługę, i wszystkie konta poszły się teges, a wina leżała po stronie Samsunga. ..:mad:

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry