Samsung UE40D6500 - problem z Wifi

hepes1

New member
Mam model UE40D6500. W ustawieniach sieci łączy mi się z routerem, pobiera prawidłowe adresy ale pokazuje brak połączenia z internetem. Próbowałem i po wifi i po lanie. Nie działa więc smart tv - przy próbie ściągnięcia np. Ipli daje komunikat - zakłócenia w sieci, spróbuj ponownie. :sad:Najdziwniejsze jest to, że przeglądarka sieci działa :!::!::!:

Przerabiał już ktoś ten problem. Macie jakieś rady :?::?::?::blagam:
 

hepes1

New member
Nie wiem, czy to jest związane ze smart hubem, bo już przy sprawdzaniu stanu sieci pokazuje komunikat, że połączenie sieciowe istnieje, lecz nie można się połączyć z internetem :/
 

chronos69

New member
mam to samo, chyba cos grzebią w smart hub.
Też tak uważam. Kilka godzin walczyłem ze SmartHubem w UE55D6500, ustawieniami sieci (WiFi, LAN, Router, Modem UPC) i dup@ zbita.
Zaczęło się od tego, że strasznie przycinało filmy na POLVOD, a na TVP.VOD w ogóle nie startowały.
Później komunikat "Smart Hub wymaga aktualizacji" i wywaliło mi 119 aplikacji (ok.1/2h)
Następnie 2 zapytania o zgodę na akceptację licencji. Niestety nie wiem o co, bo tylko nagłówek i przyciski na dole były po polsku:confused:, treść po arabsku!
No i załadowało 23 arabskie aplikacje (również NETFLIX), żadna nie startowała - błąd sieci.
Po kilku restartach TV (wymusiłem je) i kolejnej godzinie ponownie "Smart Hub wymaga aktualizacji" i wywalenie arabskiego softu
Dla odmiany, kolejna aktualizacja SmartHuba i... kilkanaście aplikacji niemieckich się zainstalowało (m.in. BILD, Bayern Monachium itp). też nic nie udało się uruchomić (sieć)
Ok. 14tej (po ok 2h wyłączonego TV) znajomy komunikat "Smart...." i aplikacje zza Odry poszły w p!zdu...
Wreszcie jest! Po kolejnym "Smart hub wymaga..." instalują się moje znajome aplikacje z pl (ok.110 szt.) Znów 1/2h
Później jeszcze 2 dogrywki po kilka brakujących aplikacji i nie minęło 9h i mam telewizor w stanie z godziny 6:30... ufff.
Z tą różnicą, że aplikacje są "surowe" czyli nie skonfigurowane, a w serii D to trzeba się napocić wprowadzając wszystkie loginy, hasła, nazwy ,adresy itd.
No i mały szczegół... do 20tej w SmartHubie działała tylko przeglądarka (czyli sieć działa), a aplikacje (chyba wszystkie) powiadają, że "wystąpiły problemy z dostępem...."
W ciągu całego dnia oprócz wielokrotnych restartów TV i osprzętu sieciowego (+kable) wymuszałem wybór regionu SmartHuba (<,2,8,9>). NIC NIE POMOGŁO!
Teraz czekam, aż przestaną grzebać na serwerach Samsunga i będzie jak dawniej.
Chyba, że to islamski cyberatak na Sammiego:?
 
Ostatnia edycja:

jeak

New member
Witam,
również od wczoraj mam problem ze Smart Hubem - nie można połączyć się z internetem. Na PC wszystko działa. Infolinia - wsparcie Samsung potwierdza awarię > prace trwają :).
 

hepes1

New member
Wygląda więc na to, że mają awarię smart huba na określonych modelach telewizorów.

Sprawdziłem teraz Blu-raya Samsunga BD-D5300-ZF i na nim smart hub działa bez problemu. Pozostaje nam tylko cierpliwie czekać aż uporają się z problemem, chociaż naciskanie na nich przez infolinię też nie zaszkodzi. :-D
 

jeak

New member
Wygląda więc na to, że mają awarię smart huba na określonych modelach telewizorów.

Sprawdziłem teraz Blu-raya Samsunga BD-D5300-ZF i na nim smart hub działa bez problemu.

Witam,
natchnąłeś mnie :), też sprawdziłem > BD-D6900 - niestety ten sam problem :(. Działa u Ciebie TVN player ?
Pzdr.
 
Ostatnia edycja:

hepes1

New member
A oto odpowiedź konsultanta Samsunga z ich czatu:

"Maciej Kotaski

Rozumiem, proszę Pana, sytuacja jest nam znana.
Obecnie trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania usługi.
Proszę o cierpliwość do czasu zakończenia prac.

Dodam, że sprawa traktowana jest priorytetowo, natomiast z uwagi na fakt, że kwestia jest obecnie weryfikowana nie mam możliwości podania przybliżonej daty przywrócenia poprawnego działania usługi." ;)
 

grzesiekwrc

New member
No to szybko poznali sprawę, gdyż wczoraj o tej porze, konsultant z uporem próbował przekonać mnie, że jednak coś jest nie tak z moją siecią.
 

chronos69

New member
Tajemnicza sprawa z tą awarią SmartHuba... Wiadomo, że swoim smartem miały problemy telewizory Sony (nie wiem czy wszystkie) i Samsung serie D i ES (2011, 2012). Jednoznacznie dowodzi to tylko, że jesteśmy szpiegowani na potęgę, cały ruch sieciowy w swoich telewizorach jest monitorowany przez producenta... i oby to było wykorzystywane tylko do profilowania reklam.
No i było to pełne 48h postoju... jak w areszcie ;-)
Nie znalazłem za wiele konkretów w sieci mimo, że problem był globalny:
Smart TV mayhem for Sony and Samsung users after central servers go down - Myce.com
 
Do góry