Samsung UE32EH5450 błąd internetu

AstraDriver

New member
Witam! Jestem od kilku dni posiadaczem Samsunga UE32EH5450 i mam problem z podłączeniem internetu. Wygląda to tak: Podłączam kablem LAN internet z routera do TV, TV skanuje połaczenie i wyświetla komunikat że: "połączono się z siecią ale nie z internetem". Co mam zrobić żeby się połączyć z internetem? Gdzie wpisać hasło do swojej sieci? Z góry dzięki za odp!
 

AstraDriver

New member
jak mam to zrobić? jestem zielony w tych sprawach :/ dodam że komputer z którego teraz korzystam jest tak samo pogłaczony do routera co TV
 

MarcinL

New member
Widzę, że raczej sam nie ustawiałeś routera ...

Sprawdź w ustawieniach sieci na PC jaki jest adres bramy, przez którą łączysz się z internetem.

Najprawdopodobniej będzie to adres 192.168.x.x, lub 10.0.x.x, gdzie x to dowolne liczby

Jak znajdziesz ten adres wpisz go w przeglądarce tam, gdzie wpisujesz adres stron internetowych i pojawi się monit o użytkownika i hasło dostępu do routera i jego ustawień
 

MarcinL

New member
Nie znam tego routera i proponuję zajrzeć do jego instrukcji

Jeżeli jest zakładka Traffic control to warto sprawdzić ją na początek
 

MarcinL

New member
Wyłącz komputer i spróbuj wpisać ręcznie IP komputera w TV - jeżeli zaskoczy internet, to wina zabezpieczeń routera, a jeżeli nie pójdzie to wina po stronie TV

Co do ustawień routera to mozesz poszukać w zakładce Bandwidht Control, albo poszukaj kogoś kto ma podobny router do pomocy :)
 

Zbylq

Member
Jak masz TV podłączony kabelkiem (lan) to nie trzeba wpisywać hasła. Mam trochę inny TP-Link i też byłem zielony ale z konfiguracją pomógł mi filmik na YouTube.
Do Twojego też się coś znajdzie, wpisz tylko nazwę i szukaj. Wieczorem sprawdze jak to jest u mnie, czy połączono z siecią czy internetem.
 

AstraDriver

New member
Dzisiaj włączyłem aktualizacje oprogramowania i do wyboru miałem: przez USB albo online. wybrałem online i tv sie zaktualizował więc internet w tv jest ale nadal nie mogę się z nim połączyć w ipla, przeglądarce itp. Błąd ewidentnie tkwi w TV. Jakieś rady??
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
Czy telewizor wyświetla ci jakieś informacje o parametrach połączenia? W szczególności adres IP jaki został mu przydzielony przez router?
 

adammada

New member
Ja mam 46eh5450 i było tak - po podłączeniu internetu też mi nie działały te ipla itd.

Ale zaaktualizowałem firmware - później się jeszcze coś aktualizowały te aplikacje przy pierwszym włączeniu i na koniec po wyłączeniu-włączeniu wszystko ruszyło.
 

adammada

New member
Ja tam w ogóle miałem trochę trudniej, bo nie mogłem podpiąc kabla do routera (jest w innym pokoju), więc zakombinowałem tak. Laptop ma wifi, postawiłem laptopa obok telewizora i podpiąłem go lanem z telewizorem, po czym udostępniłem internet z wifi po lanie.

Słowem, było trochę kombinacji i z początku też miałem tylko to, że jest sieć a internetu nie ma (bo nie potrafiłem skonfigurować laptopa, aby udostępniał internet). Dopiero po jakimś czasie udało się uzyskać dostęp do internetu.

Ale jak w "Sieć" było, że jest dostęp do internetu to już był. A jak było, że nie ma, to nie było.

Mam prośbę do mojego tematu: http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/86770-problem-z-eph-w-eh5450-po-poukladaniu-kanalow.html

Jak masz jakieś źródło sygnału cyfrowego z EPG (typu kablówka, albo naziemna cyfrówka),
to wejdż w "SmartHub" -> Kanały i zamień miejscami jakieś dwa kanały. Np. Wstaw kanał nr 10 na miejsce kanału nr 1. Następnie wejdź na kanał 1, wyłącz telewizor, włącz i zobacz czy załadowało się EPG wszystkich kanałów, czy tylko tego 1.
 
Ostatnia edycja:

Zbylq

Member
U mnie w menu--> sieć--> ustwienia sieci--> uruchom pokazał się napis "Połączenia sieci przewodowej i internetowej zostały nawiązane." w pozycji Stan sieci jest to samo + adresy MAC, IP itd.
Do adammada. Co prawda ciut inny TV ale może coś da. Odbieram sygnał DVB-T. Kanały poukładałem sobie jak chciałem. Po włączeniu TV w EPG pokazuje mi tylko z MUX na którym jest dany kanał, reszta brak informacji. Dopiero jak włączę kanał z innego MUX to zaczytuje dane dla tych kanałów. Jeśli nie o to chodzi to może o listę kanałów, tzn Wszystkie, TV, Ulubione itd. może Twój problem jest gdzieś tu.
 

AstraDriver

New member
Kontaktowałem się z ekspertem Samsunga i on powiedział mi że jeżeli aktualizacja się powiodła a ipla itp nie działaja to router blokuje mi dostęp. Ekspert wspomniał coś o firewall i Adresie MAC. Wie ktoś jak wyłączyć te zabezpieczenia w tp link tl-wr740n???
 
Do góry