Samsung UE32D5500

machlak

New member
Witam

Może tutaj mi pomożecie. Szukam najnowszego softu do tej wersji TV Samsunga, ponieważ nie mogę na nim znaleźć aplikacji Netflixa a gdzieś indziej się dowiedziałem że mam stare oprogramowanie ale nie dowiedziałem się nic poza tym.

Proszę o pomoc mam zakupionego Netflixa a się okazuję że nie mogę go oglądać na TV tylko na komputerze.
 

chronos69

New member
1. Seria D to 2011 rok
2. Seria D nigdy nie miała aplikacji Netflix
3. Od pół roku nie wspiera YouTube
4. Większość aplikacji albo została usunięta, albo nie działa

Jedyna szansa w reanimacji części funkcji SmartTV jest po zrootowaniu telewizora i ręcznej instalacji aplikacji z nowszych modeli, ale tu też szanse są nikłe bo wsparcie zakończyło się (lub nigdy nie istaniało) na serwerach dostawców (np. Google)
Poczytaj:
https://wiki.samygo.tv/index.php?title=The_D_Series_Wiki
https://forum.samygo.tv/viewforum.php?f=19
 
Do góry