Samsung UE32D5500 problem z internetem.

mh_misiek

New member
[FONT=&quot]Mój problem z TV Samsung UE32D5500 jest taki, że w ogóle nie uzyskuję połączenia z siecią. TV podłączony jest pod router TP-Link W8901G za pomocą kabla. Wyskakuje mi coś o braku IP i konfiguracji DHCP. Kolega próbował ręczną konfigurację ale też nie uzyskał połączenia. Dodam tylko, że na tym kablu internet bez problemu działa na laptopie, konsoli Playstaion3 i dekoderze nbox. Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu[/FONT]
 

tdx

New member
Bez reklam
Najprościej podłącz jeszcze raz kabel do laptopa,przepisz konfiguracje jeśli jest to dynamicznie przyznawane.
Wyłącz laptopa, przepisz dane do TV jeśli nie będzie działać,wymień kabel, jeśli dalej nic uszkodzona karta sieciowa w TV
 

messeriah

New member
Witam.

Mam ten sam problem z tym samym telewizorem co misiek.
Konfigurowałem też ręcznie, również bez powodzenia.

Nie znam się za bardzo jednak, gdy włączam ustawienia internetu pokazuje się adres MAC karty telewizora. Czy problem nie tkwi w tym, że internet jest przypisywany do konkretnego adresu MAC karty w komputerze, który różni się od adresu karty w telewizorze.

Mam podłączone dwa kompy przez router, gdzie w drugim komputerze nadałem ręcznie adres MAC taki sam jak w pierwszym i internet działa w oby dwóch PC. Robiłem też tak jak zmieniałem kompa i kartę sieciową, nie leciałem do kablówki z nowym numerem MAC tylko nadawałem nowej karcie MAC z umowy.

Rzecz w tym, że nie bardzo jest chyba możliwość zmiany adresu MAC w telewizorze.

Oczywiście jak pisałem wcześniej bardzo średnio się na tym wszystkim znam i mam nadzieje, że jednak da się problem nie jest związany z adresami MAC bo wtedy trzeba by u dostawcy internetu zmienić MAC na ten z telewizora potem nadać go ręcznie w kompie.

Pozdrawiam.
 

MajsterQ

New member