Samsung UE22ES5400 nie działa smart TV

Playfair

New member
Witam,

Właśnie kupiłem w/w model wszystko sobie ustawiam i mam mały problem z połączeniem internetu.

Tzn. w menu biorę ustawienia sieci tam wyszukuje się sieć bezprzewodową routera potem TV sprawdza połączenie z routerem i internet wskazuje, że jest połączenie z netem, następnie biorę smart Hub wybieram powiedzmy Samsung Apps pokazuje się łączenie a następnie wyskakuje komunikat brak połączenia z siecią. Aby skorzystać z usługi internetowej, sprawdź ustawienia sieci. (ERROR_MODEL_BIND). Klikam ok i tak w/w opisana sytuacja powtarza się bez końca.

Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc. :)
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Po połączeniu w 'stan sieci' jest poprawnie przydzielony adres IP, brama, DNS'y? Przywróć ustawienia fabryczne, sprawdź czy jest uaktualnienie oprogramowania i wgraj przez USB.
 

kendo74

New member
Jak daleko masz router bezprzewodowy od telewizora bo według producenta nie może być większa niż 25 cm . Czy użyłeś także takiej funkcji w tym telewizorze co się nazywa " One Foot Connection" po polsku " Jeden krok do połączenia " ? .
 

sake

New member
Samsung serwisuje swoje serwery i stąd problem z połączeniem. Trzeba poczekać, nawet kilka dni i wszystko będzie działało cacy, już to przerabiałem.

Oczywiście piszę to dla osób, które teraz borykają się z tym problemem, bo mam nadzieję, że u "Playfair" już śmiga Internet.

pozdrawiam !
 
Do góry