Witam,
Właśnie kupiłem w/w model wszystko sobie ustawiam i mam mały problem z połączeniem internetu.
Tzn. w menu biorę ustawienia sieci tam wyszukuje się sieć bezprzewodową routera potem TV sprawdza połączenie z routerem i internet wskazuje, że jest połączenie z netem, następnie biorę smart Hub wybieram powiedzmy Samsung Apps pokazuje się łączenie a następnie wyskakuje komunikat brak połączenia z siecią. Aby skorzystać z usługi internetowej, sprawdź ustawienia sieci. (ERROR_MODEL_BIND). Klikam ok i tak w/w opisana sytuacja powtarza się bez końca.
Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.
Właśnie kupiłem w/w model wszystko sobie ustawiam i mam mały problem z połączeniem internetu.
Tzn. w menu biorę ustawienia sieci tam wyszukuje się sieć bezprzewodową routera potem TV sprawdza połączenie z routerem i internet wskazuje, że jest połączenie z netem, następnie biorę smart Hub wybieram powiedzmy Samsung Apps pokazuje się łączenie a następnie wyskakuje komunikat brak połączenia z siecią. Aby skorzystać z usługi internetowej, sprawdź ustawienia sieci. (ERROR_MODEL_BIND). Klikam ok i tak w/w opisana sytuacja powtarza się bez końca.
Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.