Co myślicie o tym piśmie które chcę napisać do Samsunga:
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
Witam,
Jako Wasz wieloletni klient ( kilka telewizorów, telefon Omnia II, zestaw kina domowego, odtwarzacz MP3) chciałbym podzielić się opinią na temat kupna najnowszego produktu Państwa firmy, który znalazł się w moim domu, a mianowicie chodzi o telewizor: Samsung UE46D6500. Telewizor został zakupiony 12.12.2011r. w sklepie sieci Media Expert w Nowej Soli (adres sklepu: Nowa Sól ul. Wojska Polskiego 55).
Data zakupu nowego telewizora wyposażonego w 3d nie była przypadkowa, gdyż zbliżały się święta Bożego Narodzenia, do rodzinnego domu zjechać miały dzieci. Niewątpliwie TV miał być jednym z prezentów na Święta i każdy z członków rodziny podniecony był myślą o spędzeniu wspólnie czasu z rodziną przy nowym, pięknym telewizorze z funkcją 3d.
Niestety czar prysł 2 dni przed Wigilią. Na telewizorze zaczęły pojawiać się pasy w górnej części matrycy, a po paru godzinach zaczął mrugać jak choinka-na ten czas można byłoby powiedzieć, że były ich w domu dwie sztuki…Następnego dnia problem został poruszony na czacie z Państwa konsultantem na stronie Samsung polska. Niestety rady udzielone przez konsultanta(reset ustawień, sprawdzenie oprogramowania )nic nie dały i usterka została zgłoszona przez infolinie do Państwa firmy. Serwis z Zielonej Góry zabrał telewizor 29.12.2011r. Całe Święta oraz dni poprzedzające Nowy Rok nasza rodzina spędziła przy 20-letnim telewizorze marki Curtis, gdyż poprzedni model też samsung (37b650) został przekazany synowi w dniu zakupu nowego.
Telewizor wrócił z naprawy z serwisu z Zielonej Góry 12.01.2012r.-na karcie gwarancyjnej napisane było: wymiana matrycy. Byłem przekonany, że to już koniec problemów z TV. Niestety nic bardziej mylnego…Chcąc oglądnąć materiał w 3d niestety na ekranie wyświetlał się obraz powiększony. Korzystając z tego iż syn miał przyjechać na weekend postanowiłem poczekać, gdyż byłem przekonany , iż może mieć to coś wspólnego z nie najnowszą wersją oprogramowania. Niestety Syn korzystając z instrukcji aktualizacji oprogramowania za nic nie mógł wgrać najnowszego oprogramowania za równo przy pomocy pamięci usb jak i online. Do tego wszystkiego doszły problemy z instalacją usługi smart TV-aplikacje instalowały się w kółko za każdym razem po włączeniu aplikacji SMART HUB.
Zniesmaczony i rozgoryczony postanowiłem tym razem oddać TV do sklepu, gdyż nie chciałem już mieć do czynienia zarówno z tym modelem jak i z kiepskim serwisem z Zielonej Góry( według mojej opinii wymienili tylko matrycę nie sprawdzając kompleksowo TV).
Dziś będąc w sklepie Media Expert dowiedziałem się, że mój „wspaniały, nowy” telewizor zawędrował do serwisu, aż do Jeleniej Góry, gdzie czeka go wymiana płyty głównej i może będzie do obioru w okolicach 03.02.2012. Tylko, czy wróci w pełni naprawiony?! W to za bardzo nie mam sił już wierzyć…
Niestety bardzo rozczarowałem się tym modelem jak i serwisem Państwa firmy. Najchętniej chciałbym dostać zwrot pieniążków i w tej chwili kupić każdy inny model telewizora oprócz Samsung, ale zapewne będzie to nie możliwe, gdyż TV będzie naprawiany w kółko…
Jeżeli tak traktuje się wiernego, wieloletniego klienta to przesyłam najszczersze gratulacje.
Chciałbym, aby Firma Samsung ustosunkowała się do tego pisma i zaproponowała jakieś sensowne rozwiązanie.
Podaję specyfikację TV, żeby nie było że opowieść to bajka wyssana z palca:
Telewizor SAMSUNG UE46D6500 FULL HD 400Hz LED 3D
MODEL CODE: UE46D6500VSXXH
SERIAL NUMBER: Z8HV3SQBB00840V