Witam wszystkich,
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
Posiadam soundbar hw-h450 firmy Samsung, podłączyłem go bezprzewodowo (funkcja TV) do telewizora smartTV UE40F6650SS również Samsung'a. Niepokoi mnie jeden z objawów.
Podczas słuchania, oglądania czegokolwiek poprzez aplikacje (np youtube oraz inne) znajdujące się w telewizorze w głośnikach słychać krótkotrwałe przerwania dźwięku. Ma się wrażenie słuchowe cyknięcia.
Telewizor był połączony do Internetu po przez WIFI oraz kabel. W obu przypadkach występuje ten sam objaw. Więc raczej wykluczam łącze Internetowe (prędkość: d: 50MB/s, u: 5MB/s - kabel).
Podczas oglądania telewizji, oglądania filmów przez USB wszystko jest ok.
Po podłączeniu głośników przez kabel optyczny, hdmi lub aux wszystko jest w porządku.
Po podłączeniu telefonu, laptopa oraz innych urządzenie po BT, również wszystko jest w porządku.
Czy spotkał się może już ktoś z takim problemem?
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
Posiadam soundbar hw-h450 firmy Samsung, podłączyłem go bezprzewodowo (funkcja TV) do telewizora smartTV UE40F6650SS również Samsung'a. Niepokoi mnie jeden z objawów.
Podczas słuchania, oglądania czegokolwiek poprzez aplikacje (np youtube oraz inne) znajdujące się w telewizorze w głośnikach słychać krótkotrwałe przerwania dźwięku. Ma się wrażenie słuchowe cyknięcia.
Telewizor był połączony do Internetu po przez WIFI oraz kabel. W obu przypadkach występuje ten sam objaw. Więc raczej wykluczam łącze Internetowe (prędkość: d: 50MB/s, u: 5MB/s - kabel).
Podczas oglądania telewizji, oglądania filmów przez USB wszystko jest ok.
Po podłączeniu głośników przez kabel optyczny, hdmi lub aux wszystko jest w porządku.
Po podłączeniu telefonu, laptopa oraz innych urządzenie po BT, również wszystko jest w porządku.
Czy spotkał się może już ktoś z takim problemem?