Samsung Smart TV - Błąd połączenia z siecią

Inarii

New member
Witam. Zakupiłem wczoraj telewizor smart tv es6800 i mam pewien problem.
Mianowicie gdy łączę się z routerem, to wszystko pięknie działa, wyskakuje, że mam połączenie z internetem. Ale gdy próbuję włączyć aplikację np. IPLA to od razu wyskakuje: Błąd połączenia z siecią. Aby korzystać z usługi sprawdź ustawienia sieci. Error update 001. Wczoraj jeszcze oglądałem seriale w IPLI, a dzisiaj już nie mogę
O co chodzi ? Szukałem w necie i nic nie znalazłem oprócz tego, że parę osób też ma taki problem.
Telewizor mam połączony z routerem (TP-LINK TD-8901G) przez WIFI.
Bardzo proszę o pomoc
 

jorket

New member
mam podobny problem na samsungu eh5300 polaczony jestem kablem skretka rj45 i wyskakuje taki blad polaczenia w przypadku proby polaczenia sie np z web browser i ie wiem gdzie lezy przyczyna czy zakup adaptera wifi do telewizora zalatwi sprawe
 

zarluk

Member
Mam to samo, ale wcześniej pojawiała się informacją o konserwacji systemu (5.03.2013) więc wina po stronie SAMSUNGA i trzeba poczekać.
 

jorket

New member
moze to ktos potwierdzic ze dostep do smart tv po kablu (polaczenie poprawne i dziala) i blad error update 001 to wina konserwacyjnych spraw samsunga ?? czy dzwonil ktos na infolinie moze w tej sprawie ?
 
Ostatnia edycja:

rafel1809

Member
Proponuję czekać - już wspominałem o różnych problemach na moim tv przez ostatnie 2 dni w innych wątkach. Myślę że problem leży po stronie samsunga. Najlepiej nie wykonywać nerwowych ruchów i nie popadać w dodatkowe koszty :)
 

Seledynka

New member
No i chyba z mojej strony wypada przeprosić UPC :twisted:bo wychodzi na to że nie ich wina ale od dwóch dni szarpania z samsungiem nerwy puściły i nie sądziłam że to ich wina dopóki nie znalazłam tego forum
 

Dakon

New member
Chyba faktycznie Samsung coś kombinuje, bo jeszcze rano mi działał np. youtube, a wieczorem wyczyściło mi wszystkie aplikacje, które miałem zainstalowane, oraz wyskakuje błąd przy połączeniu z samsung apps (test sieci wypada poprawnie)
 

rafal-r

New member
Jeszzcze wczoraj mialem wszystkie aplikacje ale jak chcialem w którąś wejśc to cały czas było "Ładowanie". Dzisiaj wyczyscilo wszystkie aplikacje i wyskakuje blad "error model bind". Mam nadzieje ze to wina Samsunga.
 

Bulaklak

New member
Witam.
Dzwoniłem dziś do serwisu samsunga w sprawie błędu połączenia z siecią. Konsultant potwierdził, że mają problemy z serwerem i powinni się z tym uporać do środy (2013.03.06). Więc z naszymi telewizorami wsio ok.
Pozdrawiam.
 

RaaDeeK

New member
Witam kupiłem samsunga 46ES7000 w sobotę i od tego czasu ten cały smart HUB ledwo działa. Przeglądarka raz mi odpaliła i to tak topornie, że aż strach. Wszystkie te aplikacje ledwo chodzą... aż strach odpalać tego smart huba ;/ Mam nadzieje ze to wina samsunga i ze nie wyrzucilem w bloto 4,8 koła ;/ Swoją drogą szybkie pytanko... jak ktoś zna odp. to proszę o PW. Jakość filmow mam lepszą przez allshare niż przez hdmi... czemu? Czemu niektore filmy mkv odpalają się z napisami w formacie txt, a inne nie?
 

kinokino

New member
Witam kupiłem samsunga 46ES7000 w sobotę i od tego czasu ten cały smart HUB ledwo działa. Przeglądarka raz mi odpaliła i to tak topornie, że aż strach. Wszystkie te aplikacje ledwo chodzą... aż strach odpalać tego smart huba ;/ Mam nadzieje ze to wina samsunga i ze nie wyrzucilem w bloto 4,8 koła ;/ Swoją drogą szybkie pytanko... jak ktoś zna odp. to proszę o PW. Jakość filmow mam lepszą przez allshare niż przez hdmi... czemu? Czemu niektore filmy mkv odpalają się z napisami w formacie txt, a inne nie?

Co masz na myśli mówiąc jakość? Inne dpi czy kbps dźwięku?

Jakie się odpalają a jakie nie? Rozszerzenie, czy kontener mkv z napisami wewnątrz czy osobno? Jak nazywa się plik filmu i plik napisów.

Opisz wszystko to co ułatwi odpowiedź na twoje pytania.
 

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie też występuje problem z siecią, zwyczajnie TV gubi sieć, router stoi za telewizorem. Wydaje mi się, że to wina najnowszego softu 142.00. Mam Szajsunga ES 6570.
 
Do góry