Samsung - Skupimy się na zestawach klasy premium zamiast na modelach budżetowych

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
02-27-12-01.jpg

Modele 75-cali Samsung Electronics F8000 w firmie głównego biura w centrum Seulu.
Korea Times Skupimy się na zestawach klasy premium zamiast na modelach budżetowych

Samsung Electronics zamierza umocnić pozycję lidera na światowym rynku telewizorów.
Jest zdania, że gwałtowny wzrost popytu na telewizory z wykorzystaniem internetu
jest nieodwołalny. I że jest to dobrodziejstwem dla jego sukcesu na rynkach w USA, Europie i Azji ale również na rynkach wschodzących.

"Innowacje i odkrycia to dwie kluczowe zasady działalności TV firmy Samsung. Nasze strategie mają wprowadzić takie zasady w życiu każdego z nas, aby klienci mogli otrzymać to czego oczekują'' powiedział szef Yoon Boo-Keun .

"Telewizory stają się coraz bardziej intuicyjne i bardziej inteligentne spełniając pokładane nadzieje użytkowników. Nie ma wątpliwości, że telewizory są coraz lepsze i bardziej rozbudowane i spełniają właśnie oczekiwania nawet najbardziej wyrafinowane. Naszym priorytetem jest zarówno poszukiwanie zewnętrznego wyglądu jak i poszukiwanie nowych kreatywnych potrzeb'' powiedział Yoon.

Coraz więcej osób korzysta online z inteligentnych TV. Biznes kwitnie a łączność internetowa stała się kluczem dając telewizorom nowy powiew życia.

`` Najważniejsze jest to, a Samsung widzi, że ludzie faktycznie używają nowe funkcje w naszych telewizorach''. Telewizory Samsunga rozpoczęły mocny atak w zeszłym roku, obalając mury między korzystaniem z komputera stacjonarnego, urządzeń mobilnych i telewizorów. Nowe telewizory powodują, że obsługa staje się coraz bardziej płynna.

Nowa seria Samsunga F8000 jest dostosowana dla klientów, którzy są chętni aby cieszyć się najwyższą , bezkompromisową jakością w czasie rzeczywistym. Dostępne w rozmiarach do 75 cali. Samsung zaprezentował również swój pierwszy 85-calowy UHD telewizor z kodekiem kompresji wideo w HEVC. Kodek umożliwia wyższą jakość video streamingu, nadaje się do obszarów o ograniczonej przepustowości łączy szerokopasmowych.

Yoon powiedział, że firma stawia na wzmocnienie swojej obecności na rynku w telewizorach
ponad 60", z topowa serią F8000. W sumie Samsung wprowadzi 70 - różnej wielkości - telewizorów w tym 16 eleganckich zestawów od 46 do 75 cali.

"Będziemy wspierać kampanie strategicznie sześciu modeli Smart TV powyżej 60 cali, w tym również 85-calowy telewizor. Samsung UHD chce kreować topowe rozwiązania w telewizorach i chce pozostać na szczycie w segmencie premium'' powiedział Yoon.

Popyt na najlepsze telewizory ponad 60" rośnie o 30 procent rocznie.

"Wiem, że istnieje wielu producentów TV w Chinach i Japonii ale nie przejmujemy się tym zbytnio'' powiedział dodając że Samsung zaprezentuje długo oczekiwane modele OLED TV w połowie tego roku.

"Design to zawsze główny wyróżnik, ale oczywiście ważna jest również technologia i zdolność do tworzenia niezbędnej infrastruktury. Samsung był pierwszym, który wyprodukował takie telewizory''
KoreaTimes
 
Do góry