Samsung seria LE(xx) C650 - wszystkie wielkości (32C650 40C650...), wszystko o serii.

CEGLA74

New member
Po wgraniu nowego softu 3003 podczas oglądania filmów z dysku twardego przy odpaleniu pliku pokazuje się na ekranie (na sekundę) pozioma jaskrawozielona kreska w górnej części matrycy. A w trakcie filmu co kilka minut na dolnej części matrycy. Macie może taki problem?
TV 40c650
 

mensir67pl

Member
Bez reklam
Po wgraniu nowego softu 3003 podczas oglądania filmów z dysku twardego przy odpaleniu pliku pokazuje się na ekranie (na sekundę) pozioma jaskrawozielona kreska w górnej części matrycy. A w trakcie filmu co kilka minut na dolnej części matrycy. Macie może taki problem?
TV 40c650


nie nie ma

spróbuj reset TV [Exit przez około 20 sekund]
 

piteron

Active member
Bez reklam
instalował Ktoś oprogramowanie w wersji
003003,właśnie online mi zgłosił że jest możliwość aktualizacji
obecna wersja to 002002
bardzo proszę o sugestie,co odtwarza,co zepsuli,co naprawili
da sie ewentualnie wrócić do starszej wersji?
jakie widgety są dostępne ,może jakieś nowości np Google maps
 
Ostatnia edycja:

verzich

New member
Po wgraniu nowego softu 3003 podczas oglądania filmów z dysku twardego przy odpaleniu pliku pokazuje się na ekranie (na sekundę) pozioma jaskrawozielona kreska w górnej części matrycy. A w trakcie filmu co kilka minut na dolnej części matrycy. Macie może taki problem?
TV 40c650

Sporadycznie przy odpalaniu filmu też mam taki pasek u góry ekranu. Pojawia się tak na pół sekundy.
W trakcie oglądania filmu już nic się nie pojawia. Tak miałem od początku, czyli od FW 2002.
 
instalował Ktoś oprogramowanie w wersji
003003,właśnie online mi zgłosił że jest możliwość aktualizacji
obecna wersja to 002002
bardzo proszę o sugestie,co odtwarza,co zepsuli,co naprawili
da sie ewentualnie wrócić do starszej wersji?
jakie widgety są dostępne ,może jakieś nowości np Google maps


Jak dla mnie żadnych zauważalnych zmian (poza ustawianiem wszystkiego od początku :cool:)
 

grzewoj

New member
instalował Ktoś oprogramowanie w wersji
003003,właśnie online mi zgłosił że jest możliwość aktualizacji
obecna wersja to 002002
bardzo proszę o sugestie,co odtwarza,co zepsuli,co naprawili
da sie ewentualnie wrócić do starszej wersji?
jakie widgety są dostępne ,może jakieś nowości np Google maps

Google maps mam od początku, od oprogramowania 1004
 

CEGLA74

New member
nie nie ma

spróbuj reset TV [Exit przez około 20 sekund]


Co mi da reset?
Tylko przywróci do ustawień fabrycznych.
Tu chyba problem tkwi w nowym sofcie. Przed jego wgraniem wszystko chodziło OK.
To jest mój drugi taki TV. W poprzednim modelu miałem problem z USB. TV po wyłączeniu i ponownym włączeniu nie widział dysku i karty sieciowej, wgrałem wtedy nowy soft myśląc że to poprawi ale zamiast tego pojawiły się dodatkowo te paski. Wymieniłem TV na nowy. USB śmiga OK, paski się nie pojawiały aż wgrałem nowy soft.
Może jak wrócę do poprzedniego softu to coś to zmieni. Tylko poprzednie wersje nie chcą się wgrać.
Próbowałem różnych softów i lipa. Może macie na to jakiś sposób???
 

verzich

New member
Co mi da reset?
Tylko przywróci do ustawień fabrycznych.
Tu chyba problem tkwi w nowym sofcie. Przed jego wgraniem wszystko chodziło OK.
To jest mój drugi taki TV. W poprzednim modelu miałem problem z USB. TV po wyłączeniu i ponownym włączeniu nie widział dysku i karty sieciowej, wgrałem wtedy nowy soft myśląc że to poprawi ale zamiast tego pojawiły się dodatkowo te paski. Wymieniłem TV na nowy. USB śmiga OK, paski się nie pojawiały aż wgrałem nowy soft.
Może jak wrócę do poprzedniego softu to coś to zmieni. Tylko poprzednie wersje nie chcą się wgrać.
Próbowałem różnych softów i lipa. Może macie na to jakiś sposób???
Jedyny sposób to poczekać na kolejną wersje softu.
 

jankolu1

New member
witam to jest mój początek w pisaniu postu. tak sobie kombinowałem z dźwiękiem telewizora . znalazłem głośniki , znajdują się z dołu telewizora. przyłożyłem tam kawałek kartki i ukierunkowałem dźwięk stał się bardziej intensywny jak ktoś che to może pokombinować może coś się z tego wytworzy pozdrawiam i życzę miłej zabawy:)
 

Jericho24

Member
Bez reklam
witam to jest mój początek w pisaniu postu. tak sobie kombinowałem z dźwiękiem telewizora . znalazłem głośniki , znajdują się z dołu telewizora. przyłożyłem tam kawałek kartki i ukierunkowałem dźwięk stał się bardziej intensywny jak ktoś che to może pokombinować może coś się z tego wytworzy pozdrawiam i życzę miłej zabawy:)
Ten TV w porownaniu do kunkurencji z podobnego przedzialu ma jedne z lepszych glosnikow/dzwiek. Przynajmniej w moim odczuciu.
 

M89

New member
Jestem posiadaczem TV LCD SAMSUNG LE40C650 od 2 dni i mam problem z oglądaniem z oglądaniem tv cyfrowej szczególnie przy wartkiej akcji podczas relacji meczów piłkarskich obraz się zamywa czasami nawet zacina próbowałem różnych opcji Motion plus, redukcja zakłóceń cyfrowych. Operator cyfra + dekoder Strong SD w tym dekoderze też próbowałem zmian nic nie pomogło. Pytanie czy da się z tym coś zrobić czy jestem skazany na tv HD lub zmienić dekoder.
 
Ostatnia edycja:

Jericho24

Member
Bez reklam
Ale jaja :) :
"October 30, 2010
Samsung Electronics

Gentlemen:
Last August 2010 I called Anson to assist me regarding my concern about my LCD TV 32B550, apparently a malfunctioning HDMI port.

The unit was bought last December 2009.

A salesman named Marvin told me that he would relay my concern to the Samsung repair center, Chronicles which later said it is sending a technician.

The technician surnamed Munez, after an initial check, said there was a problem with the motherboard which he needed to be replaced, and the replacement process would take a week.

I asked him if the unit was properly calibrated because I can see some blurring, ghosting and limited viewing angle. It was apparent, during the course of our conversation, that he had no technical knowledge. The check-up session ended with the technician saying I should have bought a higher series model if I wanted to have a better picture. The tech also required a copy of my official receipt, and I furnished him one. He said he would return the following day. And that was it, the last I heard from customer support.

I finally decided to call Samsung customer support after two months of inaction Anson, Samsung’s authorized dealer.

A staff member named Iris said if parts are not available in a period of two months, the customer is entitled to a replacement of the unit bought. She then checked with Chronicles, and said she was told there were no available parts. Asked what the next course of action is, Iris said she would again check with Chronicles.

After a few minutes, Iris called to inform us there parts were AVAILABLE. I told her because of the long wait and the lousy customer after-sales support, I no longer want to deal with Chronicles.

It is the same Chronicles that “repaired” my Samsung refrigerator. First, it was the compressor, for which I paid some P5,000. After three months, there came a problem with the thermal sensor. It was then a one-year-old refrigerator. And I am not sure now if it was your product which was really defective, or the technicians from Chronicles.

Because of this, I told Iris I want the TV unit replaced, an option which she earlier said was available. Iris then said she would “file a report” with Anson, which would say my unit is for replacement. Iris promised to call again.

There was no call. When we contacted Samsung, an agent who identified himself as Alan said Iris was attending to other customers. He offered to entertain our concerns.

Like a broken record, I had to again tell Alan what transpired from the time we first called up Anson, that was before August. He promised to call on the same day. No call.

The following day, I called up your Customer Service again. I asked for Alan, and he was not available, like Iris. But unlike Iris, Alan was out attending a seminar.

The staff member who answered my call, Michelle, said a replacement was ready and I just have to pick it up from Anson’s. She also said the defective model would be picked up from my house by Samsung.

I called up Anson to confirm the availability of a replacement. This was October 23. Anson’s salesman Jorge said Anson’s has not received a notification from Samsung that the replacement has been approved.

I called up Samsung which said it has sent the notification to Anson’s. While on call wait, Samsung told Anson’s about having sent the notification. Samsung then placed me on direct line with Anson’s Jorge. Jorge said they just found the notification of approval for
replacement. Jorge also commented that it was Chronicles that should have followed up on the replacement approval, not Samsung.

After all the fuss, Jorge told me no same model was available as my replacement. He then said I can have as replacement a higher series, but I have to pay the price difference. I said I was not amenable to the proposition, what with the months of waiting, the runaround BOTH Chronicles and Samsung gave me, and all the time wasted dealing with incompetent personnel.

Jorge said he would ask his manager if I can get a replacement without the additional cash out. He called me up after about half an hour, saying his manager would not allow it.

I then asked for a refund. He then said he was just joking, and that the request was actually approved by his manager. (A very professional way, I must say, of dealing with a very disgusted customer.)

Jorge then went into the packaging issue. He asked if I still had the box of my unit. The deal is, if I could not bring the box to the shop, I would have to bring my new unit home without a box. I complained about all the fuss, and Jorge said it was Anson’s policy.

Again invoking Anson’s POLICY, he said I would have to bring my unit to Anson’s (Samsung Customer Service earlier said it would pick up/pull out the unit).

Just wanting to get it over and done with, I brought my unit and the box to Anson’s that same night, only to see the DISPLAY UNIT tagged “sold to Paulo Molina, for pickup.”

DOES SAMSUNG know what a BRAND NEW unit mean? Anson’s obviously doesn’t. A display unit is a USED unit.

Again, I complained. Jorge insisted it is a brand new unit. He could not explain how a unit could be called BRAND NEW if it is already being used. He then asked his manager to speak with me. He again was not able to answer when his manager asked if he told me he was giving me a display unit, not a BRAND NEW unit.

The manager then said he would just order a unit, which will be my replacement, because there was no other available unit except that one on display. He said it would be delivered Tuesday yet, because of the holidays.

That following day, I called up Anson’s to ask what the replacement’s panel version /model is. Salesman Marvin told me to call up Samsung tech support because he would not know anything about that.

And I did. Cris, who answered Samsung’s customer support, said no one from the technical support was available as it was already around 8 p.m. Cris promised I would receive a call from tech support the following morning.

No call from Samsung until almost noon, so I had to call Samsung customer support to follow up. The one who answered my call said she will consult with her co-workers. After around another half an hour of waiting and conversing with her without me getting any clear answers about what I want to know, she transferred my call, supposedly, to tech support.

When my call was answered, the one who answered said it was the marketing department and had wanted me again to go through all the time-wasting process of calling customer support, being asked to wait while being transferred to another unit, and being entertained by ignorant people who will have no other “helpful” idea but ask you to call again.

Finally, I got through tech support. Ariel said he would give me a call. This after I had to again go through the irritating process of telling my story from the top.

After about half an hour, the delivery came. I had wanted my questions about the panel version to be answered before they deliver the replacement unit, because there are a lot of issues about “panel lottery” involving Samsung’s TV units.

To make this really dragging complaint short, the replacement unit has a defect. And I am now being made again to go all through this process of reporting a complaint. This time, thankfully, Samsung sent a competent technician, Daryll.

As per last conversation Thursday, October 28, he said he would submit his report that night. The report, he said, would be processed next day, and sent to head office on the same day.

I made a follow-up call today, October 30, and was told, in so many words, that no work is being done because of the holidays.

I expect SAMSUNG to deliver on its promises. I don't think it would still have to imagine how to satisfy its customers.

Thank You!


Paulo Martin A. Molina

Manila, Philippines"
"
 

darken

New member
Jestem posiadaczem TV LCD SAMSUNG LE40C650 od 2 dni i mam problem z oglądaniem z oglądaniem tv cyfrowej szczególnie przy wartkiej akcji podczas relacji meczów piłkarskich obraz się zamywa czasami nawet zacina próbowałem różnych opcji Motion plus, redukcja zakłóceń cyfrowych. Operator cyfra + dekoder Strong SD w tym dekoderze też próbowałem zmian nic nie pomogło. Pytanie czy da się z tym coś zrobić czy jestem skazany na tv HD lub zmienić dekoder.

witam
niestety nie posiadam cyfry + ale czy ten dekoder nie jest przypadkiem starszego typu z wyjsciem euro?? Jezeli tak to to moze byc przyczyna slabego obrazu i braku płynności podczas ogladania meczu. Moze czas na wymiane na nowszy model z wyjsciem hdmi.
Dodam jeszcze ze osobiscie mam upc cyfrowe i tam tego problemu nie ma. ostatnio byly 4 dni odkodowanego canal + i mecze pilkarskie na +sport HD to poprostu bajka (widac nawet krople deszu na zawodnikach czy jak pilka toczy sie po murawie jak woda bryzga), zreszta na innych kanalach tez na polsacie fotball liga europejska to przyjemnosc z ogladania.
Testowalem tez bezposrednio z kabla bez dekodera upc i canal + sort HD czy ten standart wyglada tak samo dobrze.
Ja usiebie mam motion plus ustawiony na standart i wszystko gra i powiem szczeze ze jak leci mecz to zmiana tego ustawienia nie wiele wplywa na jakosc - dla mnie roznica nie zauwazalna ale powiem szczeze ze chyba duzo zalezy od samego kanalu i jego jakosci - np mecze ligi europejskiej na tv4 to porazka jakosci(obraz nie ostry lekko rozmazany nie wyrazny) a ten sam mecz na polsat fotbool to bajka - wiec jakosc sygnalu tez ma znaczenie.
Wydaje mi sie ze to niestety u ciebie wina dekodera i sygnalu podanego przez euro(scart-jednak to nie najlepsza jakosc) mozeliwe ze na starym TV (pewnie jeszcze crt) tego nie bylo tak widac jednak to inna jakosc odbiornika i przedewszystkim rozdzielczosci ekranu. Nawet jak masz sygnal cyfrowy to jest on konwertowany na analogowy ze strata jakosci (dużą) zeby podac go przez euro
pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

w@riat

New member
Podłączyłem dekoder Aster po kablu component z TV i niestety , komunikat brak sygnału , sprawdziłem kabelki kilka razy , zresetowałem dekoder, nic nie pomaga , po HDMI śmiga bez problemu po Euro tez (tylko gorsza jakość).
Component nie bangla , kable sa b.dobrej jakości.pracowały wcześniej na DVD +TV .
Ma ktos pomysł co robić??
 

darken

New member
Podłączyłem dekoder Aster po kablu component z TV i niestety , komunikat brak sygnału , sprawdziłem kabelki kilka razy , zresetowałem dekoder, nic nie pomaga , po HDMI śmiga bez problemu po Euro tez (tylko gorsza jakość).
Component nie bangla , kable sa b.dobrej jakości.pracowały wcześniej na DVD +TV .
Ma ktos pomysł co robić??

Po 1 zostaw na hdmi lepsza jakosc bedzie i dzwiek masz odrazu:) - a tak na powaznie z tego co napisales to kabel i wejscie w tv jest sprawne (POdlanczales dvd tym kablem i dzialalo) - wiec zostaje wina po stronie dekodera - moze trzea przestawic na wyjscie component w menu dekodera.
 

piteron

Active member
Bez reklam
Po 1 zostaw na hdmi lepsza jakosc bedzie i dzwiek masz odrazu:) - a tak na powaznie z tego co napisales to kabel i wejscie w tv jest sprawne (POdlanczales dvd tym kablem i dzialalo) - wiec zostaje wina po stronie dekodera - moze trzea przestawic na wyjscie component w menu dekodera.
dokładnie jak Kolega napisał,żaden dekoder nie podeśle sygnały przez hdmi i component równocześnie,
z jednym nie mogę się zgodzić,ze sygnał po komponencie będzie gorszy od HDMI
 

w@riat

New member
Po 1 zostaw na hdmi lepsza jakosc bedzie i dzwiek masz odrazu:) - a tak na powaznie z tego co napisales to kabel i wejscie w tv jest sprawne (POdlanczales dvd tym kablem i dzialalo) - wiec zostaje wina po stronie dekodera - moze trzea przestawic na wyjscie component w menu dekodera.


Kabel był w uzytku wcześniej na innym TV , a że jest z tych droższych więc postanowiłem wypróbować na LCD , dekoder wspólpracował z LCD TV na wyjsciach EURO i HDMI bez żadnego przestawiania w menu. Załozyłem że component po resecie tez sam "zobaczy" , może to bład , zobacze w domu czy dekoder ma w ogóle taka funkcje w menu.

w momencie jak był podłączony component , połaczenia HDMI nie było , było tylko połączenie euro .
wcześniej połaczenie HDMI i EURO były podłączone równolegle i oba przekazywały sygnał(euro dawał sporo gorszy)
 
Do góry