Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pablov7

Member
Mógłbyś się dopytać kolegi gdzie mam się w środę zgłosić i co dalej czynić?
Jutro będzie 14 dzień od wysłania pisma i cisza

Zadzwoń na infolinię i podaj numer zgłoszenia reklamacji jeśli nie chcesz jeździć do sklepu.
To nie jest takie jasne, że jeden dzień minie więcej i już sklep musi Ci oddawać kasę.
Są sytuacje, że reklamacja trwa 30 dni gdy dostawca nie ma danej części.

FoX88 no i co z tego, że sony jest na androidzie?
Naczytałeś się głupich postów ludzi którzy szerzą opinie sprzed 2-3 lat bo wtedy android się zacinał, lagował i był o dupę rozbić. Od andka 7.0 wzięli się za stabilność i bardzo dobrze śmiga i śmigać będzie jeśli umiejętnie go użytkujemy i nie aktualizujemy wszystkiego co popadnie.
Obecnie seria XF85-90-93 naprawdę robi robotę.
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Mnie to nie interesuje ze nie maja cześć.
Ja zgłaszam z tytułu rękojmi, w ustawie jest 14 dni i koniec kropka. Po 14 dniach mają się dostosować do moich oczekiwań.

Przy zgłoszeniu gwarancyjnym, może to trwać nawet 30 dni.
 
Mnie to nie interesuje ze nie maja cześć.
Ja zgłaszam z tytułu rękojmi, w ustawie jest 14 dni i koniec kropka. Po 14 dniach mają się dostosować do moich oczekiwań.

Przy zgłoszeniu gwarancyjnym, może to trwać nawet 30 dni.
To jutro rozumiem że jedziesz po kasę? Czekam z niecierpliwością na rozwój sytuacji :) Mam nadzieję że dostaniesz kasę.
 

Intenso

Banned
Nie wiem czy jutro dam rade.
Po dwóch dniach od wysłania pisma dostałem maila ze zgłoszenie zostało przesłane do odpowiedniego marketu, od tamtej pory cisza.

Przy pierwszej reklamacji miałem telefon z marketu na drugi dzień, ustalenia szczegółów gdzie się znajduje tv.
Po kolejnym dniu dzwonił juz serwis.
Mieli matrycę to szybko temat ogarniali, nie ma matryc to odwlekają temat.
Mnie to zupełnie nie obchodzi czy maja czy nie mają części.
Moje pieniądze nie były wybrakowane. Wzięli je z przyjemnością, to niech teraz z większą ją oddadzą.
 

Intenso

Banned
To jest tak ze rękojmie zgłaszasz do sprzedawcy nie do serwisu, wtedy sklep wysyła do Ciebie serwis.
Przy pierwszej rękojmi i zwrotu kasy to ja oddadzą gdy nie ma części
Przy pierwszej rękojmi to raczej musimy się zgodzić na naprawę, chociaż jak pierwszą razą serwis do mnie dzwonił i powiedział ze matryca do wymiany i się pytał serwisant czy się zgadzam na naprawę bo chce zamówić matryce.
Także do końca nie wiem co by było gdyby się nie zgodził.
 
To jest tak ze rękojmie zgłaszasz do sprzedawcy nie do serwisu, wtedy sklep wysyła do Ciebie serwis.
Przy pierwszej rękojmi i zwrotu kasy to ja oddadzą gdy nie ma części
Przy pierwszej rękojmi to raczej musimy się zgodzić na naprawę, chociaż jak pierwszą razą serwis do mnie dzwonił i powiedział ze matryca do wymiany i się pytał serwisant czy się zgadzam na naprawę bo chce zamówić matryce.
Także do końca nie wiem co by było gdyby się nie zgodził.
A co w takim przypadku jak masz Ty teraz czyli jak bym zgłosił rękojmie i po 14 dniach nadal bym czekał na odpowiedź to mogę się kłócić o zwrot kasy?
 

Intenso

Banned
Tak, jak mija 14 dni to przyznają Ci rację.
Prawdę mówiąc to nie chciało mi się juz dyskutować z tego względu ze na 99% jestem pewien że nie ma matryc.
To moja druga rękojmia także nie zgodzę się na naprawę i tyle.
Także jak by nie kombinowali to i tak kasa wróci.

Jak pierwsza razą zgłaszałem to najpierw dzwoniłem na infolinię ponieważ nie wiedziałem na jakiego maila to wszystko wysłać, kazali na ten co jest na stronie, a jest tylko jeden.
Co mnie obchodzą jakieś ich wewnętrzne procedury.
Ustawa to Ustawa i jest po mojej stronie.
Ja tv kupowałem w Płocku a mieszam w Warszawie.
Powinni przepisać do każdego Media oddzielny adres email i tyle.
Ale tak jak pisałem wyżej, nie chce mi się z nimi walczyć o te trzy dni bo kasa i tak wróci do mnie czy tak czy tak.
Cały dzień pracuje a jeszcze jechać do media Markt z tv mi się nie chce w tygodniu, załatwię sobie to w weekend.
Zobaczymy jak jutro będę dzwonił to ile na zwrot kasy będę musiał czekać.
 
Tak, jak mija 14 dni to przyznają Ci rację.
Prawdę mówiąc to nie chciało mi się juz dyskutować z tego względu ze na 99% jestem pewien że nie ma matryc.
To moja druga rękojmia także nie zgodzę się na naprawę i tyle.
Także jak by nie kombinowali to i tak kasa wróci.

Jak pierwsza razą zgłaszałem to najpierw dzwoniłem na infolinię ponieważ nie wiedziałem na jakiego maila to wszystko wysłać, kazali na ten co jest na stronie, a jest tylko jeden.
Co mnie obchodzą jakieś ich wewnętrzne procedury.
Ustawa to Ustawa i jest po mojej stronie.
Ja tv kupowałem w Płocku a mieszam w Warszawie.
Powinni przepisać do każdego Media oddzielny adres email i tyle.
Ale tak jak pisałem wyżej, nie chce mi się z nimi walczyć o te trzy dni bo kasa i tak wróci do mnie czy tak czy tak.
Cały dzień pracuje a jeszcze jechać do media Markt z tv mi się nie chce w tygodniu, załatwię sobie to w weekend.
Zobaczymy jak jutro będę dzwonił to ile na zwrot kasy będę musiał czekać.
Ja u siebie od kilku dni wpatrując się w TV zacząłem zauważać w prawym dolnym rogu małą jasną poświatę. Na ten moment jest chyba zbyt mała żeby mi to uznali na reklamacji ale zaczęło się już to co u wszystkich. Mam nadzieję że to się powiększy za niedługo i będę mógł oddać ten dziadowski TV
 

Intenso

Banned
Ja miałem jedna świecąca na jasno diodę, zrobiłem zdjęcia i reklamacja, nie czekałem na więcej.
Teraz mi się to powiększyło i ma ze 4 cm.
 

Intenso

Banned
20180718_185014.jpg
 

FoX88

New member
U mnie jak się uprzeć, to prawie na całej długości dołu lekko podświetlenie prześwituje, tylko to widoczne jedynie z góry jak się stoi, na wprost nie bardzo to widać.

Natomiast ja punktowo mam właśnie przebicie takie spore i o nim myślałem w kontekście gwarancji.

Gwarancję mam do grudnia, przez te kolejne miesiące jeszcze może się problem powiększyć.

Jak myślicie, łapie się to na wymianę?

https://i.mgur.com/a/EpUYasD

Należy usunąc kropkę w linku pomiędzy 'i' i 'm'.
 

dziadek266

New member
U mnie jak się uprzeć, to prawie na całej długości dołu lekko podświetlenie prześwituje, tylko to widoczne jedynie z góry jak się stoi, na wprost nie bardzo to widać.

Natomiast ja punktowo mam właśnie przebicie takie spore i o nim myślałem w kontekście gwarancji.

Gwarancję mam do grudnia, przez te kolejne miesiące jeszcze może się problem powiększyć.

Jak myślicie, łapie się to na wymianę?

https://i.mgur.com/a/EpUYasD

Należy usunąc kropkę w linku pomiędzy 'i' i 'm'.

Jak najbardziej, właśnie w taki sposób się to objawia.
Mniej nie będzie, może być tylko więcej.
W moim po wymianie matrycy, jak zgłaszałem na infolinię była jedna "plamka" a jak serwis przyjechał to już było 5.
 

Intenso

Banned
Oczywiście nikt się nie odezwał przez te trzy dni.
Wiec zadzwoniłem przed 21 na infolinię.
Pan powiedział ze termin 14 dni minął, i przysługuje mi to czego oczekiwałem na zgłoszeniu, czyli zwrot pieniędzy
Wysłał ponaglenia do sklepu, ponieważ sklep czy tak czy tak musi się ze mną skontaktować.
Kazał poczekać do poniedziałku, jeżeli w poniedziałek się nie odezwie sklep to mam dzwonić na infolinię i wtedy oni będa działać.
 
Ostatnia edycja:
Intenso daj znać czy przyznali Ci zwrot pieniędzy. Opowiedz jeszcze jak cała procedura wygląda zgłaszania reklamacji?
1. Czy Trzeba jechać do sklepu z TV i im go postawić na stole a oni mają go przyjąć?
2. Czy wystarczy zgłosić telefonicznie lub na email.
3. Co dokładnie trzeba im wysłać w reklamacji (jakie dokumenty)?

Mam nadzieję że już niema matryc do 55 cali.
 
Do góry