Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Tez jestem ciekaw.
Gdy składałem pierwsza reklamacje to na drugi dzień miałem telefon z MM. Teraz mija tydzień i cisza. Jeszcze tydzień i idę po pieniądze.
Daj nam na forum znać czy naprawili czy oddali pieniądze. Mam nadzieję że już niema matryc do tych okropnych KS'ów. Żeby coś u mnie się tylko przed upływem gwarancji zepsuło.



Powiedz mi jeszcze czy Twój TV stał na stoliku czy miałeś powieszony na ścianie? Coś mi się wydaje że w większości mają problemy z matrycami osoby które wieszają TV na ścianie. Ktoś pisał że to wada konstrukcji i od naprężeń rozchodzi się np obudowa. Ciemne plamy też myślę że to będzie wina naprężeń jak wisi na ścianie.



Nie wiem jak to się ma do tych jasnych wypaleń na dole ekranu i do wypalonych pikseli. od czego to się może brać to nie wiem.



W każdym razie u mnie TV stoi na stoliku i nic się jak na złość nie chce zepsuć :(
 

pablov7

Member
Co wcześniejszego posta to miałem na myśli 14 dni kalendarzowych nie roboczych czyli maksymalnie reklamacja może trwać ok 3 tygodni ale rzadko zdarzają się takie sytuacje, sorry za błąd.
Intenso możesz doprecyzować dlaczego omijasz zakupów w euro?? :)
Domyślam się, że chodzi o proces zwrotu produktu?
 

Intenso

Banned
Dokładnie chodzi mi o ewentualne problemy ze zwrotami.
Np kupując dany produkt w RTV, sprawdzeniu go w domu i zwrócenie w danym dniu lub na drugi dzień bo coś nam nie pasuje, nie powinno być z tym żadnego problemu.
Tym bardziej ze jak ktoś kupuje sprzęt za kilka tysięcy to nie nie jest małolatem który go katuje nie wiadomo jak.
Myślę że to powinno być standardem .

W media markt mamy zwrot na sprzet do 30 dni od daty zakupu, i tu nie chodzi o zakup przez internet, po prostu bierzesz z półki, płacisz i wychodzisz.
Myślę że 30 dni to za dużo, mogło by być pięć dni roboczych lub 7 dni wliczając w to weekend.

Oczywiście mam jeszcze na myśli rękojmie.
Głównie chodzi mi o to ze my pojedynczy konsumenci nie mamy szans np z takim Samsungiem który może się wykręcać od przyznania nam racji.
Takie duże sieciowki powinny zawsze pomagać klientom i być po ich stronie.
Taki Samsung weźmie sobie do Serca co ma do powiedzenia wielka siec niż ja.
 
Ostatnia edycja:

pablov7

Member
Tak myślałem.. Jeśli chodzi o zwroty to wszystko zależy na jakiego trafisz kierownika zmiany. Jeśli taki tv za 5-8k. np. ma ściągnięte folie z ramek, wszystkie akcesoria rozerwane folie (na to jeszcze oko przymykam) to niestety ale nie jest to produkt pełnowartościowy "Nowy" który mogę następnemu klientowi sprzedać. Wyobraź sobie, że przychodzisz do mnie i Ci Qleda 55" przynoszę i widzisz, że był "macany" i w tym momencie tracisz zaufanie do sprzedawcy czy aby na pewno sprzedaje Ci nowy produkt bo ktoś wcześniej zwrócił czy może był na ekspozycji kilka miesięcy?
Nie każda osoba wie, że może wejść w tryb serwisowy i sprawdzić czas wyświetlania.
Pracowałem 3 lata w media markt i tam praktycznie co któryś sprzęt jest otwarty a nie zapakowany fabrycznie bo ludzie co chwilę zwracają.
U nas w euro także można do 30 dni zwrócić mając konto moje euro, wystarczy paragon zarejestrować na stronie i nie ma z tym problemu tylko ludzie się nie znają i potem piszą tak a nie inaczej..
 
Ostatnia edycja:

FoX88

New member
Ja się właśnie zastanawiam czy zgłaszać swojego KSa na gwarancję. Na dole, przy dolnej ramce dioda zaczęła lekko prześwitywać w scenach z jasnym obrazem (w ciemnych oczywiście problemu brak). Myślę, że dałoby się to na gwarancję uznać, bo na drugim HDTV pisali o tym podświetleniu na dole, że gwarancja im to uznawała, ale wtedy o dziwo wymieniania jest cała matryca.

Ja mam wersję 49", teraz te nowe MU, NU itd. w 49" mają 50Hz matrycę także zdecydowanie nie chcę żadnej zamiany na gorszy telewizor (50vs100Hz). Dodatkowo 1.5 roku kalibrowałem profesjonalnie swoją sztukę w firmie Macieja i po kalibracji obraz mocno odżył, brakowałoby mi teraz tego.

Jak się okaże, że do 49" matryce jednak są, to znowóż mogę trafić na jakieś pofalowaną, felerną sztukę, albo z cloudingiem ogromnym i bandingiem (na mojej aktualnej sztuce jest z tym naprawdę OK, chociaż i tak listwę z białym światłem za TV stosuję).

Jakbym zgłosił swój TV na gwarancję, to przy uznaniu gwarancji będę wiedział przed faktem czy dostanę zwrot gotówki (jest to w ogóle możliwe przy 1 naprawie?) czy jednak będą wymieniać matrycę? Wymiana mojego KSa na jakiegoś NU czy MU7000 odpada, bo to 50Hz. W dodatku brak kropek kwantowych. Musieliby mi co najmniej Q7 zaproponować żebym się zgodził albo MU7000/NU7000 w wersji 55" (wtedy już 100Hz tak jak ja obecnie mam)

Jakby ta pierwsza opcja miała być to OK, zawsze to spoko nowy TV dostać, zwłaszcza, że gwarancję mam jeszcze tylko przez kilka miesięcy. Natomiast nie jestem przekonany co do wymiany samej matrycy. Nie dość, że kalibracja pójdzie w piach to jeszcze obawa, że dostanę coś dużo gorszego.

Z tym przebiciem na dole ramki o tyle jest to mało widoczne, że głównie patrzy się na całość ekranu i środek zwłaszcza, dół ramki mam i tak przysłonięty przez wysokiego Soundbara HW-K950.

Swoją drogą w Euro RTV AGD kupowałem.
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Ja mam dokładnie to samo co Ty, jakieś dwa dni temu ta jasna poświata się powiększyła.
Przy pierwszym zgłoszeniu tez oddają pieniądze, ale wtedy gdy nie ma zamiennych części.
Musi być wymieniona cała matryca, nikt nie wymienia podświetlenia.

Tak myślałem.. Jeśli chodzi o zwroty to wszystko zależy na jakiego trafisz kierownika zmiany. Jeśli taki tv za 5-8k. np. ma ściągnięte folie z ramek, wszystkie akcesoria rozerwane folie (na to jeszcze oko przymykam) to niestety ale nie jest to produkt pełnowartościowy "Nowy" który mogę następnemu klientowi sprzedać. Wyobraź sobie, że przychodzisz do mnie i Ci Qleda 55" przynoszę i widzisz, że był "macany" i w tym momencie tracisz zaufanie do sprzedawcy czy aby na pewno sprzedaje Ci nowy produkt bo ktoś wcześniej zwrócił czy może był na ekspozycji kilka miesięcy?
Nie każda osoba wie, że może wejść w tryb serwisowy i sprawdzić czas wyświetlania.
Pracowałem 3 lata w media markt i tam praktycznie co któryś sprzęt jest otwarty a nie zapakowany fabrycznie bo ludzie co chwilę zwracają.
U nas w euro także można do 30 dni zwrócić mając konto moje euro, wystarczy paragon zarejestrować na stronie i nie ma z tym problemu tylko ludzie się nie znają i potem piszą tak a nie inaczej..

Też masz rację.
 
Intenso kiedy mija u Ciebie 2 tygodnie? Kiedy po kasę się wybierasz? PS czy da się w jakiś sposób sprawdzić ile przepracował godzin nasz TV bez wchodzenia w menu serwisowe i tracenia gwarancji?
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Teraz w czwartek mijają dwa tygodnie od wysłania pisma.
W piątek będę dzwonił lub pójdę do media Markt.
Nie wiem tylko czy będę musiał jechać po pieniądze do tego samego marketu co kupowałem tv, czy w pierwszym lepszym MM mogę odebrać.
Niestety ale trzeba wejść w menu serwisowe aby to sprawdzić.
 

pablov7

Member
Jeśli zakup był w sklepie stacjonarnym to możesz w obojętnie którym sklepie dokonać zwrotu.
Teraz zadzwoniłem do kumpla z mediaka.
Nie był pewny jak z zakupem przez internet to już musisz zadzwonić na infolinię najlepiej.
 
Faktycznie Samsung tego pilnuje? Mogą odmówić wykonania świadczeń gwarancyjnych jeśli w historii jest jakieś jedno wejście w menu serwisowe?
Serwisant Samsunga którego kiedyś wezwałem w związku z problemami z AMP powiedział mi że wejście w menu serwisowe które nie zostało u nich w bazie danych odnotowane że to serwisant wchodził = utrata gwarancji. W menu serwisowym to gdzieś tam pisze kiedy ktoś wchodził w menu serwisowe.
 

Intenso

Banned
Jeśli zakup był w sklepie stacjonarnym to możesz w obojętnie którym sklepie dokonać zwrotu.
Teraz zadzwoniłem do kumpla z mediaka.
Nie był pewny jak z zakupem przez internet to już musisz zadzwonić na infolinię najlepiej.
Mógłbyś się dopytać kolegi gdzie mam się w środę zgłosić i co dalej czynić?
Jutro będzie 14 dzień od wysłania pisma i cisza
 
Życzę powodzenia :) Mam nadzieję że już niema matryc do tej beznadziejnej serii KS i zwrócą Ci Kasę. No i mam nadzieję że mi też matryca padnie przed końcem gwarancji.
 

Intenso

Banned
Przyznam szczerze ze wolałbym aby ten tv nie miał problemów.
Teraz go zastąpić tv w podobnych pieniądzach to problem.
 
Ja myślę o dołożeniu 1000zł i kupnie sony bravia kd-55xf9005. Ale najpierw niech padnie ten KS który mam. Będę chciał wziąć ze sobą do sklepu trochę nagrań z TV i sprawdzić jak działają upłynniacze w innych modelach TV bo Samsunga już nie wezmę za nic. Zgłosiłem problem z upłynniaczem i mnie olali ciepłym moczem i do tego jeszcze opowiadanie bzdur że nikt im nigdy problemu nie zgłaszał jak na oficjalnych forach samsunga aż huczy o tym. Ja im nie dam już ani złotówki zarobić za tak okropną obsługę i olewanie klienta.
 

FoX88

New member
Jednak poczekam do listopada (gwarancję mam do grudnia) z ewentualnym zgłoszeniem problemu (prześwitująca dioda na dole ekranu). Może przez te 3 miesiące jeszcze się coś zmieni i np. teraz są jeszcze matryce, a za kolejne 90 dni już brak.

Nie chcę innej matrycy - strata kalibracji, niepewność co mi wmontują (jakieś dziadostwo z okropnym cloudingiem i bandingiem widocznym). Jak już to zwrot kasy by mnie jedynie zadowalał i wtedy pewnie 55NU8002 bym brał albo w końcu OLEDa od LG.

Sony na Androidzie jest więc odpada całkowicie dla mnie.
 
Do góry