Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Intenso

Banned
Tez jestem ciekaw.
Gdy składałem pierwsza reklamacje to na drugi dzień miałem telefon z MM. Teraz mija tydzień i cisza. Jeszcze tydzień i idę po pieniądze.
 

dziadek266

New member
To ja też zapytam jak kolega wyżej. Czy ktoś się orientuje jak jest z dostępnością matryc do UE55KS7000?

W moim 60KS7000 wymienili drugi raz matrycę 20 czerwca (3 tygodnie czekania), która jest wyprodukowana w grudniu 2017. Pierwsza wymiana (4 tygodnie czekania) była w maju, a matryca z maja 2016.
Ja zgłaszałem na serwis Samsunga w Niemczech i tu były wymienione - gwarancja jest europejska.
Po miesiącu jest wszystko ok (przynajmniej narazie).
 
65 cali, a czemu pytasz?
Bo różnie może być z dostępnością do różnych modeli. Myślę że większość Samsung najwięcej sprzedał modeli 55 cali i ma na takie najwięcej reklamacji więc przykładowo może być mniej matyc tej wielkości. Jak na złość wszystkim się coś pokazuje na matrycy a mi nie. Zanjąc życie wyskoczy coś zaraz po gwarancji.
 
Ja już nie kupię więcej samsunga. Ja lubię oglądać płynny obraz a w samsungach jest tragiczny auto motion plus którego nie umieją naprawić. Dlatego chciał bym żeby mi się coś zepsuło i kasę odzyskać. Myślałem żeby dopłacić i kupić sony kd-55xf9005 albo jakiegoś oleda LG lub Philipsa.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Jak już pisałem wcześniej, wyleczyłem się z przepłacania :) Owszem, w ks była kropka ale co z tego :) Nie jest to już dla mnie warte dopłaty 3k :) Jak dla mnie obraz jest zajebisty i o dziwo upłynniacze działają dużo lepiej niż w KS.
 

pablov7

Member
No te uplynniacze to porażka, mam w tej chwili nieszczęsna netię i co chwilę spowolnienia płynności ekranu, zwłaszcza przy meczach jak był mundial.
Dobrze, że na PS4 PRO jest idealnie z grami jeśli chodzi o płynność bo HDR to inny już temat który poruszałem dwa lata temu. Pierwszą grą w której wg. mnie fajnie działa HDR to GOD OF WAR.
 
Tez jestem ciekaw.
Gdy składałem pierwsza reklamacje to na drugi dzień miałem telefon z MM. Teraz mija tydzień i cisza. Jeszcze tydzień i idę po pieniądze.
Nie jestem pewien jak to jest prawnie ale chyba tak że jeżeli do 14 dni się nie odezwą to reklamacja jest uznana ale na naprawę mają chyba miesiąc. Więc jeśli się okaże sprowadzają dla
Ciebie matrycę to możesz jeszcze poczekać kolejne 2 tygodnie. Chociaż z tego co piszesz to już Twoja 2 reklamacja więc masz szansę odzyskać kasę.
 

Intenso

Banned
Nie ma żadnego miesiąca oczekiwania z mojej strony, ustawowo mają na to 14 dni i tyle,moja reklamacja jest z tytułu rękojmi a nie reklamacja gwarancyjna.
 

Intenso

Banned
Trochę poczytałem i ustawa mówi o 14 dniach kalendarzowych a nie roboczych.
Dodatkowo gdy sprzedający przekroczy ten termin, może zostać za to ukarany.
 
Do góry