Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

ernet

Active member
Bez reklam
Factory reset

Ustawienia/Pomoc Techniczna/Diagnostyka ,i tam RESETUJ ,po tej operacji PIN zmienia sie na 0000

Factory reset zrobiony.TV jakby działał szybciej. Obraz też jakby nabrał ( na tych samych ustawieniach ) lepszej jakości...Aplikacja Web Camera nie działa dalej ;-(
 

lemon 1971

New member
Właśnie ja też tego Samsunga bym brał.
Ciekawy jestem jakości obrazu w porównaniu z KS7000.
Prawda to ze one conect nie posiada już wyjścia optycznego?
Czy ono znajduje się w tv, czy w ogóle Samsung zrezygnował z tego złącza?
optyk jest w one connect w modelu ks 7000 ,,,mialem ten model telewizora ale go sprzedalem ,,kupilem oleda 65 c7v ,,to co do tej pory widzialem chce sie ogladac jeszcze raz,,obraz zrywa beret razem z glowa,,nigdy wiecej ledow,lcd
 

ernet

Active member
Bez reklam
Napisz/zadzwoń do webcamera.pl i zapytaj co popsuli.....

Kontakt

WebCamera Media Sp. z o.o.
ul. św. Filipa 23/4
31-150 Kraków
tel. +48 12 442 01 86

webcamera@webcamera.pl

Właśnie dzwoniłem. Firma twierdzi,że "wina" ( cokolwiek to znaczy ) leży po stronie Samsunga. Dziwne.. bo na innych modelach Samsunga działa (aplikacja ). Do końca miesiąca na pewno jej nie będzie, a co dalej nie wiadomo ... ?
 
Panowie mam pytanie. Jak poprawnie powinno się ustawić w KS7000 HDR? I czy jeśli jest jakiś materiał w HDR to czy na wyświetlaczu powinien się pojawić jakiś znaczek że TV wyświetla film w HDR? Włączałem różne filmy na youtube z dopiskiem HDR i obraz co prawda był ładny ale czy TV nie powinien w jakiś sposób tego oznajmić że dany sygnał wyświetla w HDR?
 

Kasio

Member
Właśnie dzwoniłem. Firma twierdzi,że "wina" ( cokolwiek to znaczy ) leży po stronie Samsunga. Dziwne.. bo na innych modelach Samsunga działa (aplikacja ). Do końca miesiąca na pewno jej nie będzie, a co dalej nie wiadomo ... ?


A jakbyś zadzwonił do samsunga to by powiedzieli że wina leży po stronie aplikacji webcamera,miałem już tak ze starszym modelem samsunga seria D na Javie,pisałem dzwoniłem etc.. tag że na razie pozostaje aplikacja na telefonie do czasu "naprawy" na TV.



Panowie mam pytanie. Jak poprawnie powinno się ustawić w KS7000 HDR? I czy jeśli jest jakiś materiał w HDR to czy na wyświetlaczu powinien się pojawić jakiś znaczek że TV wyświetla film w HDR? Włączałem różne filmy na youtube z dopiskiem HDR i obraz co prawda był ładny ale czy TV nie powinien w jakiś sposób tego oznajmić że dany sygnał wyświetla w HDR?


Youtube nie przesyła informacji o materiale HDR,przesyła tylko informacje takie jakie można zobaczyć w "statystykach dla nerdów". Możesz skorzystać ze strony https://www.h3xed.com/blogmedia/youtube-info.php wklejając linka do filmu na YT (z prawej strony tabelki bezpośredni link do filmu) ,w skrócie.... Color primaries BT.2020 to HDR.Informacja o HDR pojawia sie podczas odtwarzania filmu z USB (nie wiem jak jest w serwisach typu Netflix etc...) z lewej strony w menu odtwarzania ( |<< << || >> >>| ) pod tytułem.A co do ustawień HDR, ustawiasz tak jak Ci odpowiada,poza tym wszystkie ustawienia profil koloru,jasność,kolor podstawowy etc.. sa zapisane/ustalone w pliku dla konkretnego filmu np:
Pacific Rim
Color primaries : BT.2020
Mastering display luminance : min: 0.0050 cd/m2, max: 1000 cd/m2
Maximum Content Light Level : 1000 cd/m2
Maximum Frame-Average Light : 863 cd/m2

Ready Player One
Mastering display luminance : min: 0.0050 cd/m2, max: 4000 cd/m2
Maximum Content Light Level : 725 cd/m2
Maximum Frame-Average Light : 162 cd/m2


-stanowczo za ciemny obraz w trybie HDR jak dla mnie



Valerian ....
Mastering display luminance : min: 0.0050 cd/m2, max: 4000 cd/m2
Maximum Content Light Level : brak limitu
Maximum Frame-Average Light : brak limitu
-obraz w trybie HDR idealny
 
Ostatnia edycja:
Dzięki KASIO za odpowiedź. Sprawdzę popołudniu i dam znać. Myślę o sprzedaniu już mojego UE55KS7000. Jest jeszcze do końca roku na gwarancji. Ile można teraz dostać za taką używkę?
 

Intenso

Banned
Dzięki KASIO za odpowiedź. Sprawdzę popołudniu i dam znać. Myślę o sprzedaniu już mojego UE55KS7000. Jest jeszcze do końca roku na gwarancji. Ile można teraz dostać za taką używkę?

Nie sprzedawaj go.
Patrz tylko czy z matrycą nic się nie dzieje
Jeżeli zauważysz ciemne plamy lub jasne nad dolna ramka to reklamacja z tytułu rękojmi.
Prawdopodobnie nie ma już matryc na wymianę. Wtedy sklep odda Ci całą kwotę.
Ja miałem cztery miesiące temu wymieniany panel, po czterech miesiącach kolejny panel daje dupy, musze się zebrać i wysłać kolejna reklamacje.
Nie spieszy mi się bo mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji wiec czas zwłoki jest na moja korzyść.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Podobnie jest u mnie. Zauważyłem 2 "latarki" na dole ekranu. Mam wykupioną pełną gwarancję na 5 lat ( kupa forsy ), gdzie- o ile pamiętam- przysługuje mi nowy telewizor w przypadku stwierdzenia wady. Poczekam jeszcze i głoszę usterkę. Myślę,że odpowiednikiem mojego KS800 będzie Q8...
 

ernet

Active member
Bez reklam
Pozytywna informacja

Właśnie dzwoniłem. Firma twierdzi,że "wina" ( cokolwiek to znaczy ) leży po stronie Samsunga. Dziwne.. bo na innych modelach Samsunga działa (aplikacja ). Do końca miesiąca na pewno jej nie będzie, a co dalej nie wiadomo ... ?

No, sam siebie jeszcze nie cytowałem :) Właśnie dostałem maila ( w związku z moim zgłoszeniem nie działającej aplikacji ) z portalu WebCamera.pl z prośbą czy już wszystko działą. Działa :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tak profesjonalnym podejściem tej firmy do tematu. ! Gratulacje.
 

Kasio

Member
Tak potwierdzam,firma odpisuje i reaguje na wszelkie zgłoszenia.Bardzo szybko sie z tym uwinęli.U mnie też teraz jest OK.
 
Nie sprzedawaj go.
Patrz tylko czy z matrycą nic się nie dzieje
Jeżeli zauważysz ciemne plamy lub jasne nad dolna ramka to reklamacja z tytułu rękojmi.
Prawdopodobnie nie ma już matryc na wymianę. Wtedy sklep odda Ci całą kwotę.
Ja miałem cztery miesiące temu wymieniany panel, po czterech miesiącach kolejny panel daje dupy, musze się zebrać i wysłać kolejna reklamacje.
Nie spieszy mi się bo mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji wiec czas zwłoki jest na moja korzyść.
Ja bym nawet nie myślał o sprzedawaniu go ale strasznie na nerwy działa mi źle działający ich auto motion plus a jestem przyzwyczajony do opery mydlanej. Już zgłaszałem ten problem ale olali mnie ciepłym moczem w Samsungu. Obsługa tej firmy jest tragiczna i nikomu nie polecę już samsunga. Zaraz po kupieniu zgłosiłem problem z AMP a było to 1,5 roku temu. Miesiąc temu złożyłem oficjalną reklamację telefonicznie i przyjechał do mnie technik Samsunga. Sprawdził TV i powiedział że sprzętowo jest wszystko dobrze i że to jest wina software samsunga i nic z tym nie jest w stanie zrobić. Zostawił mi dokument na którym napisał że widzi nagminnie pojawiające się szarpanie ukranu przy włączonej opcji AMP. Prawie po 2 miesiącach napisałem do Samsunga z zapytaniem jak wygląda sprawa z moją reklamacją a oni mi odpowiadają że technik stwierdził że TV działa dobrze. Musiałem im wysłać skan dokumentu który mi zostawił. Wtedy nagle odpisują że rzeczywiście im zgłaszał ale coś im się w papierach popiepszyło. Potem uznali że to nie podlega reklamacji i że TV działa poprawnie.
 
Mam jeszcze pytanie na co zwracać uwagę. Jakie są najczęstsze problemy z tą seria KS? Czytałem o wypalonych pixelach ale nie znalazłem żadnego u mnie. Problem z tymi białymi plamami od dołu ekranu (wypalanie) ale też tego nie widzę u mnie. Czy są problemy typu plamy na TV jak od kurzu? Czasami mam takie wrażenie jak coś oglądam że wydaje mi się jak by był zakurzony od środka.
 
A to widzę że te plamy to samsung daje w standardzie każdemu. Moja dziewczyna na swoim samsungu miała wymienianą matrycę właśnie przez plamy na ekranie jakieś pół roku temu i ma znowu plamy. Tak samo kupiła swoim rodzicom samsunga i to samo mieli i mają znowu. Syfne te TV produkują.
 

pablov7

Member
Cześć wszystkim.

Nie dawno sprzedałem znajomej Qleda QE75Q7F, kobieta wydała paręnaście tysięcy zł żeby po 2 miesiącach do mnie dzwonić, że coś jej wyskoczyło..
http://mariuszn.com/tmp/01/014853_qled_75.jpeg

Podałem jej namiar na serwis samsunga w Krk i chłopaki przyjechali i podobno zdziwieni bo matrycy jeszcze w tym modelu nie wymieniali. Ogarneli temat szybko i znajoma już spokojna.

Nie wiecie jak z dostępnością matryc do 55KS8000?
Ja się zastanawiam czy już zareklamować moją sztukę o której wspominałem i wklejałem zdjęcia kilkanaście stron temu, nie ukrywam, że chętnie wymienił bym na nowego Q8..
 
Do góry